Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 41 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 41 gasten
Onderwerp: > Little Struggles < do jun 09, 2016 5:30 pm
Hey, Hier een topic voor je kleine stuggles in je leventje. ^^ Dit topic is speciaal voor kleine dingetjes die je toch even kwijt moet maar niet de ChitChat onder wil spammen of het problemen topic onder wil spammen waar wat meer serieuze problemen zijn. Dit is dus eigenlijk een onzin struggle topic, maar dan soms met serieuze onzin struggles xD Ook kan je hier een kleine struggle plaatsen waar je misschien hulp bij nodig hebt, en misschien helpt iemand je wel ^^
--------
Mijn little struggle: De bananenvla is zuur terwijl ie nog een week goed zou moeten zijn... Ik mis mijn bananenvla! :'(
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: > Little Struggles < do jun 09, 2016 5:32 pm
hAARELASTIEKJES DIE ZOGENAAMD NIET IN DE KLIT KUNNEN GAAN DIE TOCH IN DE KLIT GAAN
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: > Little Struggles < do jun 09, 2016 5:55 pm
hahahahahaaha ind leraren die zeggen da je eerder weg mag en dan je 40 seconden voor de bel laten gaan!
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: > Little Struggles < do jun 09, 2016 5:57 pm
xD Ik herken de elastiekjes niet maar @Fernpaw, herkenbaar..
Ik heb Byte-X gekocht om mijn nagelbijten af te leren. En ik had het geprobeerd. Nou... Dat. doe. ik. dus. nooit. meer! Ieuwl, wat was dat vies. Ik denk dat ik het nu wel kan afleren xD
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: > Little Struggles < do jun 09, 2016 11:00 pm
Whirlpool schreef:
Leafstar schreef:
Ik heb zo veel struggles >,< xD
Waarom kan ik niet zingen? Ik wil zo graag goed kunnen zingen, maar ik kan niet goed zingen! Arg..
+3789364923872641040198357930428710
Ik heb het al zo'n beetje geaccepteerd dat ik op creatief vlak een hopeloos geval ben.
Ik vind het zo jammer! Ik wil echt heel graag goed leren zingen. Ik mag wel op zangles maar het is ook duur. En het mag waarschijnlijk toch na de zomervakantie. Dus nog een vakantie niet goed kunnen zingen xD
Onderwerp: Re: > Little Struggles < vr jun 10, 2016 2:23 pm
Van die spellen waar je niet meer verder kan komen alleen als je geld betaald om iets te kunnen kopen dat je nodig hebt voor het spel. Ik haat dat >,<
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: > Little Struggles < vr jun 10, 2016 3:09 pm
Leraren die na de bel nog doorpraten en ervoor zorgen dat je een briefje moet gaan halen
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: > Little Struggles < vr jun 10, 2016 10:31 pm
Niet zeuren ik moet woensdag nablijven omdat ik me wiskunde schrift heb ondergekladderd xD
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: > Little Struggles < vr jun 10, 2016 10:32 pm
Hummingbird schreef:
Niet zeuren ik moet woensdag nablijven omdat ik me wiskunde schrift heb ondergekladderd xD
.... hahahahahahahahhahaha
Onderwerp: Re: > Little Struggles < vr jun 10, 2016 10:32 pm
Leraren zeggen dat je muziek op mag en dan je telefoon afpakken als je een liedje op wilt zetten? wtf?