Hey hey!
Ik heb al een paar topics met een paar katjes van me, maar ik wil meer xD
Daarom dat ik alles even op een rijtje heb staan. Ik heb het nog nooit zo gedaan dus ben benieuwd of het me bevalt. ^^
Topics voor alle katen zijn OPEN! Daar heb je Leafje! De meeste van jullie kennen haar natuurlijk wel. Onze bange poeperd. <3 Ze komt uit Thunderclan en is Leadstertje. ^^(Vandaar ook de naam: Leaf
star ;3)
Ik zoek denk ik random topics met haar. Je mag zelf weten of het te maken heeft met het TC drama: Crowcry en Stormheart :3 Maar het kan ook gewoon een random gesprekje zijn ^^
En dan heb je Sunstream! Sunny is de Medicine Cat van Riverclan. Ik weet niet precies wat voor topics, kan van alles zijn. Gewoon een random gesprek of iets wat met Med. Cat te maken heeft. {Zoals een wond of zo, idk}
En dan Feathermist, het seriouze moeder figuur x'D Ze komt uit Windclan. Hier geld ook: maakt niet uit wat voor topics. ^^
Dappleheart is er ook! Zij komt ook uit Riverclan. Je mag ook hier zelf weten waar het topic over gaat. ^^
And last, but not least: Sweety! Sweety is een Rogue. Ze komt van ver en hoort min of meer bij Matthias. Ze is dus nieuw en kent niemand. Daarom wil ik voor haar natuurlijk met allerlei katten van allerlei Clans (of andere Rogue's ;3) om haar een beter idee te geven over het leven hier.
Zo, dat waren ze. ^^ Hopelijk willen er een paar wel een gesprekje met een van deze katjes. :3
xx Camilla