Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

The first day... ( Leafstar)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Fernpaw

Fernpaw

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Status: on a adventure !

The first day... ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimema jun 20, 2016 7:14 pm

Was het ochtend, was het eindelijk ochtend?!. Het poesje sprong overeind en ging als een speer de boom uit. Lenig kwam ze neer en glipte langs de net wakkere krijgers heen naar leafs den, die tot haar verbazing leeg was. Ze wou trainen en wel nu!. Ze keek even om haar heen maar zag de calico poes nergens. Teleurgesteld stapte ze het kamp over, opzoek naar mettlekit, waar was iedereen?!. Uiteindelijk besloot ze maar ergens in de schaduwen te wachten op een van de twee. Het gaf haar tijd om alles even op een rijtje te zetten. Er waren zoveel verranderingen de afgelopen tijd dat het tijd nodig had te wennen en binnen te komen. Dus leafstar was haar mentor, crowcry was weg en of storm nu goed was of niet was nog niet zeker. Ze keek weer het kamp in, het was rustig en overal zaten groepjes katten de roddels van de dag te bespreken, over leafstar mentor schap, stormheart, winterpaw eigenlijk van alles. Plots rook ze de geur waar ze zo lang op gewacht had , was Leafstar er dan eindelijk?!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Learning

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimema jun 20, 2016 7:44 pm

Met een schok opende Leafstar haar groen, gele ogen. Vandaag was haar eerste dag als Fernpaws mentor... De calico poes haalde diep adem. Ik heb er zelf voor gekozen, ging het door Leafs gedachte. En ze kende Fern al, dus zo erg zou het toch niet zijn? Met een zucht ging ze rechtop zitten. Ze keek tussen de takken van de enorme boom die haar Den vormde door en zag dat het nog donker was buiten. Ze stapte uit haar mosnest en liep haar Den uit. Het was nog behoorlijk koud en Leafstar zette haar vacht uit tegen de kou. Met ferme passen liep ze het kamp uit. Ze moest even tot rust komen voordat de training met Fernpaw zou beginnen.

Tijdens haar toch door het territorium van Thunderclan dacht ze terug aan haar eerste tijd als mentor. Haar eerste Apprentice was Beestripe. Ze paste perfect bij elkaar. Maar door iets stoms is ze om het leven gekomen... Leafstar schudde haar hoofd, niet aan denken. Fernpaw gaat niet dood, nu niet. Met een zucht draaide de poes zich weer om en liep naar het kamp. Het werd al licht en Fernpaw was vast en zeker al op...

Leafstar liep de doorntunnel door. Ze was tot rust gekomen en ze had genoeg moed. Ze zal laten zien dat ze het kan... Met ruime passen liep de gevlekte poes naar de jonge Apprentice. 'Fernpaw,' begroette ze de poes. 'Wat fijn dat je al op bent. Kom, we gaan gelijk beginnen. Volg mij,' en met een zwiep met haar staart liep ze weer het kamp uit. Ze besloot gewoon rustig te beginnen. Ze liepen wat verder het territorium in om daar wat te kunnen praten. Over de training natuurlijk. Ze verminderde haar snelheid en ging in een rustig tempo lopen. 'Dus, Fernpaw, wat heb je allemaal al geleerd?' vroeg ze de jonge poes. Eigenlijk niets, dat wist ze. Maar misschien wist Fernpaw al wat dingen, zoals de geuren van de andere Clans of hoe ze een prooi moest besluipen, of iets anders...
Fernpaw

Fernpaw

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimedi jun 21, 2016 7:10 pm

'Wat fijn dat je al op bent. Kom, we gaan gelijk beginnen. Volg mij,' sprak haar mentor kalm terwijl ze haar wenkte mee te komen. Gehoorzaam volgde ze haar het kamp uit en het grote woud in, ze wou zo graag de bomen in maar ze hield haar drangen onder controllen. Plots minderde de twee vaart en begon de thunderclan leadster te spreken 'Dus, Fernpaw, wat heb je allemaal al geleerd?' . Fernpaw glimlachtte "Ik ken het woud, elke boom iedere steen. Ik ken de andere clans en hun geuren. Ik kan met gemak door de bomen en ik heb mezelf aangeleerd te jagen op vogels in de boomtoppen!" antwoorden ze trots.
SRRY kort...
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimedi jun 21, 2016 8:01 pm

'Ik ken het woud, elke boom iedere steen. Ik ken de andere clans en hun geuren. Ik kan met gemak door de bomen en ik heb mezelf aangeleerd te jagen op vogels in de boomtoppen,' sprak Fernpaw trots als antwoord. Leaf knikte, ze wist dat Fern van bomen en klimmen hielt. Het was dus niet gek dat ze daar al op vogels kon jagen. Ze leefde zowat in de bomen. 'Oké, en heb je al geleerd te jagen op de grond?' vroeg ze haar Apprentice. 'En heb je al leren vechten?' Ze wilde alles weten, weten wat ze al kon en niet kon en hoe goed. De eerste paar trainingen zouden vooral veel bestaan uit kijken wat Fern allemaal kan en dat beoordelen. Maar dat was niet erg. Tegelijkertijd kon ze natuurlijk altijd wat tips geven..
Fernpaw

Fernpaw

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimeza jun 25, 2016 11:06 am

Plots begon ze over trainingen, vecht en jaag om precies te zijn. Ze schudde naar een tijdje nagedacht te hebben haar kop "Nog niet nee, nou ja ik heb vecht training gehad van brambletail, maar ik ben alles alweer vergeten". Ze keek even naar haar pootkussentjes , zij en brumble hadden eigenlijk altijd al een sterke band gehad, sinds ze geboren was, was hij er altijd voor haar. Hij nam haar altijd het kamp uit, op avontuur en het idee dat de kater was was, deed pijn , enorm veel pijn. Maar misschien zou ze ook zo`n band met Leafstar krijgen, natuurlijk niet op avontuur gaan enzo maar een mentor apprentce band. "Maar jij kan het me toch leren?" vervolgde ze maar terwijl ze haar leadster vol hoop aankeek...
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimeza jun 25, 2016 11:16 am

'Nog niet nee, nou ja ik heb vecht training gehad van Brambletail, maar ik ben alles alweer vergeten,' zei Fernpaw. Leafstar knikte. Ze zag hoe moeilijk Fern het vond om over Bramble te praten. Ze keek betekenisvol naar haar Apprentice. 'Maar jij kan het me toch leren?' vervolgde Fern terwijl ze Leaf hoopvol aankeek. De calico poes glimlachte. 'Natuurlijk kan ik je dat leren, daar is een mentor voor, niet waar?' zei ze vriendelijk. 'Maar misschien, als je het doet, weet je nog wat,' stelde Leaf voor. Als je het geleerd had, had je het geleerd. Je kon het natuurlijk verleerd zijn maar Leaf geloofde erin dat als je iets geleerd had, hoe lang geleden dat ook was, je altijd nog iets wist. En met een beetje oefening kon je het dadelijk beter en sneller dan toen. 'Maar dat doen we straks wel,' vervolgde ze snel voordat Fern het idee kreeg dat ze kon aanvallen. 'Eerst maar eens zien hoe goed je nog kan jagen op de grond. Breng maar iets mee, ik wacht hier,' zei ze. Ze gaf een teken met haar staart dat Fern mocht vertrekken.
Fernpaw

Fernpaw

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimezo jul 03, 2016 12:40 pm

Met snelle passen zweefde ze door het woud, bladeren krakend onder haar poten. Het was raar niet door de bomen te klauteren maar ze vond het wel fijn. Ze luisterde naar de afwisselende geluiden van de vele soorten vogels boven haar kop. Af en toe keek ze om of Leafstar haar niet achter volgde. Plots viel haar wilde blik op een klein muisje voor haar, met zachte passen stapte richting haar prooi. Iedere spier in haar kleine lichaampje was gespannen klaar voor de sprong. Met een krachtige afzet vloog ze door de lucht en kwam perfect op het beestje neer. Met een snelle klap doodde ze het en pakte het op. Dit was een eitje voor haar, in de bomen moest je opletten dat je niet viel tijdens het jagen en moest je veel sneller reageren. Haar achterpoten waren krachtiger dan wel ander lichaamsdeel door het velen springen dat ze deed in de boomtoppen. Ze mocht dan wel geen uitstekende vechter zijn, jagen , dat was haar ding. Trots liep ze terug naar haar leadster en legde ze het beestje voor haar poten "tadddaa!" riep ze blij "Dat was echt een makie!" ze ging zitten wachtend op haar leaders instructies....
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimezo jul 03, 2016 1:15 pm

Geduldig wachtte Leafstar op Fernpaw die zo meteen terug zou komen. Plots rook ze de geur van Fernpaw. Even later kwam de jonge Apprentice tevoorschijn met een muisje tussen haar kaken. Ze legde het voor haar neer. 'Tadaa!' riep Fernpaw blij. 'Dat was echt een makie!' zei ze. Leafstar knikte. 'Heel goed, Fernpaw. En ook lekker snel,' complimenteerde ze de poes.
Oké, wat gingen ze nu doen? Oh ja, vechttraining. 'Oké, nu ga ik kijken wat je nog weet van het vechten,' zei ze. 'Goed, hier is wel genoeg ruimte. Ga maar tegenover me staan. Ik probeer je dadelijk te raken en jij moet afweren, begrepen?' legde Leaf de oefening uit. Ze wachtte tot Fernpaw klaar was. Snel bracht ze haar rechter poot naar boven en voren in de hoop Ferns flank te raken.
Fernpaw

Fernpaw

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimezo jul 03, 2016 7:18 pm

"Heel goed, Fernpaw . En ook lekker snel" sprak haar leadster. Het poesjes ogen glommen van blijdschap. 'Oké, nu ga ik kijken wat je nog weet van het vechten .Goed, hier is wel genoeg ruimte. Ga maar tegenover me staan. Ik probeer je dadelijk te raken en jij moet afweren, begrepen?' . Het poesje knikte en ging voor haar staan. Ze dacht hard terug naar Brambles woorden, iets over concentratie?. Maar voor ze het wist sprong haar mentor haar richting in mikkend op haar flank. Geschrokken dook het poesje weg, en was blij met haar snelle reflexen. Ze lachend van opwinding liep ze weer terug. Haar vrolijke blik op haar leadster gericht "Sorry, kunnen we dat opnieuw oefenen?" vroeg ze grijnzend ...
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimezo jul 03, 2016 9:22 pm

Fernpaw leek haar haar actie niet zien aankomen en geschrokken dook ze opzij. Lachend kwam ze weer terug. 'Sorry, kunnen we dat opnieuw oefenen?' vroeg de poes grijnzend. Leafstar trok een beetje geïrriteerd met haar oren. 'Het is de bedoeling dat je goed oplet bij een gevecht. Je weet nooit wanneer iemand toeslaat,' zei ze. 'Je hebt wel goede reflexen, heel goed,' prees ze haar Apprentice. En opeens, zonder enige waarschuwing, stak ze haar linkerpoot uit en probeerde Fernpaw op haar kop te raken. De beste aanval is onverwachts, vond Leafstar.
Fernpaw

Fernpaw

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimezo jul 03, 2016 9:45 pm

'Het is de bedoeling dat je goed oplet bij een gevecht. Je weet nooit wanneer iemand toeslaat,'. De apprentice knikte dankbaar. 'Je hebt wel goede reflexen, heel goed,' prees de leadster haar apprentice. Het poesje glimlachte dankbaar, het was altijd fijn complimentjes te krijgen. "Dat moet wel zo hoog in de..." ze werd onderbroken door een snelle uithaal van haar leadster. Als de bliksem schoot ze naar achter en ontweek de onverwachte klap. "Bomen" vervolgde ze haar zin hijgend. Ze bleef haar leadster aan. ze wou het dus onverwacht houden, nou zij was er wel op voorbereid!.
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimezo jul 03, 2016 9:51 pm

'Dat moet wel in de...' begon Fern maar ze werd onderbroken door haar uithaal. Snel sprong de Apprentice naar achter. 'Bomen,' vervolgde ze. Leafstar knikte. 'Ja inderdaad. Maar wat je ook moet hebben is de vaardigheid om uithalen af te weren. Dadelijk ben je niet snel genoeg of hem je geen plek om ergens naar toe te springen. Dan moet je ook leren om iemand af te weren. Dus ik wil je vragen om niet meer weg te springen maar mijn aanvallen af te weren met je poten,' legde Leafstar uit. Ze ging goed zitten en haalde uit met haar linkerpoot weer tegen haar flank.
Fernpaw

Fernpaw

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimezo jul 03, 2016 10:07 pm

. 'Ja inderdaad. Maar wat je ook moet hebben is de vaardigheid om uithalen af te weren. Dadelijk ben je niet snel genoeg of hem je geen plek om ergens naar toe te springen. Dan moet je ook leren om iemand af te weren. Dus ik wil je vragen om niet meer weg te springen maar mijn aanvallen af te weren met je poten,' legde de leadster uit voordat ze uithaalde. Bijna automatisch schoot haar poot om hoog en kwam leafstars poot tot stilstand. Ze grijnsde blij en keek haar leadster richt aan "Zo goed?" vroeg ze bijna uitdagend. Ze liet haar poot zakken en begon enthousiast op en neer te springen...
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimezo jul 03, 2016 10:14 pm

Fernpaw leek haar, gelukkig, te begrijpen en snel haalde Fern haar poot omhoog en bracht Leafstars poot tot stilstand. Leaf lette goed op de bewegingen van Fernpaw. En het zag er goed uit, net automatisch. 'Zo goed?' vroeg de Apprentice, bijna uitdagend. Leaf knikte. 'Super!' prees ze de jonge poes. Bijna meteen daarna haalde ze uit met haar rechterpoot.
Fernpaw

Fernpaw

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitimezo jul 03, 2016 10:24 pm

"Super!" prees de poes haar. Ze knipperde dankbaar toen plots een poot kant op kwam. Met een snelle uithaal blokkeerde ze de verrassings aanval. Ze grinnikte en sloeg haar nagels in de aarde, voor de grap natuurlijk "Leafstar?" vroeg ze wat voor haar zachtjes was "Om eerlijk te zijn denk ik dat ik[b] geen echte vechter ben". Ze keek haar leader een tijdje aan "Gelukkig kan ik wel jagen?" ze ging zitten...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The first day... ( Leafstar)   The first day... ( Leafstar) Icon_minitime

The first day... ( Leafstar)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» :. Leafstar .:
» Oh, hi || LEAFSTAR
» What do you want now! [Leafstar]
» Hi! (Leafstar)
» Let me tell you....(Leafstar)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum