Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 38 gasten
Onderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar) di jun 07, 2016 9:30 pm
'Omdat... omdat...' stotterde Fernpaw. Ze weet niet eens waarom ze het verteld, ging het door Leaf's gedacht heen. 'Ik dacht dat je alles zou willen weten en bovendien wil ik laten zien hoe loyaal ik aan je ben!' sprak Fern toen. Leafstar knikte langzaam een paar keer met haar hoofd. 'Aha, juist. Tja, dat ik alles zou willen weten was goed bedacht. En inderdaad zou het soms wel handig zijn ja... En dat je loyaal ben, twijfel ik niet aan...' sprak ze. De laatste zin was wat zachter gezegd. Ze wist nu niet precies of Fern écht loyaal was. 'Oja ik wou je nog wat cools vertellen!' veranderde Fern snel van onderwerp. Maar Leafstar was haar al voor. 'Dat kan wel wachten, Fern. Wat ik me vooral afvraag hè... Waarom kies je ervoor het geheim van Stormheart te vertellen terwijl je had beloofd het niet door te vertellen. Tenmiste, daar ga ik vanuit. Want anders is het geen geheim...' Ze stopte even. 'Dus, Fern. Waarom koos je ervoor niet loyaal te zijn aan Stormheart zodat je loyaal bent aan Thunderclan. En begrijp me niet verkeerd, ik twijfel niet aan je loyaliteit aan de Thunderclan. Maar je kon kiezen... Je vind Stormheart aardig...' Ze wist dat ze nu best gemeen bezig was. Maar ze wilde het weten. Wist Fernpaw niet waar ze mee bezig was of juist wel? Want eigenlijk zat het zo: ze vind Stormheart aardig en maakt praatjes met hem. Wat juist niet de bedoeling is. En misschien krijgt ze wel nuttige informatie eruit maar het maakt katten aan het twijfelen. Als Fern Storm aardig vind, voor wie kiest ze dan? Thunderclan of Shadowclan? Dit was onmogelijk voor Fern. Ze was slecht bezig. Maar toch was Leaf benieuwd of de jonge poes het had voorzien...
- Ghehehehehehe xD
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar) di jun 07, 2016 9:40 pm
Fernpaw keek geschrokken op was leafstar niet geintereseerd in haar verhaal?. In elkaar gekrompen luisterde ze naar haar leaders woorden. Twijfelde ze nou aan Ferns loyaliteit, Al wist ze het zelf ook niet. Ze keek alleen maar naar haar poten , zwijgend en luisterend naar de velen vogels boven hen. Ze zuchtte "Ik weet het niet... ik wil gewoon het beste voor mijn clan , welke dat dan ook is.."ze schrok op , zei ze dat nou echt? nee dat kon niet. Ze kromp weer in een en keer haar leadster twijfelent aan...
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar) di jun 07, 2016 9:47 pm
Fernpaw twijfelde erg en wist niet wat ze moest zeggen. Even ging er medelijden door Leafstar heen. Maar ze was oprecht nieuwsgierig. Misschien had ze het een beetje ''gemeen'' geformuleerd... 'Ik weet het niet... Ik wil gewoon het beste voor mijn clan, welke dat dan ook is..' zei Fern. Leaf zag haar schrikken door het laatste wat ze had gezegd. Leaf keek daar ook van op. 'Aha, dus het maakt voor jou niet uit welke Clan je dient, als ze het maar goed hebben..' Ze was flauw, erg flauw. Maar ze wilde weten hoe Fern zou reageren.
Fernpaw
Onderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar) di jun 07, 2016 9:51 pm
Fernpaw keek naar haar leadster met een blik op haar gezicht, een blik die ze nog nooit op haar gezicht heeft gehad, een blik vol verschrikking. Ze probeerde het even af te lachen maar dat mislukte, ze wist niet wat ze moest doen in plaats daarvan keek ze naar een vogel achter leafstar. al snel was al haar concentratie op het gele gevogelte gefocust...
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar) di jun 07, 2016 10:05 pm
Leafstar zag Fernpaw worstelen met haar gevoelens en twijfelen over haar loyaliteit én aan haar Leader. Ze was ook gemeens bezig... Ze zuchtte en keek Fernpaw strak aan. 'Fern,' begon ze om haar aandacht te krijgen. 'Luister.. Het is niet dat ik aan je loyaliteit twijfel. Ik weet dat je graag het beste wilt voor iedereen. Én dat je graag op avontuur wilt. Dus eigenlijk, als je eenmaal op avontuur gaat, zal je niet meer loyaal zijn aan je Clan. En daarmee wil ik je geen verkeerde indruk geven. Als jij zeker weet dat je op avontuur wilt, doe dat lekker. Maar daarmee geef je wel je loyaliteit van je Clan op. En ik twijfel eraan of iemand je, als je ooit zou terug komen, je nog in de Clan zou willen hebben. Misschien ben ik er dan nog, en dan heb je geluk. Maar misschien is er in de tussentijd al een nieuwe Leader en ik weet natuurlijk niet wat die zal besluiten. Kijk Fern, wat ik probeer te zeggen is...' ze liet even een korte stilte vallen. 'Als je voor een andere Clan kiest, en ik geef niet toe dat je dat doet. Maar je kan wel die indruk geven door met Stormheart te praten en het gezellig met hem te hebben. En dat geld niet alleen voor Stormheart, ook voor andere katten. Dadelijk gaan katten denken dat je niet loyaal bent aan je Clan doordat je zo met andere katten van andere Clans omgaat. En ik zeg niet dat dat niet mag. Het is juist wel goed om ook een band te hebben buiten de Clan. Maar uiteindelijk ligt je loyaliteit bij Thunderclan.' Ze keek Fernpaw doordringend aan. Ze wist dat ze het misschien een beetje verwarrend overbracht, maar hopelijk zou Fern het snappen. Ze besloot er nog een voorbeeld bovenop te gooien. 'Als je bijvoorbeeld in een gevecht zit. Bijvoorbeeld, omdat je nu met Stormheart omgaat, een gevecht tussen Thunderclan en Shadowclan. En het kan natuurlijk ook met andere katten zijn. Maar je komt bijvoorbeeld Stormheart zelf tegen en je moet tegen hem vechten. Maar je bent zo bevriend met hem omdat je hem hebt leren kennen in ons kamp en daardoor denk dat hij vriendelijk is. Denk je dat Stormheart je niet aan zou vallen? Denk je dat hij je links zou laten en tegen een andere kat vechten? En voor wie kies jij? Zal jij tegen Stormheart vechten? Of niet, omdat hij zo aardig was?' Ze hoopte nog steeds dat Fern het bij kon houden. 'En misschien kan Stormheart wel aardig zijn. Maar denk je dat hij zijn Clan in de steek zou laten omdat hij ''bevriend'' is met een Thunderclan kat?' Ze wachtte weer even en gaf Fernpaw even de tijd om alles te verwerken. 'Begrijp me niet verkeerd Fernpaw,' vervolgde ze nog even snel. 'Ik heb het beste met je voor. Ik probeer je alleen maar te beschermen...'
Fernpaw
Onderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar) wo jun 08, 2016 5:06 pm
Fernpaw luisterde afwezig naar haar leadsters woorden. Ze wist niet wat ze moest zeggen,wat ze moest doen. Ze verstijfde gewoon door de boosheid in haar leadsters woorden. Ze keek even om haar heen, ze wist dat leafstar het goed bedoelde, maar waarom was ze dan zo...zo boos. Ze begon te trillen, hoe kon ze nou 100% loyaal zijn als haar vader Riverclan was?.Ze zuchtte en een traan rolde over haar zachte wangen. Ze moest haar leadster het vertellen, ze kon haar toch wel vertrouwen?. Het was het minste wat ze kon doen "Ik...ik ben...half riverclan" snikte ze "Mijn moeder loog...over alles. Maar ik wou het niet verpeste voor mijn broertje". Ze snikte weer en meer traantjes volgde "Ik loog...hie kan ik loyaal zijn aan thunderclan als ik mijn eigen broertje voorloog tot hij stierf..". Ze keek haar leadster wanhopig aan. Ze storte in van verdriet en vermoeidheid. En ze vorlde goed hoe de wereld om haarheen draaide en ze sloot langzaam haar woudgroene oogjes.
Fern flauwgevallen door hyperventilatie
Onderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar) wo jun 08, 2016 5:27 pm
Ze had niets in de gaten. Totdat Fernpaw weer begon te praten. 'Ik... ik ben... half riverclan,' snikte de jonge poes. Leafstar's ogen werden groot van verbazing en ze wist even niet wat ze moest zeggen. 'W-wat?' stotterde ze verbaasd en zacht. 'Mijn loog... over alles. Maar ik wou het niet verspeste voor mijn broertje,' vervolgde Fern. Leaf stond aan de grond genageld, ze kon zich niet bewegen, niets zeggen, ze wist niet wat ze moest doen. 'Ik loog... hie kan ik loyaal zijn aan thunderclan als ik mijn eigen broertje voorloog tot hij stierf?' Fern keek haar wanhopig aan. Leafstar keek even wanhopig terug, met nog verbazing en zelfs angst in haar ogen. Dat ze zelfs niet wist dat Fernpaw half Riverclan was maakte haar echt... boos? Ze wist niet eens haar eigen Clangeheimen! Ook niet de geheimen van andere Clans, ze wist niet eens wie Stormheart was. Niet dat dat echt een geheim is, maar dat maakte niet uit. Maar dat ze niet eens de geschiedenis en geheimen van haar eigen Clan wist? Eerst Crowcry's zusje en nu is Fern ook nog half Riverclan! Het maakte haar verdrietig, boos maar vooral wanhopig. Hoe moest het ooit goed komen?! En als dat nog niet genoeg was stortte Fernpaw ook nog in. Wanhopig stormde Leafstar naar voren om Fernpaw nog zo goed mogelijk op te vangen. Ze legde de Apprentice, voor zover het kon, zachtjes neer. 'Fern, nee Fern...' jammerde ze zachtjes. 'Fern, word wakker!' Ze keek wanhopig om zich heen, hopend daar iemand of iets te zien dat kon helpen. Maar er was niets behalve bomen en planten. Ze keek wanhopig naar het slappe lichaam van Fernpaw. Wat had ze gedaan? Als zij niet zo'n stomme Leader was, was dit allemaal niet gebeurd! Ze boog zich over Fern heen en begon haar te likken. Fern ademde nog, dus ze was alleen flauwgevallen. Dat was alles. Alles? Álles?! Leafstar schudde boos haar hoofd, dit was haar schuld! HAAR SCHULD! 'O Fern... Het spijt me zo... Het is allemaal mijn schuld.. Allemaal mijn schuld...' zei ze zachtjes tegen de bewusteloze Fernpaw. 'Allemaal mijn schuld...'
- Wat moet ik nou? xD
Fernpaw
Onderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar) wo jun 08, 2016 6:32 pm
Fernpaw hoorde ergers in de verte een stem, iemand schreeuwde haar naam. Ze probeerde haar oogjes te openen. Het beeld was faag maar ze zag duidelijk een kat. Ze voelde dat ze rilde en met snelle blikken keek ze om haar heen. Ze was nog in het woud, dan zal het leafstar dus zijn. Haar blik werd langzaam duidelijk en ze zag Leafstar, die haar wanhopig aankeek. Ze lachte terwijl ze probeerde op te staan, wat natuurlijk behoorlijk mislukte. "Het...gaat wel" hijgde ze "Al ben ik duizelig". Ze keek naar haar witte pootjes.
Onderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar) wo jun 08, 2016 8:25 pm
Opeens begon Fernpaw te bewegen. Leafstar keek met nieuwe hoop naar het lichaam van de Apprentice. 'Het... gaat wel,' hijgde Fern. Maar Leaf schudde haar hoofd. 'Het gaat helemaal niet,' zei ze zachtjes. 'Al ben ik duizelig,' ging Fern verder. Nu knikte Leafstar. Dat was wel logisch. Ze was ook een keer bewusteloos geweest, waar ze liever niet meer aan terug dacht. Het was geen pretje. Vooral niet als er katten zijn die je niet helpen... dacht ze bitter. Maar ze schudde die herinnering uit haar hoofd en richtte haar aandacht weer op Fern. 'Kom, probeer op te staan. We gaan terug naar het kamp, naar de Medicine Cat,' zei ze zacht tegen Fernpaw. Ze hielp met opstaan en langzaam maar zeker liepen ze naar het kamp.
- Waar is de Medicine Cat als je hem nodig hebt? xD
Fernpaw
Onderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar) wo jun 08, 2016 10:49 pm
Fernpaw knikte afwezig en stond met Leafstars hulp wankelig op, normaal zou ze door de boomtoppen heen springen nu, maar dit keer leek dat haar geen goed idee. De wereld duizelde om haar heen en wankelig liep ze terug naar het kamp. Ze viel hier en daar om of tegen leafstar maar langzaam maar zeker ging het steeds beter. Na een tijdje hadden ze het kamp bereikt. Ze bleef staan en keek haar leadster strak aan "Wat daar gebeurde...blijft tussen ons toch, wat ik gezegt heb en zo?. Dan zal ik niks over jou acties zeggen dat beloof ik!". Ze keek haar leader trots aan hopend dat ook zij trots op haar was.
Onderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar) do jun 09, 2016 5:38 pm
Met vallen en opstaan van Fern's kant liepen ze naar het kamp. Leafstar was nog steeds bezorgd en schoot elke keer weer in paniek als Fern even wankelde. Uiteindelijk bereikte ze het kamp. Leaf bleef twijfelend staan maar gelukkig had Fern hetzelfde idee dus het viel niet echt op. 'Wat daar gebeurde... blijft tussen ons toch, wat ik gezegd heb en zo? Dan zal ik niks over jou acties zeggen dat beloof ik!' zei Fern. Leaf knikte. Ze vroeg zich af wat Fernpaw bedoelde met haar acties. Waarschijnlijk dat ze Fern onder druk had gezegd met vragen waar ze niet eens rustig de tijd voor had om na te denken. 'Ik zal niets zeggen, beloofd,' zei ze. De calico poes twijfelde nog even of ze zou moeten zeggen dat ze uit Stormhearts buurt moest blijven maar het leek haar niet zo'n goed idee om nu nog een preek te geven. Andere keer dan maar... Een beetje twijfelend liep Leafstar samen met Fernpaw het kamp binnen. Verschillende katten keken heb nieuwsgierig aan maar Leafstar lette er niet op. Ze keek telkens bezorgd naar Fernpaw. 'De Medicine Cat,' mompelde ze en ze liep samen naar de Medicine Cats Den. Daar leidde ze Fern naar binnen en riep de Medicine Cat. Daarna ging ze weer weg en liep, met haar hoofd vol vragen, wanhoop, verdriet en zelfs een beetje woede naar haar Den...
- Leafje topic uit Medicine Cats mogen komen, graag zelfs! ...