Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Heya ~ Wrenpaw ~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitimeza jun 11, 2016 5:52 pm

Na de woorden van de albino kater moest ze wel een kijkje nemen. Ze was het thunderclan territory zo gouw mogelijk verlaten en stond nu bij the rock. Haar woud groene ogen gericht op het donkere woud voor haar. Ze had er nu al zin in , door hun territory te rennen nieuwe dingen ontdekken. Nog even keek ze om haar heen voor ze de bosjes in sprong. Na een hele tijd door bosjes te hebben moeten rennen kwam ze terecht in een groot drasland vol mangrove bomen en naaldbomen. Het was appart om te zien, bomen die in het water stonden. Tot haar grootste verbazing kon ze hier geen vogels horen alleen maar het gekwaak van padden en af en toe het gesis van een slang. Nou zouden normale katten omdraaien en weggaan maar dit was ferpaw moedig ging ze verder. Ze wist zich met gemak via de bomen over het water te klimmen. En op een strook vaste grond te stappen, nou ja vaste grond het was behoorlijk glad maar in ieder geval niet onder water. Plots hoorde ze achter zich een laag gegrom die gevolgd werd door een rode flits. Een vos was uit de bosjes gestapt en liep richting haar toe. Maar in plaats van haar aan te vallen bleef het staan. Het poesje knipperde ongelovig met haar ogen, het viel haar niet aan. Ze ging zitten al haar aandacht op de vos gericht. Tot haar grootste schrik deed het monster haar na en ging ook zitten. Ze slikte, wat was er aan de hand, eerst die vogel en nu. Plots schoot de vos omhoog en verdween in het struikgewas. Verward keek de poes om haar heen waarom was het gevlucht?. Het leek net alsof door de vraag te stellen er meteen antwoord op werd gegeven toen er een gekraak haar richting in kwam. Een shadowclan geur volgde, paniekerig keek ze om haar heen . Er zat niks anders op dan in de boom voor haar te springen, niet dat ze het erg vond. Van een afstand keek ze naar beneden in de hoop dat de shadowclan kat haar niet gezien had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitimewo jun 15, 2016 3:25 pm


Wrenpaw had iets opgemerkt wat ze nog nooit eerder had opgemerkt. Een geur die compleet onbekend voor haar was, maar ze wel had geleerd. De Thunderclan geur was een vreemde sensatie in haar eigen territorium en ze wist dat met een geur een kat mee was. Dus als trouwe Shadowclan apprentice was ze de geur gevolgd en probeerde ze de bron te zoeken.
Nog vreemdere geuren kruisten haar pad toen ze naderde. De stank van vos gemixt met die van Thunderclan. De alarmbellen begonnen bij Wrenpaw te rinkelen. Vos! In Shadowclan territorium. Ze wist dat ze terug hoorde te rennen naar kamp en volwassen Warriors ermee zou moeten laten afhandelen. Maar misschien was deze Thunderclanner wel in nood en zou hulp te laat komen als ze eerst terug zou rennen. Wrenpaw versnelde daarom haar pas en volgde de stank van de vos.
Tot haar verassing verdween de geur van de vos, snel nadat hij ook was gekomen. Ze rook enkel de geur van Thunderclan en ze zag de sporen van de vos en die van een kat. Vragend keek Wrenpaw in het rond. Wat was hier gebeurd?
Opeens zag ze sporen van nagels in een nabije mangrove. Haar ogen volgden de sporen en zag een jonge poes op een tak zitten. Wrenpaw kantelde eerst omhoog, maar nadat ze realiseerde dat de poes een Thunderclan geur met zich mee droeg, nam ze een vijandige houding aan. Ze zakte door haar voorpoten en zwiepte fel met haar staart heen en weer, zoals Stormheart haar geleerd had. ‘Kom naar beneden, Thunderclan mormel!’ snauwde ze naar de poes. ‘Je bent in overtreding nu je op Shadowclan territorium bent!’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitimevr jun 17, 2016 9:54 pm

"Kom naar beneden thunderclan mormel!" klonk het. Fernpaw keek naar beneden, er stond een poes , met een vacht iets bleker dan het hare en opvallende ambere ogen. Lenig sprong het poesje uit de boom en lande perfect voor de vreemdeling haar poten. "Je bent in overtreding nu je op shadowclan territorium bent!" snauwde de iets wat grotere shadowclan apprentice. Zou dit dan Wrenpaw zijn, de apprentice waar stormheart zoveel goeds over had gezegd. Over hoe sterk ze ooit zal worden en hoe graag hij haar verder wou trainen. Ze keek de poes nieuwsgierig aan "Ben jij Wrenpaw?" vroeg ze vrij brutaal. Ze was niet meer dan 20 cm meter van de poes verwijdert en keek haar geboeid aan "Stormheart heeft me zo veel over jou verteld!" opperde ze in de hoop antwoord te krijgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitimeza jun 18, 2016 12:16 am


Wrenpaw was best verbaasd dat de apprentice ook daadwerkelijk naar beneden kwam springen toen Wrenpaw zo had gecommandeerd. Wrenpaw was iets groter dan haar tegenstander, ze dacht dat ze niet heel veel manen zouden schelen. Misschien waren ze wel ongeveer even oud. Maar ze voelde zich sterker dan haar in haar eigen territorium. In de modder zou de arme Thunderclanner niet weten wat ze zou moeten doen.
Opeens sprak de vreemdeling haar naam en Wrenpaw stond enkele seconden helemaal perplex. Hoe wist zij dat nou? Wrenpaws nekharen begonnen overeind te staan en haar staart werd twee keer zo groot. "Stormheart heeft me zo veel over jou verteld!" Stormheart!? Hoe kende een Thunderclan apprentice haar mentor. En had ze met hem gepraat? Stormheart was al enkele dagen compleet verdwenen zonder iets te zeggen tegen haar. Wrenpaw blies eens naar de apprentice, en bliksemsnel sloeg ze haar poten om de nek van de poes en werkte haar tegen de grond. ‘Wat weet jij over Stormheart? Wanneer heb je met heb gesproken? Waar is hij? Zeg op!’ snauwde ze tegen de apprentice terwijl ze haar poten stevig op haar schouder drukte en met haar nagels tegen haar huis prikte.

OOC: Ik heb toestemming van Sanne om een beetje te powerplayen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitimeza jun 18, 2016 7:22 pm

Voordat ze het wist werd fernpaw aan de grond genageld. Ze verstijfde, wat had de apprentice een kracht!. "Wat weet jij over stormheart? Wanneer heb je met hem gesproken? Waar is hij? Zeg op!"schreeuwde de apprentice. Fern keek weg en dacht over wat Leafstar haar had verteld, ze mocht niets zeggen maar had ze eigenlijk een keus?. Stormheart was een moordenaar, waarom gaf Wrenpaw zoveel om hem?. Ze keek de apprentice recht in haar ambere ogen aan "Een paar dagen terug." sprak ze nuchter "Waarom wil je dat weten, hij is een harteloze moordenaar toch?. Dat is wat mijn oude mentor me verteld had". Ze dacht terug aan crowcry, de thunderclan warrior was ooit haar mentor maar was nu een door woede verblinde rogue. Ze keek naar een kikker die enkele meters verderop zat, alles om maar niet naar de apprentice te hoeven staren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitimezo jun 19, 2016 7:09 pm


Wrenpaw blies in het gezicht van de andere apprentice. Ergens was ze verbaast dat het zo eenvoudig was gegaan, om vliegensvlug de apprentice tegen de grond te werken en haar daar te kunnen houden. En ze was nog maar een halfmaan in training. Als ze haar training had volbracht, hoe krachtig zou ze dan wel niet zijn! Maar Wrenpaw had nu iets ander om op te concentreren en haar ogen priemden zich weer naar de apprentice.
"Een paar dagen terug." Hoe? Stormheart was al een paar dagen spoorloos, waar kon hij nu zijn? Ze zwiepte boos met haar staart. Ze wilde alweer naar de poes snauwen dat ze nog een vraag had om te beantwoorden, maar opeens kwam ze met een ander verhaal. Harteloze moordenaar? Nee nooit, Stormheart was een krachtige Warrior. Maar hij zou toch geen katten vermoord hebben toch? Dat zou hij nooit doen! ‘Stormheart is mijn mentor en hij is de beste Warrior van het woud. Wat weet jij nou van hem, muisbrein?!’ blies ze in haar gezicht. ‘Dus waar is hij?’ vroeg ze, haar nagels nu dieper in de vacht van de apprentice drukkend en ze was niet bang om huid te scheuren. ‘Zeg. Op!’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitimema jun 20, 2016 6:36 pm

Ze zaf even twijfel het poesje haar ogen voordat de apprentice verder sprak "Stormheart is mijn mentor en hij is de beste warrior van het woud. Wat weet jij nou van hem, muisbrein?!". Fernpaw keek haar even aan, dus voor shadowclan was de warrior een held?!. "Dus waar is hij?" siste ze fernpaw uit haar gedachten. Fernpaw keek de poes bezorgd aan, ze gaf zo veel om hem, nou ja genoeg om haar doof te schreeuwen. Ze wurmde zich uit wrenpaw`s stevige greep, en keek even weg voordat ze antwoorde "Ik sprak hem, hij leek inderdaad aardig. Tot ik hoorde dat hij thunderlan warriors en riverclan warriors doodde als hij won. Dat hij rogues uitmoordde. " sprak ze voorzichtig. Ze mocht niks zeggen, al wou ze dat oh zo graag....

srry kort XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitimema jun 20, 2016 7:24 pm


Nog steeds negeerde de poes haar antwoord op de vraag waar hij was. Wrenpaws haren stonden nog altijd overeind en ze had een kwade blik op haar gezicht. Ze wist gewoon dat deze poes opzettelijk informatie achterhield, ze ontweek de vraag zo erg dat ze meer moest weten. En haar blik verraadde ook al dat ze in onzekerheid leefde wat ze nou moest doen. Wrenpaw wist dat ze sterker was dan zij was, dus ze had de apprentice in een hoekje gedreven.
De apprentice begon zo onder haar te wriggelen dat ze haar eigenlijk een beetje los liet. Als ze weg zou rennen zou ze haar wel inhalen en wel weer opnieuw te pakken krijgen, en dan zou ze niet voorzichtig zijn met haar klauwen. "Ik sprak hem, hij leek inderdaad aardig. Tot ik hoorde dat hij Thunderclan warriors en Riverclan warriors doodde als hij won. Dat hij rogues uitmoordde," sprak de apprentice.  Wrenpaw keek haar verward aan. Waar had ze het nou over. ‘Dat zou hij nooit doen. Shadowclan is een eervolle clan die de code volgt,’ zei ze, eerder zichzelf overtuigend dan Fernpaw. Ze schudde de gedachte uit haar hoofd en priemde haar goudkleurige ogen in haar groene. ‘En nú geef je antwoord op mijn vraag. Waar is Stormheart, anders breng ik je naar Darkstar. En die is een stuk minder vriendelijk dan ik!’ snauwde ze naar de apprentice. Dit was geen bluf, ze zou geen moeite hebben deze apprentice mee te brengen naar kamp. Darkstar zou juist trots op haar zijn! Bij nader inzien, ze zou haar sowieso meebrengen naar kamp, dit was gewoon bluf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitimedi jun 21, 2016 6:55 pm

‘Dat zou hij nooit doen. Shadowclan is een eervolle clan die de code volgt,’siste het poesje. Fernpaw keek haar verward aan "Das dan vreemd, ze vertellen mij heel wat anders!" sprak ze eigenlijk meer tegen haarzelf. ‘En nú geef je antwoord op mijn vraag. Waar is Stormheart, anders breng ik je naar Darkstar. En die is een stuk minder vriendelijk dan ik!’ ging de apprentice verder. Fernpaw grijsde, drakstar ontmoette, hoe cool!. Al had ze gehoord dat ze gemeen en ijs koud is, en al het leven uit je zuigt met ieder woord die ze uitspreekt. Eigenlijk had ze wel zin in een avondtuur "Kom maar op met Darkstar, ik heb alle tijd van de wereld, Mate!" siste ze uitdagend. Haar staart zwiepend over de moeras bodem...
srry kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitimewo jun 22, 2016 12:56 pm


Wrenpaw keek de Thunderclan apprentice vreemd aan. Wat wist zei nou van Shadowclan, of Thunderclan. Zij wist dat Thunderclan werd geleid door een watje. Shadowclan was de sterkste clan in het woud met de machtigste en slimste Warriors en de beste leider van allemaal. En de code werd gevolgd, waarom werd die anders in haar kop gestampt sinds ze een kitten was? ‘Jij weet niets,’ gromde ze naar de apprentice.
En daarna werd de poes ook nog eens brutaal ook! Ze ging gewoon uitdagend tegen haar kletsen en voordat Wrenpaw het door had, sloeg ze met haar poot richting de neus van de apprentice, nagels ontbloot. ‘Kop dicht!’ siste ze en ze sloeg wild met haar staart heen en weer. Ze wilde naar Darkstar, dan ging ze naar Darkstar, en dan zou ze leren dat het helemaal niet zo grappig was als het leek. ‘We gaan naar het kamp, en als je ook maar denkt om te vluchten, pak ik je en ben je nog meer in de problemen.’ Wrenpaw meende het en wenkte met haar staart naar de apprentice en begon te lopen richting kamp, haar ogen steeds naar achter gericht om te zien of de apprentice volgde.

OOC: Na jouw post niet topic in het kamp?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitimeza jun 25, 2016 12:00 am

Ze ontweek nog net de slag van het poesje en hoorde er sissen " ‘We gaan naar het kamp, en als je ook maar denkt om te vluchten, pak ik je en ben je nog meer in de problemen.’. Voor ze het wist was wrenpaw al verdwenen in het struikgewas maar haar ogen branden nog steeds in haar groene. Op en neer springend volgde ze de poes. Ze wou meer weten over Darkstar, de poes waarover zo veel werd gesproken....

ooc: Wow kort XD, ehn nieuw topic met izza dan maar?(ze vond het een goed idee, denk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Heya ~ Wrenpaw ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya ~ Wrenpaw ~   Heya ~ Wrenpaw ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heya ~ Wrenpaw ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I ain't coming back! (wrenpaw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Territory-
Ga naar: