Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Thunder and Lightning (buzzardwing)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Thunder and Lightning (buzzardwing) Empty
BerichtOnderwerp: Thunder and Lightning (buzzardwing)   Thunder and Lightning (buzzardwing) Icon_minitimevr mei 27, 2016 4:17 pm

Regen kwam met bakken uit de bewolkte hemel, en lichtflitsen verlichte de savanne. Hij duwde zijn snuit in de licht bruine verschroeide vacht en duwde zijn broertje tegen zich aan. Hij snikte "You..you Bastard!". Achter hem stond zijn andere broer, maar hij keek geen seconde om al zijn gedachten waren nu aan vroeger. Zijn broer was dan wel een enorme huilebalk,angsthaas en optimist hij hield van hem, jammer dat hij daar pas veel te laat achter kwam.Beelden van hem en zijn broers samen flitsten voorbij voor zijn gesloten ogen.Hij wist dat het niet veilig was om midden in een onweersbui op een open vlakte te staan maar het kon hem niets schelen. Hij rilde van woede en verdriet. En het ergste was, hoe zou hij het vertellen, aan zijn vader. Hij had de kater beloofd hem voor te stellen aan zijn andere twee zoons, maar nu...nu kon het niet meer. Hun moeder had hawk manen geleden weg gegeven aan zijn vader, waar hij appart van zijn twee broers opgroeide. Hij wou terug gaan terug naar zijn vader , maar zijn vader weigerde , het zou te gevaarlijk zijn op Rogue territory. Ene Matthias bleef hem maar aanvallen, en hij wou niet dat zijn zoon gevaar zou lopen. Hij slike , Buzzard en Falcon hadden hun vader nooit gekend en wiste ook niet wie het was. Zijn vader , Jack, was een vrolijke en optimistische kater. De windclan warrior stond op en wende zich tot zijn andere broer "Damn it , We moeten ergens schuilen!"schreeuwde hij boven het geluid van de donder uit "Daar!" hij keek naar een hol een aantal meters verder op  "Help me hem mee te slepen!". Hij zetten zijn tanden in zijn broers pels en begon te slepen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardwing

Buzzardwing


Real Name : Izza
Other Accounts : Darkstar, Lukas, Silentpaw || Emil
Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 27-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Cat Profile
Gender: Male
Age: Heehee, you would like to know, huh?
Status: Heehee!

Thunder and Lightning (buzzardwing) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thunder and Lightning (buzzardwing)   Thunder and Lightning (buzzardwing) Icon_minitimezo mei 29, 2016 1:16 pm

Het regende hard op het normaal droge Windclan territory. En met de regen kwam de donder, die zijn broer Falconshadow naar Starclan meegenomen had. Want zo zag de knappe kater de donder - een soort buis die je meenam naar Starclan, als zo'n soort alien zapstraal. Zichzelf uit zijn gedachten schuddend viel zijn blik op zijn broertje die meegenomen was door de bliksem. Iew. Falcon's eens schone vacht - bijna net zo mooi als die van hemzelf - was helemaal verschroeid. Buzz hoopte maar dat hijzelf stijlvol aan zijn einde zou komen - zoals de tweebenen in zo'n ... roman? - "You.. you Bastard!" De knappere van de twee knipperde verbaasd met zijn ogen. Hawkflight scheen zich ergens zorgen over te maken, maar het was niet verstandig om hier te blijven staan, en zijn vacht werd met de seconde natter en dus minder aantrekkelijk. Buzzard wilde echter geen storm van scheldwoorden over zich heen krijgen, dus zei hij er maar niets over. Na een paar minuten zo te staan draaide zijn broer zich eindelijk om. "Damn it, we moeten ergens schuilen!" Wat kon zijn broer toch hard schreeuwen. Helemaal boven de donder uit. Toch iets wat hij beter kon dan zijn andere fratello. "Daar!" Hawk, -degene met de scherpe blik- spotte een paar meter verderop een hol. Hoe kwam dat hol daar? Er leefden geen beesten die even groot waren als katten, en toch was hier een cat-sized hol. Een schreeuw om hulp van zijn broer deed hem uit zijn verwonderingen ontwaken. "Help me hem mee te slepen!" Hij had zo zijn twijfels. Wat als dat hol bewoont was? En, nog erger, wat als dat zwarte spul op Falcon's vacht af zou geven? Buzzard besloot zijn twijfels uit te spreken. 'Fratello, ik denk niet dat het daar veilig is...' Hij slikte even. 'Het hol ziet er bewoond uit...' Toen richtte hij zijn blik op het lichaam van zijn broertje. 'En ik denk dat mijn vacht vies wordt...' Zijn groene ogen zochten de savanne af, en bleven haken op een hol, ongeveer vijftig meter verderop. Het zag er uit alsof het al manen geleden was verlaten. 'Laten we daar schuilen, dat is veiliger!'

WORDS: 362 || EXTRA: Ik voel me echt schuldig - laat ik je hier twee dagen op wachten, is het zo'n kutpost xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Thunder and Lightning (buzzardwing) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thunder and Lightning (buzzardwing)   Thunder and Lightning (buzzardwing) Icon_minitimezo mei 29, 2016 6:25 pm

Nog altijd woest trekkend aan zijn fratello`s vacht luisterde hij naar Buzzards stem "Fratello, ik denk niet dat het daar veilig is". Hij rolde met zijn ogen "Het hol ziet er bewoond uit". Angstig keek Hawk op "Bewoond!". Hij keek zijn broer angstig aan. "En ik denk dat mijn vacht vies word..". Woest sprong de kater op "Damn it you bastardo, kun je is eens niet aan je fucking uiterlijk denken you jerk!". Hij trilde gewoon van woestheid "Je fucking Fratello is dood en jij zeik over je natte vacht, het regent verdomme you bastardo!" Hij greep Falcon`s vacht vast en sleepte verder "Laten we daar schuilen, dat is veiliger!". De kater volgde Buzzards blik, er was een hol vijftig meter verder op "Oke dan!"gromde hij terwijl hij Falcon over zijn schouder gooide en er naartoe rende. Binnen was het groter dan verward, en het was er behoorlijk warm. Snel legde hij zijn broer neer en ging liggen "Damn it!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Thunder and Lightning (buzzardwing) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thunder and Lightning (buzzardwing)   Thunder and Lightning (buzzardwing) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thunder and Lightning (buzzardwing)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BUZZARDWING

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan :: WindClan Territory-
Ga naar: