Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Bianca/Isis wo jun 15, 2016 5:10 pm
Heyhey,
Ik ben dus Isis of Bianca, het maakt eigenlijk niet zo veel uit want ik luister naar van alles Pumpkin, Teddy, Pumpum.
Ik zit in de tweede van vmbo-kader en ben 13, word 1 juli 14.
Ik hou van: Behendigheid, paardrijden, fotograferen, slapen, eten, lezen, muziek luisteren, series en films kijken en meer xD Oh! en ik ben nu verslaafd aan the walking dead..
Ik heb huisdieren, een kat (een soort Leafstar maar met een vreemde staart) met de naam Mauw, een stokoude cavia met de naam Harry van 7/8/9 jaar en een hond met de naam Pip (een friese stabij x maltezer)
En het lijkt me echt geweldig om later een National Geographic fotograaf te worden xD
Volgens mij was dit alles wel, maar als je nog vragen hebt stel ze gerust, ik bijt niet! (niet zo snel)
Xx
Laatst aangepast door Hummingbird op wo jun 15, 2016 8:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Onderwerp: Re: Bianca/Isis wo jun 15, 2016 5:17 pm
welkom op het forum Hi xD Wat voor kleur shirt heb je nu aan?
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Bianca/Isis wo jun 15, 2016 5:20 pm
Hoe kom je aan je bijnamen vooral die ene 'Teddy'? (>D muwhahahah) Haha nah jk ik ga het niet aan doen :'3
Maargoed wat is je lievelingsplant of -bloem? ik moest toch wat verzinnen? xD
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Bianca/Isis wo jun 15, 2016 5:25 pm
@Winterpaw Wow.. Bedankt! xD Eumm *kijkt naar shirt* Grijssss
@Smokestar *kuch kuch* dat zal ik je vertellen Toot, nou ik ben dus/was te lui om mijn benen te scheren dus de laaste keer dat ik bij jou was 'knuffelde' ik je en nu noem je me Teddy
Weet ik veel? Die ene met blaadjes denk ik? NEE! zie zonder blaadjes ^^
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Bianca/Isis wo jun 15, 2016 6:03 pm
<3333333333333333 ♥.♥
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Bianca/Isis wo jun 15, 2016 6:05 pm
Twd <3 vrijdag weer eh Teddy? ^^
Hummingbird
Onderwerp: Re: Bianca/Isis wo jun 15, 2016 6:12 pm