Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 41 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 41 gasten
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Crowcry Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 28-05-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 13 moons Status: Nothing is certain
Onderwerp: Ik heb in de aanbieding... vr jun 10, 2016 8:53 pm
Hey poepies!
Sinds mijn oude topic zoeker een mess is en ik even al mijn accountjes op een rij wilde hebben in een overzichtelijk topic, hier een nieuw topic. Ik zoek gewoon een oneindig aantal topics en eventuele ideeën voor kleine verhaallijntjes met mijn karakters. Ik denk dat jullie ze nu ongeveer wel een beetje kennen, dus kom maar op.
Whirlpool (♂) - Riverclan - 26 moons Ik zat altijd te zeuren dat Whirlpool te weinig actie in zijn leven had, maar dat gaat nu heel erg voorspoedig. Ik zoek voor hem niet écht topics op het moment, maar als je een leuk idee hebt sta ik er altijd voor open.
Wrenpaw (♀) - Shadowclan - 6 moons Yay! Wrenpaw is heel lief en onschuldig en heeft echt een puur hart. En ze is ook super naïef! Leuk zou zijn als Wrenpaw wat meer vrienden zou krijgen en dat ze kattekwaad gaat uithalen. Maar verder is Wrenpaw echt open voor alles.
Crowcry (♂) - Rogue - 35 moons Crowcry heeft recent Thunderclan verlaten en is rogue geworden. Crowcry is open voor alles, maar hij heeft een temper.
Dawnblaze (♀) - Thunderclan - 13 moons Jonge, bitchy poes. Open voor alles.
x Renske
Leopardwing Deputy
Real Name : San Other Accounts : Vocalcord Aantal berichten : 366 Registratiedatum : 12-04-16 Woonplaats : Ergens en nergensss
Cat Profile Gender: Female Age: 36 Status: Im...Happy very happy
Onderwerp: Re: Ik heb in de aanbieding... vr jun 10, 2016 9:05 pm
IK wil een topic Fern x Leopard jij maken~
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Ik heb in de aanbieding... vr jun 10, 2016 9:20 pm
Ik heb geen Fern, bedoel je Wren?
Leopardwing Deputy
Real Name : San Other Accounts : Vocalcord Aantal berichten : 366 Registratiedatum : 12-04-16 Woonplaats : Ergens en nergensss
Cat Profile Gender: Female Age: 36 Status: Im...Happy very happy
Onderwerp: Re: Ik heb in de aanbieding... vr jun 10, 2016 9:50 pm
Whirlpool schreef:
Ik heb geen Fern, bedoel je Wren?
typ fout sorry x3
maar ja met Wren ;3
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Ik heb in de aanbieding... vr jun 10, 2016 9:53 pm
Oke, komt voor elkaar (;
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Ik heb in de aanbieding... vr jun 10, 2016 10:32 pm
HAHA nu neemt ook fern jullie over , storm en fern nemen jullie over!!!
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...