Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 47 gasten
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 11:01 am
Hey,
Dreamcatcher is nieuw dus ik moet haar even gaan settelen ^^
Ze is een poes van 18 Moons en woont bij Shadowclan. Ze is een enorme dromer die droomt over verschillende dingen, goede dingen maar soms ook ''stoute'' dromen. Ze fantaseert dus meestal over het leven, ''hoe zou het zijn als ik daar woonde, hoe zou het zijn als ik die keuze had gemaakt?'' zo, zeg maar. xD Verder is ze heel vriendelijk en wilt niemand pijn doen. Soms kan ze je een verkeerde indruk geven, bijvoorbeeld dat ze fantaseert over hoe het zou zijn om in een andere Clan te zijn. Maar vanbinnen zal ze altijd een Shadowclanner blijven. no worrys xD
Wat ik dus zoek: - vrienden (mag ook van andere Clan zijn maar binnen de Clan natuurlijk ook ^^) - Best friend (mag ook zijn dat ze eerst nog wat topics doen en daarna beste vrienden worden) - eventueel familie (als je een leuk idee hebt, zeg het dan!) - als je nog een ander idee hebt mag dat ook
En als we dan toch bezig zijn, ik zoek ook topics. ^^ Mag met iedereen, overal. ^^
xx Camilla
Mothleaf Medicine Cat
Real Name : Fienbeest :3 Other Accounts : PRENK Aantal berichten : 56 Registratiedatum : 17-06-16 Woonplaats : Bij mijn swag-hebbende, übercoole, onwijs chille... Cavia :3
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 11:24 am
Wat dacht je als Mothleaf haar zusje zou zijn? Die is maar 2 moons jonger :3
Dreamcatcher
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 11:25 am
Ja, is goed ^^
Lynxpaw
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 1:05 pm
ik heb lynxpaw als neefje?
Dreamcatcher
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 1:06 pm
Is goed ^^
Lynxpaw
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 1:07 pm
dan was zijn moeder de zus van dreams moeder ofz (dan heeft lynx toch nog familie,anders dan zijn broer!XD)
Dreamcatcher
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 1:08 pm
Ja, inderdaad. Hoe heet Lynx' moeder?
Lynxpaw
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 1:09 pm
ehm effe opzoeken......oakleaf.
Dreamcatcher
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 1:10 pm
Okii thnx
Lynxpaw
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 1:11 pm
We kunnen hem ook als jongste broertje maar zijn ouders zijn gestorven en ik denk nie dat het dan goed overheen komt met jullie verledens...
Lynxpaw
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 1:18 pm
We kunnen doen (srry) dat lynx het jongst broertje is en dat hun moeder toen overleed aan een ziekte ofz(ik weet jullie verledens niet) en hun vader. en dat de oudere broer (nrp) voor hem ging zorgen aangezien moth en dream toen nog apprentices waren? (nogmaals ik ben gwn aan het brainstormen ,het hoeft nie )
Dreamcatcher
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 1:20 pm
Ehm.... Camilla, wat vindt jij? X3
Lynxpaw
Onderwerp: Re: We are catching dreams <3 zo jun 19, 2016 1:20 pm
......
Dreamcatcher