Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: NIEUWE LAYOUT! za jun 11, 2016 8:01 pm
NIEUWE LAY-OUT Hoi allemaal! Er komt binnenkort een nieuwe lay-out, en daar hoort deze sheet bij. We zullen iedere week een nieuwe sneak-peek vrijgeven en die in dit bericht neerzetten. Dit is de eerste! Je kunt hieronder commentaar geven :3 ________________________________________________ Met vriendelijke groet, Het team
SNEAK PEEK 18-6:
Dit worden de nieuwe groepskleuren!
SNEAK PEEK 20-6:
De nieuwe banner!
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 36 moons Status: Everything's made to be broken
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! za jun 11, 2016 8:13 pm
Ohhhhh ik ben zo benieuwd! c:
Leopardwing Deputy
Real Name : San Other Accounts : Vocalcord Aantal berichten : 366 Registratiedatum : 12-04-16 Woonplaats : Ergens en nergensss
Cat Profile Gender: Female Age: 36 Status: Im...Happy very happy
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! za jun 11, 2016 8:46 pm
Me likes <3
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! za jun 11, 2016 9:53 pm
Awesome! <3 ben benieuwd
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! za jun 11, 2016 10:52 pm
Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn haha!
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Cat Profile Gender: Male Age: 9 moons old! Status: SEXY AND I KNOW IT
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! zo jun 12, 2016 10:03 am
Oeh... interessant! Heel interessant!!
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! za jun 18, 2016 3:53 pm
Nieuwe sneakpeek staat erop!
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! zo jun 26, 2016 5:35 pm
De nieuwe sneak peek staat erop!
Ivy
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 92 Registratiedatum : 23-06-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 30 moons Status: Even roses have thorns
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! zo jun 26, 2016 5:36 pm
Awwww meer meer meer! Weet je al meer hoe lang het nog gaat duren? c:
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! zo jun 26, 2016 5:50 pm
Nog best wel even, ik moet nog alles lopen coderen enzo :')
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! vr jul 22, 2016 3:34 pm
DE NIEUWE LAY-OUT IS ER! Zoals jullie al kunnen zien is de nieuwe lay-out vandaag geinstalleerd :') Je kunt de volgende weken nog extra werkzaamheden aan het forum verwachten. Als er nog bugs zijn, meld ze even in dit topic!
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! vr jul 22, 2016 3:43 pm
Ik zie die pootafdrukjes niet bij elk topic. Waar je zeg maar kan zien of er gereageerd is enzo. Moet dat nog komen of zijn ze er gewoon niet?
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! vr jul 22, 2016 3:59 pm
Die pasten niet in deze lay-out helaas :3
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! vr jul 22, 2016 4:00 pm
Oh oké :3
Deathpaw
Real Name : Toto, Luiaard, Cutie & Marlie Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 22-07-16
Cat Profile Gender: Male Age: 15 Moons Status: Didn't you parents teach you not to fuck with crazy people?
Onderwerp: Re: NIEUWE LAYOUT! vr jul 22, 2016 5:21 pm
Zou de PB iets opvallender gemaakt kunnen worden? Z'n blinde otter als ik zie amper als ik een privebericht heb + als ik me inbox open zie je ook niet welke van je PB's de nieuwste is zegmaar In het begin zag je dan een soort pootkussentje(?) voor de bericht in de inbox :3
Als dat kan zou deze blinde kip heel erg blij zin c: