Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Sannanas!!!!! za apr 09, 2016 11:23 am
Hi! Ik ben Sannanas (joh) Maar hier ben ik beter bekend als Wolfstar! En volgens mij moet ik me hier voorstellen dus hier komt het, mijn geweldige leven !
Ik ben 13 jaar oud, en word op 18 september 14! (Nog zo lang!!!!). Ik hou van eten, slapen, tekenen en tv kijken. Zoals je misschien al door had ben ik erg lui en heb geen leven XD.
Ik zit in de tweede op de havo, mijn beste vakken zijn ..... Geschiedenis (ja dat is het enige waar ik erg goed in ben) en ik ben redelijk in biologie, aardrijkskunde en Engels. Ik haat wiskunde, Duits en Frans heel erg..
Nou genoeg over school! Buiten school teken ik graag. Ik hou van muziek en kan simpelweg niet tekenen zonder muziek.
Ik heb huisdieren, een konijn genaamd Miffy , een hond genaamd Bobo en cavia genaamd Coco en nog een konijn Binx en natuurlijk de huis muis Muis.
Ik hou van tv kijken en heb teveel lievelingsfilms en series om op te noemen. Ja ik kijk teveel tv XD!!
Laatst aangepast door Wolfstar op wo apr 13, 2016 2:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Sannanas!!!!! za apr 09, 2016 11:28 am
Hallo Sanne xD Leuk dat je ook weer op dit forum van mij wilt komen...
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Sannanas!!!!! za apr 09, 2016 11:29 am
Ofcourse !
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...