Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Do you understand me?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitimevr jun 10, 2016 11:45 pm

Een beetje zenuwachtig keek Leafstar tussen de boomwortels door. Ze zat nog in haar Den en keek zoekend naar die ene poes. Eindelijk had ze haar gevonden. Waarom ze hier zenuwachtig was? Dat wist ze niet precies. Waarschijnlijk was ze bang dat de jonge poes het niet zou begrijpen.. Maar dat merkte ze vanzelf wel. Ze kon haar best doen en dat was het...
Ze stapte haar Den uit en liep op Fernpaw af. 'Eh, Fernpaw,' begon ze. 'Kunnen jij en ik even met elkaar praten? Het is niets bijzonders hoor..' vervolgde ze. Eigenlijk was het wel degelijk bijzonder maar ze wilde Fern niet achterdochtig maken. 'Eh, hierheen graag,' zei ze tegen Fern en liep richting de kamp uitgang. Ze zouden even samen gaan wandelen...

First post: Fernpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitimeza jun 11, 2016 10:33 am

Fernpaw had enthousiast geluisterd naar de elders, hun verhalen boeide haar enorm. Ze vertelde over helden van vroeger  maar vooral over Crowcry. Het verhaal van zijn vertrek was het gesprek van de dag en van gister en de dag daarvoor enzovoort. Ze was hem gaan zoeken en vond hem, tot haar verbazing was de kater compleet verandert. Hij wou echt niks meer te maken hebben met thunderclan, of er zelfs aan denken. De elders  haar verteld over Darkstar, Leopardgaze en stormheart over hoe ze vroeger als apprentice waren. Stormheart was blijkbaar diegene die vaak gevechten starten binnen zijn clan en erbuiten wetende dat hij zou winnen. Darkstar was stiller dan hem en meer observant, altijd in de schaduwen zittend en afwachtend op een kans van de aanval. En leopardgaze zou een groter bruinne poes zijn die niet bang was om haar menig te geven en hield er van aanbeden te worden. Fernpaw vond het luik meer te leren van alle clans ze luisterde naar verhalen over whirlpool, wolfstar, smokestar, hummingbird en nog zoveel andere.  De elders wisten er dan ook alles van en Fernpaw waardeerde hun kennis. Helaas moest ze gaan, de elders hadden rust nodig ofzoiets. Ze was opzoek gegaan naar haar nichtje robinkit en Mettlekit maar kon de twee nergens vinden. De andere apprentice`S hadden training nu en na wat er gister gebeurde leek het haar geen goed idee om het woud in te gaan. Ze ging liggen in een donker plekje in het kamp maar stond al gauw weer op toen ze de geur van haar leadster rook en haar naam hoorden "Eh Fernpaw". Het kleine poesje draaide zich om en keek haar leader vriendelijk aan "Kunnen jij en ik even praatte? Het is niets bijzonders hoor" Fernpaw wiebelde even met haar oren maar knikte toen kalm "Eh hierheen graag". Op en neer springend volgde ze haar leader het woud in. Zou ze het haar vertellen?, haar geheim?. Ze schudde haar kop, eerst maar eens zien wat haar leadster wou...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitimeza jun 11, 2016 12:39 pm

Fernpaw volgde haar enthousiast op en neer springend het kamp uit. Hoe moest ze dit nou gaan zeggen? Wat wilde ze eigenlijk zeggen? Moest ze alles weer gaan herhalen? Dat leek haar geen goed idee. Of toch wel? Of moest ze het anders formuleren? Ze wist het niet. De gevlekte poes schudde haar kop. Eerst maar wat kletsen, daarna gaan we wel over naar het onderwerp...
Toen ze wat verder het bos in waren gelopen ging Leafstar wat langzamer lopen zodat zij en Fernpaw rustig konden lopen. 'En, hoe gaat het nou precies met je?' vroeg ze. Ze keek de jonge poes vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitimeza jun 11, 2016 12:53 pm

Fernpaw volgde trouw haar leadster door het gigantische woud. Ergens wou ze de toppen in maar wist dat dat nu niet gepast zou zijn. Langzaam vermiderde ze snelheid tot ze rustig liepen "Hoe gaat het nou precies met je?" vroeg haar leadster. Fernpaw keek haar even achterdochtig aan. Ojee was ze er achter gekomen, dat ze het kamp uit sneakte om opzoek te gaan naar Crowcry?. Ze besloot het koeltjes aan te pakken "Goed hoor.." sprak ze afwezig. Maar.... zou dat niet verdacht zijn, Fernpaw was druk en wild en nu was ze ineens kalm. Ze zou erachter komen, dat fern in paniek. Ze keek wild om haar heen "Met jou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitimeza jun 11, 2016 1:58 pm

'Goed hoor,' sprak Fernpaw opeens kalm. Leafstar keek haar van opzij aan maar liet verder niets merken. Ze zal er dadelijk misschien wel achter komen wat er was. Of niet... 'Met jou?' vroeg Fern. 'Met mij gaat het prima,' antwoordde Leafstar. Eigenlijk totaal niet. Vanbinnen ging ze stuk. Maar dat kon ze natuurlijk niet zeggen. Oké, wat moest ze nu zeggen? Vragen? Doen? Ze besloot iets leuks te vertellen. Iets wat Fern wel leuk zou vinden, althans, dat hoopte ze. 'Over een tijdje krijg je je nieuwe mentor,' maakte ze bekend aan de Apprentice. Ze wist dat het zwaar moest zijn voor Fern. Eerst een mentor die overlijd en dan een mentor die de Clan verlaat. Wat haar schuld is, dat is dus dubbel erg. Boos zwiepte ze met haar staart. Alles is haar schuld. Ze schudde haar kop, niet aan denken! Fern is er nu...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitimema jun 13, 2016 6:22 pm

Vrolijk stapte ze haar leadster achterna "Met mij gaat het prima". Maar Fern kon wel zien dat het niet goed ging maar ze zou de poes niet gaan ondervragen. De thuncerclan leadster had wel meer aan der hooft . Ze keek weer voor zich uit naar het diepe woud. "Over een tijdje krijg je je nieuwe mentor". Blij sprong het poesje op en neer bij de woorden van haar leadster. Eindelijk een nieuwe mentor, na al die tijd alleen. Ze keek haar leadster aan "Heb ik je al eens verteld over die keer dat ik gebeten werd door een slang?" vroeg ze om op een onderwerp te komen "et was zo cool , want het deed maar even pijn en daarna niks. Ik werd niet ziek ofzo, Mazemind was onder de indruk. Denk ik...." ze wist het eingenlijk nooit, was mazemind nou onder de indruk of niet. Eigenlijk was de medicene cat altijd onder de indruk...

( fern is imuun voor het meeste gif van slangen en spinnen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitimedi jun 28, 2016 12:13 pm

'Heb ik je al eens verteld over die keer dat ik gebeten werd door een slang?' vroeg Fernpaw opeens. Leaf keek de Apprentices vragend aan. 'Eh, nee,' antwoordde ze. 'Want het deed maar even pijn en daarna niks. Ik werd niet ziek ofzo, Mazemind was onder de indruk. Denk ik...' zei Fern. Leaf knikte. 'Aha.. Dus je.. Kan tegen slangen?' vroeg Leafstar een beetje twijfelend. Ze wist niet zo goed wat ze nou precies moest met deze informatie maar Fern leek het wel leuk te vinden dus vooruit dan maar. We zouden later nog wel op het onderwerp komen... dacht Leafstar.

- sorry voor late reactie, ik was dit topic vergeten >,<
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitimewo jun 29, 2016 8:16 pm

"Aha..dus... je kan tegen slangen?" stamelde de poes. Fernpaw knikte vrolijk terwijl ze oven een takje sprong. De twee kwamen aan bij een klein beekje die uit eindelijk op riverclan territory uit zou komen. "Waarover wou je me eigenlijk spreken?" vroeg ze nieuwsgierig, al kon het poesje het wel raadde..,.

srry kort XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitimewo jun 29, 2016 8:47 pm

Ze zag hoe het poesje vrolijk van ja knikte. Dat wist ze niet. Wel bijzonder, dacht Leaf bedachtzaam. Ze kwamen aan bij een klein beekje die naar Riverclan stroomde. Ze had opeens best dorst en boog zich over het water. 'Waarover wou je me eigenlijk spreken?' vroeg Fernpaw toen nieuwsgierig. Leafstar stopte even met drinken maar ging toen snel weer verder. Hoe moest ze het zeggen? Gewoon straight to the point of een om weggetje maken? Ze besloot gewoon het gewoon gelijk te zeggen, straight to the point. Ze had het idee dat Fernpaw het dan beter zou snappen. Dat hoopte ze... Toen ze klaar was richtte ze haar aandacht weer naar de jonge poes. Ze keek Fernpaw recht in haar ogen aan. Ze wilde dat Fern wist dat ze het echt meende. 'Fernpaw,' begon ze. 'Luister, heel, goed,' zei ze doordringend. Toen ze zeker wist dat ze Fernpaws volledige aandacht had ging ze verder. 'Stormheart is nu in het kamp. En dat je met hem gesproken hebt staat me niet helemaal aan. Maar daar is het nu al te laat voor. Waar het nu om gaat is, praat niet meer met hem. Ik weet dat je hem cool vind en zo maar, niet meer doen, oké? Ik geef eerlijk toe, ik ken die kater niet, goed. Dus je weet nooit wat hij kan gaan zeggen. Misschien verteld hij wel leugens, of misschien ook niet. Maar het is beter gewoon geen risico te nemen en niet meer bij hem in de buurt te komen oké?' mauwde ze. Ze hoopte zo erg dat Fern heb begreep...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitimeza jul 02, 2016 11:37 am

Zachtjes lachte ze om de woorden van de poes. Leafstar had duidelijk niet door dat het poesje de kater haatte , zeker na de woorden van crowcry. Ze keek de calico poes vrolijk en kalm aan "Oh wees maar niet bang hoor. Ik haat hem, hij is gemeen en loyaal aan enkel bloed" sprak ze in ongeveer de zelfde woorden als Crowcry had gedaan. Hopelijk had de zwarte kater dat niet tegen leafstar gezegd dan viel ze door de mand!. Ze legde een wilde blik op een vogel die boven hun hoofd voorbij vloog. Het poesje zuchtte, was zij maar echt loyaal...loyale katten zouden nooit achter hun leadrs rug naar een rogue gaan. Ze glimlachte grillig en stond weer op "Ik wil hem zelfs dood hebben, niet dat ik hem vermoord wil hebben door ons. Maar in een gevecht of door een ongeluk. Starclan zal hem wel straffen, daar ben ik zeker van!". Ze dacht weer terug aan wat crowcry gezegd had, het zou oorlog worden, Shadowclan zou aanvallen. Het poesje legde een bezorgde blik op de poes "Zelfs ik weet dat het oorlog word leafstar, daar hebben we die shadowclanner niet nodig om dat te weten te komen..." ze gaapte voordat ze verder sprak "De andere apprentice's weten het niet veel andere ook niet denk ik, maar ik weet het, ik weet te veel..." ze rolde verdrietig met haar oogjes. Haar nieuwsgierigheid zou haar dood nog eens worden. Ze wist wat Stormheart gedaan had, ze wist dat er oorlog zou komen, ze wist dat ze half riverclan was, ze wist dat haar vader haar vader niet was, ze wist dat ze een zusje had in riverclan, ze wist veel over crowcry, ze wist dat haar broertjes dood haar schuld was .... ze wist gewoon te veel!. Maar er was toch nog hoop, ja er was nog hoop!. Ze glimlachte "Maar alles komt goed dat weet ik zeker!" lachte ze al verdween die glimlach al snel weer, waarom moest ze nou zo veel weten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitimeza jul 02, 2016 12:39 pm

Ze was verbaasd over Fernpaw antwoord. 'Oh wees maar niet bang hoor. Ik haat hem, hij is gemeen en loyaal aan enkel bloed,' sprak de jonge poes. Leaf keek haar verbaasd aan. Dit had ze helemaal niet verwacht. Fern sprak juist zo goed over Stormheart en opeens sloeg dat over. 'Oké...' zei Leaf, in beetje in de war. Maar de volgende woorden maakte haar al helemaal in de war. 'Ik wil hem zelfs dood hebben, niet dat ik hem vermoord wil hebben door ons. Maar in een gevecht of door een ongeluk. Starclan zal hem wel straffen, daar ben ik zeker van!' zei Fernpaw. Leafstar keek haar Apprentice ongelovig aan. Dood? Wilde ze hem dood hebben? Oké, niet door onszelf maar alsnog. Dood is.. dood... En Leafstar was tegen de dood. Of in ieder geval, ze wenste het niemand toe. Zelfs de slechtste kat op aarde niet. Zelfs Stormheart of Darkstar niet. Nee, het was afschuwelijk, de dood. 'Zelfs ik weet dat het oorlog word Leafstar, daar hebben we die shadowclanner niet nodig om dat te weten te komen... De andere apprentices weten niet veel andere ook niet denk ik, maar ik weet het, ik weet te veel...' sprak Fernpaw. Leaf bleef even stil voordat ze antwoordde. Ook al was het niet echt een antwoord. Ze was zo in de war door de plotselinge verandering in Ferns gedachte dat ze nu even niet wist wat te doen. 'Maar alles komt goed dat weet ik zeker!' lachte de poes. Maar de glimlach verdween weer snel, zag Leafstar.
Ze knikte een paar keer. 'Oké... Oké... Ehm, Fernpaw. We praten later nog wel een keer. Ga maar terug naar het kamp,' beval ze de Apprentice. Ze moest deze informatie even verwerken en dat kon alleen als ze rust had. Dus stuurde ze Fernpaw maar naar het kamp, die mocht dingen voor haarzelf gaan doen. En zij.. Zij ging weer nadenken.. Ze gaf een teken met haar staart dat Fern kon gaan en draaide zich om, weg van het kamp. Ze hoopte niet dat Fern haar achterna kwam want dat werd dan echt even te veel. Ze moest alleen zijn...

- Leafstar topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Do you understand me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you understand me?   Do you understand me? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do you understand me?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: