Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Herb Hero {&Darkstar}

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mothleaf
Medicine Cat
Mothleaf


Real Name : Fienbeest :3
Other Accounts : PRENK
Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 17-06-16
Woonplaats : Bij mijn swag-hebbende, übercoole, onwijs chille... Cavia :3

Cat Profile
Gender: Female
Age: 16 moons
Status: Healthy.

Herb Hero {&Darkstar} Empty
BerichtOnderwerp: Herb Hero {&Darkstar}   Herb Hero {&Darkstar} Icon_minitimevr jun 17, 2016 4:29 pm

Herb Hero.

Aandachtig besnuffelde Mothleaf het blaadje boerenwormkruid dat bovenop een steile, kleine, droge helling die bedekt was met dennennaalden groeide. De kruidengroei in dit seizoen was voortreffelijk; er waren meer dan genoeg kruiden te vinden in het warme weer met af en toe een kleine bui en de geneesmiddelen die ze vond hadden volle, grote bladeren. Wat verderop had ze ook nog wat jeneverbessen en een takje kervel opgespeurd - de Medicine Cat was volop bezig met het aanvullen van haar voorraden, want met Darkstar als Leadster - een poes die graag risico's nam - kon je niet goed genoeg voorbereid zijn. Mothleaf wikkelde al het kruid die ze had gevonden in twee eikenbladeren, verbond de bundeltjes met een stevige stengel en hing die stengel over haar rug. Ze keek op toen er een geur in haar neus drong en keek de zwarte poes voor haar met een heldere blik aan. Als je van de duivel sprak...

Darkstar Only! :3

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herb Hero {&Darkstar}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I never thought...(Darkstar)
» Darkstar
» A normal day out || darkstar ||
» Oh noes ll Darkstar
» Who are you, your looking like a stranger [Darkstar]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Territory-
Ga naar: