Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 38 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Idee feedback? please?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Heartpaw

Heartpaw

Real Name : San(ne)
Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord
Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 23-05-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Fine

Idee feedback? please? Empty
BerichtOnderwerp: Idee feedback? please?   Idee feedback? please? Icon_minitimewo mei 25, 2016 8:29 pm

oke zoals jullie wel weten of niet xD ik wil waarschijnlijk een forum beginnen en dit was mijn idee lees het gerust even door feedback vragen en tips zijn altijd welkom :3 let even niet op de spel fouten xD

Paarden eenhoorns en pegasus's? komen allemaal in dit magishe land voort, alleen is het niet zo dat iedereen maar een eenhoorn en Pegasus kan zijn nee dat zou de RPG te makkelijk en niet leuk maken. Daarvoor heb ik iets bedacht, punten door te RPG'en en andere dingen kun je punten als je genoeg punten heb verdient kun je een hoorn of vleuges kopen. Of met een goede reden aan het team vragen, wel met een GOEDE reden.

Unicorns: Unicorn zijn krachtige en zeer zeldzame wezens ze kunnen magie leren al moet je die wel kopen met punten. Een Eenhoorn kan kleine voorballen creeeren kleine windhozen maken planten laten groeien en water zuiveren.

Een eenhoorn mag zijn/haar krachten niet gebruiken om anderen of de natuur te beschdigen.

Al moet je die dingen wel kopen met punten die je in de RPG kan verdienen
al kan een eenhoorn al basis dingen dat is : planten laten groeien voor de groep en water zuiveren.

Maar als je paard een eenhoorn laat worden zorgd die hoorn er wel voor dat je paard sneller moe word minder snel rent en niet hoog kan springen.

Pegasus; Een Pegasus kan geen magie gebreuken maar wel vliegen veel hoger springen en zelf de weer een beetje veranderen. Dat houd in een wolkje verplaatsen ect.

Een Pegasus is ook zeldzaam al komt tie wel meer voor.

Paard: gewoon een normaal paard.

Breeding: Het is niet zo dat je bijvoorbeeld twee eenhoorns heb dat je automatish een eenhoorn veulen krijgt nee zo werkt het niet, moeder natuur is raar hoedan ook is het wel mogelijk dat je bijvoorbeeld twee dood normaale paarden heb en een veulen eenhoorn al moet daar zoals ik al zei toesteming voor gevraagt worden of kopen met punten.

Omgeving: Het is een magish land en eenhoorn Pegasus en paarden zijn niet de enige bewooners. Nee draken monsterachtige wolven en andere eigenaardige dieren wonen ook in het vreemde maar prachtige omgeving. