Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 43 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 43 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: just watching the water dripping ( open ) zo jun 12, 2016 8:21 pm
Kalm stapte de kater door de grot, het leek wel eindeloos. Het geluid van hard stromend water galmde door HET kilometers lange tunnelstelsel. Deze groTten waren eeuwen geleden ontstaan en waren prachtig. Vaak stonden ze onder water maar sommigen waren droog nou ja voor een groot deel. Soms zaten ze vol met kleurijken kristallen maar vaker hingen ze vol met stalactieten en stalagmieten. En overal stroomde er water en er waren tientallen watervalletjes te vinden. Boven de grond kon Je er vaak niets van zien, daar was het dicht begroeit en vol leven. Je zou niet denken dat er een gangenstelsel onder zat. Deze rivieren onder de grond zaten vol met visjes, niet dat de kater ze ving. Je hoefde maar met een poot in in het water te gaan en je werd al mee genomen door de extreem sterke stroming. En als je er eenmaal in zat kwam je er niet meer uit, en je dood was dan verzekerd. Hij kwam uit bij een gigantische grot, er stroomde een gigantische water val van het grote gat boven hem. Hij kon zien dat het nacht was, de sterren stonden al hoog aan de hemel. Hij wist waar hij was, dit noemde hij de krater. Een gighatisch gat in de aardbodem waar een waterval in liep en het vormde een van de ingangen van de grot. Nou ja ingangen , je moet wel bereid zijn van 60 meter hoof te springen en je dood in te vallen. Gelukkig kende hij deze gangen erg goed en wist wat hij deed. Hij besloot naar de waterkant te gaan om wat te drinken. Plots rook hij een andere kat, maar hoe?. War er nog iemand die de grotten in durfde of was hij gevolgd?!.
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) di jun 14, 2016 6:08 pm
Langzaam opende Sweety haar ogen. Ze lag in het nest die Matthias een paar dagen geleden voor haar had gemaakt. Het was een rommelig nest maar daardoor niet minder zacht. Vroeger, in haar schuur, had ze alleen in het oude hooi en stro en wat gras geslapen. Maar het mos vond ze toch echt wel het fijnst. Ze keek naar het nest van Matthias, maar die was leeg. Daarna keek ze naar de andere nesten. Ze had nog steeds niet goed kennis gemaakt met de andere katten die hier sliepen. Meestal ging ze al vroeg slapen en viel ze ook meteen in slaap en ze slaapt ook vroeg uit. Ze moest nog hele nachturen inhalen... De zwart-witte poes keek naar de uitgang van de grot. Het was al licht. Ja, ze sliep echt lang uit. Ze stond op en rekte zich uit. Ze stapte haar nest uit en liep naar buiten. Ze snoof de lucht op en het eerste wat ze rook was de geur van Matthias. Er kwam een glimlach op om haar mond en ze trippelde de geur achterna.
Ze kwam uit bij een grot. Sweety bleef een aarzelend staan maar toen ze de geur van Matthias rook, die best vers was nog, stapte ze toch de grot in. Er was een rivier, die zo te zien snel stroomde. Ze was verstandig genoeg niet te dichtbij te komen. Af en toe zag ze wat glinsteren maar ze wist niet wat het was. Toen was de geur van de rood met witte kater sterker. Sweety begon wat sneller te lopen en zag toen Matthias' vacht. 'Matthias!' zei ze blij.
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) di jun 14, 2016 7:56 pm
Plots hoorde hij sweety`s stem zijn naam roepen. Blij draaide hij zich om, dit was zijn kans, zijn kans om haar het mooiste plekje op zijn gebied te kunnen laten zien. "Sweety!" hij rende richting de poes , blijdschap overspoelde hem "Ben je niet uitgeput die tunnels zijn super lang!" schreeuwde hij, hij moest wel schreeuwen aangezien het geluid van de meters hoge waterval achter hen te luid was om een normaal gesprek te kunnen voeren. Zijn ogen fonkelde vriendelijk terwijl hij de poes druk gebaarde verder te gaan...
