Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Just watching the stars ( feathermist )

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Feathermist

Feathermist


Real Name : Camillaaa
Other Accounts : Leafstar & Sunstream
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 30-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 25 Moons
Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY

Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching the stars ( feathermist )    Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 11, 2016 1:07 pm

'Je hebt me nooit wat over jou verleden gezegd, hoe was dat?' vroeg Hawkflight. Feather merkte dat hij het onderwerp veranderde. Ze haalde haar schouders op. Het zal ooit nog wel komen. 'Mijn verleden.. Het was best goed, ja. Eigenlijk wel normaal denk ik,' antwoordde ze. Ze vond het best moeilijk om over haar verleden te praten. Waarom wist ze niet, het was best een goed verleden. Niet met al te heftige dingen enzo...

- sorry, ik weet haar verleden nog niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching the stars ( feathermist )    Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 22, 2016 7:46 pm

Tevreden om haar antwoord draaide hij zich van haar af. Zo was hij nou eenmaal, dat deed hij nou eenmaal, zich afsluiten van alles en iedereen, niet omdat hij iedereen haatte, nou ja wel een beetje, maar om geen pijn te worden gedaan. Je zou het niet denken, maar hij leed aan verlatingsangst net als falcon deed, maar ze lieten het anders zien. Falcon omringde zich met genoeg vrienden zodat hij nooit helemaal alleen was. Terwijl hawkshadow geen vrienden had zodat niemand hem nog kon verlaten. Hij tuurde door het hoge gras dat het kamp omringde, het was zo vredig en rustgevend. Even wende hij zich tot starclan voor hij weer weg keek de duisternis in. Overal klonk het geluid van krekekels die zich in de steppe verstopte. "Goed zo, ik ben jaloers" bromde hij kort. Plots veranderde hij weer in de chagrijnige, scherp tongige kater...
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathermist

Feathermist


Real Name : Camillaaa
Other Accounts : Leafstar & Sunstream
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 30-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 25 Moons
Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY

Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching the stars ( feathermist )    Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 22, 2016 9:21 pm

Het bleef een tijd stil. Af en toe keek Feather de kater van opzij aan maar liet haar hoofd stil. Er kwam een glimlach rond haar lippen. Ze had het wel op Hawk. En dat hij hem ook zijn geheim vertelde... Nu moest ze die alleen nog maar zien te bewaren.. Gewoon niet teveel mee bezig zijn, bedacht ze. Dan moet het vast goed komen.
'Goed zo, ik ben jaloers,' bromde Hawkflight kort. De glimlach kwam weer terug. Ze vond het prima als hij zo was. Want zo was hij. En dat vond ze helemaal goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching the stars ( feathermist )    Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 30, 2016 6:57 pm

Er viel een stilte, iets waar de kater van genoot. Luisterend naar de rottige geluiden van krekels en vogels werd hij wat kalmer. Even staarde hij naar zijn staart niet wetende wat hij moest zeggen. Falcon praatte altijd op de verkeerde moment, Buzzard zei de verkeerde dingen en hij...hij praatte niet. En als hij het deed kwam er alleen schuttingtaal uit zijn grootte bek of onzin. Je zou het niet zeggen maar de kater was dan niet alleen scherptongig maar erg ... erg verlegen. Hij zou nooit zomaar in gesprek gaan met vreemde vooral omdat hij bang is vrienden te worden. Als je vrienden kreeg waren er steeds meer mensen die je pijn konden doen. "Rot krekels" siste hij om de stilte te verbreken "Toen mij moeder doodging he... ik was niet verdrietig...ik was zelfs blij" sprak hij erg random, hij vond het niet leuk om over dit soort dingen te praten maar nu leek het zo veel makkelijker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathermist

Feathermist


Real Name : Camillaaa
Other Accounts : Leafstar & Sunstream
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 30-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 25 Moons
Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY

Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching the stars ( feathermist )    Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Icon_minitimema jul 18, 2016 2:50 pm

Het bleef een tijd stil. Feathermist luisterde genietend van de nacht geluiden. Het kalmeerde haar en genietend sloot ze haar ogen. In stilte wachtte ze af of Hawkflight nog iets zou zeggen. Het hoefde niet. Alleen stil zijn en er zijn kon al heel veel verschil brengen. Hopelijk ook voor Hawk.
'Rot krekels,' siste de kater opeens. Feather grinnikte even. Zij vond het juist van, de nachtelijke geluiden, waar krekels ook bij hoorde. Hawk was daar blijkbaar niet zo gecharmeerd van. 'Toen mij moeder doodging he... Ik was niet verdrietig... Ik was zelfs blij,' sprak de kater opeens. Feather keek hem van opzij aan. Voor haar was het moeilijk te geloven maar ze snapte het ook wel. Zijn moeder was vreselijk en niet goed voor hem. Ze snapte waarom hij blij was. Maar toch.. Een geliefde verliezen is niet niets. Maar voor Hawk was dat anders. Of in ieder geval, bij zijn moeder. Ze bleef stil, niet wetend wat ze moest zeggen. Uiteindelijk kwam er toch wat uit haar bekje. 'Dat.. Begrijp ik,' mauwde ze. In zijn situatie was het inderdaad wel logisch. Ze besloot niet te vragen of hij niet een klein beetje verdrietig was. Dat zou hij zelf moeten uitzoeken. Het was zijn familie en zijn verleden. Daar had ze verder niet veel mee te maken.

- Toch nog een postje met Feather ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching the stars ( feathermist )    Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 23, 2016 7:47 pm

'Dat.. Begrijp ik,' mauwde de poes. Hawkflight keek verrast op, hij had protest verwacht. Even slikte hij voordat hij zich weer op het hoge gras richtte "Dankje" mauwde hij. Zijn gezicht stond strak en koeltjes "Het is fijn om met iemand te praten zonder bang te zijn" sprak hij eerlijk. Hij haatte nieuwe personen te ontmoeten, gesprekken te starten en een sociaal leven hebben..
kort srry
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just watching the stars ( feathermist )    Just watching the stars ( feathermist )  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just watching the stars ( feathermist )
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan :: WindClan Camp-
Ga naar: