Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 43 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 43 gasten
Onderwerp: Re: > Little Struggles < zo jul 17, 2016 4:10 pm
Waarom kan ik nooit de betekenissen van liedjes zien? Ook als ik naar de lyrics kijk vind ik het al moeilijk, ugh >,<
Firefly Administrator
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 22 moons Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you
Onderwerp: Re: > Little Struggles < zo jul 17, 2016 4:50 pm
Misschien de Nederlandse vertaling van het liedje opzoeken? :3
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: > Little Struggles < zo jul 17, 2016 4:51 pm
Ik deed het met Google Translate, maar die vertaalt het letterlijk. Misschien moet ik het dan maar gewoon gaan opzoeken in plaats van Google Translate xD
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: > Little Struggles < zo jul 17, 2016 4:53 pm
Niet elk liedje heeft perse een diepe betekenis, so don't worry. Het is leuk als jíj er iets in kan vinden, maar anders kan je ook gewoon van het liedje zoals hij is genieten.
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: > Little Struggles < zo jul 17, 2016 4:54 pm
Ja weet ik :'3 Maar als ik het vertaal, ook al heeft het geen betekenis, snap ik het nog steeds niet goed waardoor ik er zelf ook niets van kan maken xD
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: > Little Struggles < zo jul 17, 2016 4:56 pm
ohhhhhhhhh zo. Ja, gewoon Engels leren I guess? (':
Onderwerp: Re: > Little Struggles < zo jul 17, 2016 4:57 pm
Ja, ik kan het wel vertalen (mede ook door Google Translate xD) maar de betekenis zie ik dan nooit, wat ik wel erg jammer vind. Want sommige liedjes hebben wel een diepe betekenis en dan heb ik zoiets van.. ja.. ja maar ik snap het niet Dus ja xD
Onderwerp: Re: > Little Struggles < zo jul 17, 2016 4:58 pm
Maar ik denk ook dat het ook wel te maken heeft met het leven van die artiest. Want sommige schrijven ook gewoon liedjes over hun leven en shit en als ik hun leven dan niet goed weet dan heb ik ook zoiets van, ja waar gaat het nou over? xD
Onderwerp: Re: > Little Struggles < zo jul 17, 2016 5:02 pm
Ja, misschien kan je zelfs gewoon op google intypen iets van "Liedje-Artiest Meaning" En kon je dan op iets uit als je het echt desparately wil weten.