Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 36 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 36 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Reclame problemen... do jun 02, 2016 11:02 pm
Dit gaat dom klinken maar mijn laptop is een soort van kapot. Kijk iedere keer op chrome als ik wa opzoek , komt er reclame tot het punt waarop ik niks kan opzoeken. En dan geen normale reclame nee , nee nee , virus spam kut reclames. Dus zal ik minder snel reageren en minder online zijn als normaal. Vooral omdat deze sote irritant is op je mobiel XD. Als er iemand een oplossing heeft voor mijn probleem please help!. Zodra ik weer normaal online kan zijn zal alles weer normaal zijn !!!
(Please help , i'm gonna die)
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Reclame problemen... vr jun 03, 2016 3:51 pm
Virusscanner?
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Reclame problemen... vr jun 03, 2016 3:54 pm
Geprobeerd
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Reclame problemen... vr jun 03, 2016 7:22 pm
en toen had ik een addblocker en is alles ( tot nu toe) weer goed!