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) di jun 14, 2016 8:39 pm
Ze zag de kater omdraaien en ze schonk hem een stralende lach. De kater rende naar haar toe. 'Sweety!' schreeuwde hij. 'Ben je niet uitgeput die tunnels zijn super lang!' Ze moest inderdaad bekennen dat ze wel moe was, maar het ging beter. Haar conditie was al enorm verbeterd te laatste dagen. 'Het gaat wel hoor!' schreeuwde ze. Ze keek langs Matthias' schouder en zag de waterval. Haar gele ogen werden groot van verwondering. Zoiets moois... 'Wauw, dat is echt mooi!' riep ze naar Matthias. Ze liep langs de kater en keek vol bewondering naar de waterval.
Mathias
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) za jun 18, 2016 4:57 pm
Blij luisterde hij naar de woorden van het poesje, hij vond het geweldig dat ze deze plek ook mooi vond. Plots dwarrelde er een witte vlok naar beneden en nog een en nog een. Blij sprong hij op en neer "Het sneeuwt, het sneeuwt!". Het mocht dan wel lente zijn , Matthias territory lag in het noorden waar het na de nuclearen ramp kouder is geworden. Het sneeuwde er zelfs in de zomer. Af en toe was het een week lekker warm maar vaak heerste er een sterke noordelijke wind waardoor het uit het niets begon te vriezen. Hij keek naar Sweety , hopelijk vond ze de sneeuw net zo leuk als hij dat vond.
Sweety
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) za jun 18, 2016 9:33 pm
'Het sneeuwt, het sneeuwt!' riep Matthias opeens. Sweety keek hem even verbaasd aan en zag toen een paar witte vlokjes voorbij dwarrelen. Sneeuwen? Nu? Waar zij vandaan kwam sneeuwde het nooit in de lente. Verbaasd keek ze ernaar. 'Hoe kan dat?' vroeg ze verbaasd. Ze dacht dat alles hetzelfde zou zijn, overal. Maar dat het hier sneeuwde, terwijl het toch lekker warm was, verbaasde haar echt. Ze vond sneeuw wel leuk, maar toch had ze liever wat zon.
Mathias
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) za jun 18, 2016 10:39 pm
"Hoe kan dat?" vroeg sweety verrast, matthias draaide zich om en stapte naast haar. "Ik weet niet, we hebben hier in het noorden maar ongeveer 1 maan een echt voorjaar. Voorde rest is het hier koud, heb je onze dikken pelzen niet gezien?. Het sneeuwt hier erg vaak zo dicht bij de bergen. Het is 2 manen warm met aan het einde veel regen dan ik denk ongeveer 6 manen sneeuw en dan en de rest drassig en koud met af en toe nog iets warms tussen door" hij keek de poes kort aan "Heb je je ook nooit afgevraagd waarom riverclan een normalen temperatuur heeft terwijl het naast gelegen territory enorm warm is?" vroeg hij de poes vriendelijk "Deze enorme verschillen zijn er altijd al geweest, zo lang ik me kan herinneren. Deze plek is speciaal sweety , speciaal zeg ik je".
Sweety
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) zo jun 19, 2016 10:52 am
Verbaasd maar ook vol interesse luisterde ze naar Matthias' verhaal. 'Ik weet niet, we hebben hier in het noorden maar ongeveer 1 maan een echt voorjaar. Voorde rest is het hier koud, heb je onze dikke pelzen niet gezien? Het sneeuwt hier erg vaak zo dicht bij de bergen. Het is 2 manen warm met aan het einde veel regen dan ik denk ongeveer 6 manen sneeuw en dan en de rest drassig en koud met af en toe nog iets warm tussen door,' zei Matthias. Sweety knikte. Ze vond het raar, maar ook wel bijzonder. Al wist ze nog niet precies of ze het heel leuk vond dat het meer sneeuwde. 'Heb je je ook nooit afgevraagd waarom Riverclan een normale temperatuur heeft terwijl het naast gelegen territory enorm warm is?' vroeg de kater. 'Eh, ik ben nog nooit in Riverclans territory geweest...' antwoordde Sweety. Dat moest nog gebeuren. Maar als dat zo is, dan is deze plek... 'Deze enorme verschillen zijn er altijd al geweest, zo lang ik me kan herinneren. Deze plek is speciaal Sweety, speciaal zeg ik je,' ging Matthias verder. Sweety knikte, speciaal ja. Dat was het woord. Raar, maar speciaal. 'Net zoals de kat die er woont,' miauwde ze opeens. Met een klap deed ze haar bekje weer dicht. Had... had ze dat zojuist echt gezegd? Ze keek naar Matthias en liet een klein glimlachje zien. Ja, ze had het gezegd, en het was waar...
- Sweety skills xD
Mathias
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) zo jun 19, 2016 12:42 pm
"Eh ik ben nog nooit in Riverclans territory geweest..." hij keek de poes verrast aan maar knikte vriendelijk. Vrolijk sprak hij verder over hoe speciaal deze plek was tot uit het niets de poes haar bek opende "Net zoals de kat die er woont". Hij knipperde even met zijn oren, wat zei ze nou?!. Hij glimlachte maar en keek de poes vrolijk aan. De poes glimlachte terug en matthias wiebelde aanmoedigend met zijn oren "Ik ben hier niet de enige" snorde hij dankbaar terwijl hij zijn staart over zijn poten rolde. De wereld om hen heen werd steeds witter en een extreem koude wind gleed over zijn dikke pels. Hij hield ervan, hoe het voelde als de koude rilling over zijn pels rolde en het maakte hem wakker. Maar zou sweety het net zo fijn vinden?....
Sweety
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) zo jun 19, 2016 1:57 pm
'Ik ben hier niet de enige,' snorde Matthias. Sweety glimlachte naar hem. 'Voor mij wel...' spon Sweety. Z-zij ze dat nu echt? Ja, ze had het gezegd. Maar ook dit keer, ze meende het. Uit de grond van haar hart.... Opeens kwam er een koude windvlaag. Sweety rilde en kromp ineen van de kou. Haar vacht was korter dan die van Matthias dus ze was minder bedekt tegen de kou.
- sorry beetje kort..
Mathias
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) ma jun 20, 2016 9:10 pm
"Voor mij wel.." zei Sweety plots, matthias keek haar geschrokken aan. Hij knikte met een glimlach op zijn gezicht, een schattige zenuwachtige glimlach. "Dankje.." spon hij terwijl hij wat dichterbij schoof "Je vacht glimt echt mooi als het nat is" spak hij kijkend naar haar besneeuwde pels "Heb je het niet koud?!" schreeuwde hij plots zijn stem echoënd door de grotten. mijn ook XD
Sweety
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) di jun 21, 2016 8:00 pm
'Dankje..' spon Matthias. Sweety glimlachte zenuwachtig. Dit had ze nog nooit gezegd tegen een kater... Ze merkte dat Matthias wat dichterbij schoof. 'Je vacht glimt mooi als het nat is,' sprak de kater. Sweety keek naar haar natte vacht en glimlachte. Zoiets had ook nog nooit iemand tegen haar gezegd... En meteen kwam er een warm gevoel in haar lijf stromen, de kou die ze voelde was bijna weg. Totdat Matthias weer begon te schreeuwen. 'Heb je het niet koud?!' Zijn stem echode door de grotten. Verschrikt deinsde Sweety wat opzij. Ze keek hem verschrikt aan het lachte. 'Hmm.. een beetje..' antwoordde ze geamuseerd.
Mathias
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) za jun 25, 2016 1:34 am
Sweety deinsde achteruit van schrik 'Hmm.. een beetje..' klonk ze toch nog geamuseerd. De gouden kater snorde te vrede terwijl hij naast haar ging zitten zodat hun pelzen elkaar raakte "Gelukkig is de mijne dik genoeg voor twee!" grapte hij. Zijn vacht was dan ook extreem wild en had een mooie gouden glas, die best ongewoon was in dit deel van rogue territory. Zijn poten, buik , staart punt en borst waren sneeuw wit , zijn ogen waren opvallend blauw en zijn neus was rozig. Nee, als je hem zou tegen komen zou je niet zeggen dat hij lelijk was, al kon hij wat doen aan de klitten in zijn dikke pels maar ach, daar was hij rogue voor. Hij keek naar de waterval en sneeuwvlokkjes dwarrelde door het gat in het platfond naar beneden. "Dus wat denk je ervan, het noorden?" vroeg hij vriendelijk terwijl hij de poes zacht aanstaarde. Maar al gouw snelde zijn blik blik zich op zijn witte pootje, hoe kon hij het haar uitleggen?. Wat hij wel niet allemaal gedaan had?. Hij heeft tino bijna vermoord alleen omdat hij weg van hem wou. Hoe kon hij haar uitleggen dat lukas woest op hem was, hoe hij Jack tegenhield bij de grens. Ja er was bloed aan zijn klauwen, onschuldig en schuldig bloed maar hij deed het toch omdat hij zijn vrienden veilig wilt houden?!. Snel schudde hij die duistere gedachten van zich af, maar een ding wist hij zeker, hij was niet alleen druk, energiek, roekeloos en sociaal er was iets diep van binnen, een duister persoon die alles deed zijn vrienden bij hem te houden zelfs als dat pijn doen betekende , maar wat als sweety weg ging?!. Zou hij dan weer gek worden, gestoord en over beschermend?!. Gouw keek hij haar strak aan, nee, ze zou toch niet weggaan, nog niet toch. En als ze wegging zou hij het beter aanpakken, dacht hij wanhopig...
Sweety
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) za jun 25, 2016 11:23 am
Matthias ging dichter bij haar zitten zodat hun pelzen elkaar raakte. Een warm gevoel stroomde door haar lijf. 'Gelukkig is de mijne dik genoeg voor twee,' grapte Matthias. Sweety glimlachte. Ze keek naar de dwarrelende sneeuwvlokjes voor haar. Ze vond het wel mooi, maar ze vond het ook niet erg als het weer warmer zou zijn. Maar gelukkig had ze Matthias... 'Dus wat denk je ervan, het noorden?' vroeg de kater haar. Sweety bleef even stil voordat ze antwoord gaf. 'Het is mooi, maar mijn voorkeur gaat toch liever uit naar warm weer,' zei ze eerlijk. Het was zo, ze kon er niets tegen doen. Haar vacht was ook kort, dus dat hielp ook niet echt mee in koud weer. Natuurlijk zal haar vacht vanzelf dikker worden als het zo koud bleef, maar alsnog had ze minder bescherming tegen de kou dan Matthias.
Mathias
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open ) za jun 25, 2016 11:39 am
'Het is mooi, maar mijn voorkeur gaat toch liever uit naar warm weer,' andwoorde de poes eerlijk. Matthias knikte glimlachend, ze was eerlijk tegen hem, daar hield hij wel van. "Ach ja, ik hou denk ik van beide, al is het al gouw te warm" verzekerde hij haar "Ik en lukas zijn zelfs nog noordelijker geboren, we moesten vertrekken nadat mijn vader stierf. Ik was 3 moons oud, en ik en lukas waren alleen door de extreme kou gereisd om hier te komen. Nou ja we ontmoete berwald onderweg en later tino, maar die zijn er nu niet meer" hij stopte meteen en hoopte maar dat ze niet verder ging vragen. Had hij nu haar vertrouwen?, zou ze nu eindelijk kunnen zeggen waarom ze zo gesloten is?. Matthias nam de gok maar en vroeg het haar "Maar waar kom jij eigenlijk vandaan, had je een fijne jeugd?". Hij slikte en hoopte op een duidelijk antwoord, sweety moest hem vertrouwen en bovendien, hoe kon hij haar pijn doen met die informatie?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: just watching the water dripping ( open )