Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Am i usefull? ( Mothflight )

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lynxpaw

Lynxpaw


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 15-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 7 moons
Status: i am the hero!

Am i usefull? ( Mothflight ) Empty
BerichtOnderwerp: Am i usefull? ( Mothflight )   Am i usefull? ( Mothflight ) Icon_minitimevr jun 17, 2016 6:54 pm

Vol afschuw staarde hij naar het kamp, het was er vies, rottend eten, ratten en hier en daar zaten katten tegen elkaar geklampt praten over hun slechte situatie.Nee het viel niet te ontkennen hoe slecht het er aan toe ging de afgelopen dagen. Stormheart was al een tijd weg, en Darkstar begon ongerust te raken. De twee waren blijkbaar erg close, hij haatte ze, alle drie. Ze waren gemeen en hard, ze hadden geen respect voor hun clan. Darkstar haatte haar clan en regeerde met ijzere vuist, leopardgaze was fel tegen iedereen, dwong respect af en was gemeen. En stormheart deed niks meer dan zichzelf aanbidden en doodde, hij was een narcist, verblind door zichzelf en haat. Hij stond op en liep naar de prooistapel, er lag niks behalve een half rottende rat. Hij kokhalsde en draaide zich om, geen seconde langer zou hij naar het dier kijken. Hij liep met opgeheven kop naar de elders den, het rook er muf en hier en daar zag hij schaduwen van jammerende elders. Hij zuchtte en draaide zich om, hij wou hun gejammer niet aanhoren geen seconden langer. Hij keek even rond maar zag niets, behalve dan vieze modderplassen in het midden van hun tijdelijke kamp. Hij glipte langs de rand ervan naar de medicene cat, misschien kon hij haar helpen. Hij wu meer doen om zijn clan groots te maken, nietv zoals darkstar en haar "elite" dat deden nee met vrijheid en rechtvaardigheid. Hij wou laten zien dat shadowclan niet duister was niet grauw en gemeen. Zijn blik viel de medicene cats den in "Mothleaf, dudette kan ik je komen helpen?!" schreeuwde hij. Hij zag hoe een oudste geschrokken opkeek, hij had hem duidelijk gewekt met zijn luidde stem "Sorry, dude!" schreeuwde hij weer. Vermoeide en geïrriteerd legde de oude kater zijn kop op zijn poot en ging hij verder slapen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothleaf
Medicine Cat
Mothleaf


Real Name : Fienbeest :3
Other Accounts : PRENK
Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 17-06-16
Woonplaats : Bij mijn swag-hebbende, übercoole, onwijs chille... Cavia :3

Cat Profile
Gender: Female
Age: 16 moons
Status: Healthy.

Am i usefull? ( Mothflight ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am i usefull? ( Mothflight )   Am i usefull? ( Mothflight ) Icon_minitimevr jun 17, 2016 7:09 pm

Am I usefull?

Met vermoeide ogen beet Mothleaf het pakketje kruiden open en sorteerde ze traag. De laatste nachten waren hard en lang geweest. Een Elder met pijnlijke gewrichten omdat het mos van de den vochtig was geworden door de regen en het laagliggende gebied. Een kitten met koorts en nog een calico poesje dat symptomen van withoest vertoonde, maar gelukkig was het niks meer geweest dan een simpele verkoudheid. De kruiden waren rijkelijk en ze had geen tekort, maar het was gewoon allemaal zo ontzettend vermoeiend. Binnenkort zou ze Darkstar spreken, dat stond vast, want ze konden niet langer meer op deze vochtige plek leven. Ze moesten hogerop trekken.
"Mothleaf, dudette, kan ik je komen helpen?" De cyperse poes schrok zich een hoedje bij het horen van de harde, luide stem van Lynxpaw, die een Elder aan het schrikken had gemaakt. "Sorry dude!" probeerde Lynx het goed te maken maar daar leek niet veel van terecht te komen. Mothleaf glimlachte even zwakjes. Hij bedoelde het zo goed. Het was spijtig dat het alleen zo negatief overkwam. De Medicine Cat stapte uit de duisternis en probeerde een iets frisser gezicht op te zetten. "Hm, hallo, Lynxpaw. Ik... Ik," ze onderdrukte een geeuw, "ik heb misschien een klusje voor je." Ze draaide zich geamuseerd om naar haar kruiden. Dit zou leuk worden!

Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxpaw

Lynxpaw


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 15-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 7 moons
Status: i am the hero!

Am i usefull? ( Mothflight ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am i usefull? ( Mothflight )   Am i usefull? ( Mothflight ) Icon_minitimevr jun 17, 2016 7:32 pm

"Hm, hallo, Lynxpaw. Ik... Ik," heel even stopte ze "ik heb misschien een klusje voor je." blij sprong het katertje op en neer, hij kon zijn clan redden en de hero worden die hij altijd was. "Wat voor een?" vroeg hij nieuwsgierig "Is het spannend, moet ik slechteriken verslaan?!" vol nieuwsgierigheid en hoop keek hij de jongen poes aan Zeg op , zeg op , zeg op!" sprak hij ongeduldig, hij kon niet wahten, hij kon niet wachten ,hij kon niet wachten!. Hij wou het ZO graag weten!.
srry wat korten Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothleaf
Medicine Cat
Mothleaf


Real Name : Fienbeest :3
Other Accounts : PRENK
Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 17-06-16
Woonplaats : Bij mijn swag-hebbende, übercoole, onwijs chille... Cavia :3

Cat Profile
Gender: Female
Age: 16 moons
Status: Healthy.

Am i usefull? ( Mothflight ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am i usefull? ( Mothflight )   Am i usefull? ( Mothflight ) Icon_minitimevr jun 17, 2016 7:56 pm

Am I usefull?

Glimlachend keek ze naar het kleine katertje dat op en neer sprong als een losgeslagen stuiterbal. Ze draaide zich om en viste tussen alle lekker geurende kruiden een muisje. "Is het spannend? Moet ik slechterikken verslaan?" drong Lynxpaw nieuwsgierig aan. Een klein lachje rolde over Mothleafs lippen. "Ja, je zal slechterikken verslaan. Grote, maar ook kleintjes. Draai je nu maar even om," mauwde ze geamuseerd. Toen ze er zeker van was - hoopte - dat het rode katertje niet keek, reet ze met een klauw de flank van de muis open en rukte met een klauw de smerig ruikende gal tussen het lekkere vlees weg en prikte hem op het uiteinde van een stokje. Met het uiteinde van de stok in haar bek overhandigde ze het takje aan Lynxpaw. "Tada, je nieuwe opdracht!" lachte ze en gaf hem een speelse duw met haar snuit. "Muizengal doppen op de teken van de oudsten! Het gevaarlijkste, spannendste klusje van heel het camp! Eerst moet je de vreselijke geur ondergaan van je wapen, en als je niet bezweken bent aan de stank, begint het nog pas. Je gaat de teken van de oudsten te lijf - grote, bloedzuigende monsters, echt walgelijke beesten, bevecht je met je wapen! Wanneer je klaar bent zal de vrede weer heersen - in de vacht van de oudsten." De cyperse poes vertelde het zo spannend en indrukwekkend mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxpaw

Lynxpaw


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 15-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 7 moons
Status: i am the hero!

Am i usefull? ( Mothflight ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am i usefull? ( Mothflight )   Am i usefull? ( Mothflight ) Icon_minitimeza jun 18, 2016 9:46 am

Erg goed had het katertje niet geluisterd, al zijn aandacht was gericht op het vieze spul voor hem. Juk, dat stonk echt enorm en was het geen verspilling van de muis?. Lang bleef hij er naar staren met een blik vol argwaan. Hij slikte en keek de medicene cat aan "Oke, ik zal het doen aangezien ik een held ben en alles aankan zal ik het gevaar trotseren!" sprak hij met tegenzin. Blij eindelijk een taak te hebben greep hij de stok en liep trots het kamp door naar de elders "Ik kom jullie redden van de bloeddorstige monster!" schreeuwde hij. Geschrokken keken de elders op en keken hem glimlachend maar op de stuipen gejaagd aan. Moedig sloeg hij met de stok tegen de kleine   parasiet "Sterf jij monster!" schreeuwde hij "Sterf!". De elder schreeuwde het uit "Waar is dat goed voor!" jammerde ze. Verrast keek hij haar aan "Ik moest die monsters bevechten met deze stok, dus dat deed ik". De elders keken hem grijnzend aan. Maar het katertje ging moedig door met meppen, en de elder ging door met jammeren . Wat deed hij toch fout "Blijf stil liggen, anders ontsnapt het. Ik ben een held vertrouw me!". Ongeduldig ging hij door en de elder bleef maar schreeuwen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Am i usefull? ( Mothflight ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am i usefull? ( Mothflight )   Am i usefull? ( Mothflight ) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Am i usefull? ( Mothflight )
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Camp-
Ga naar: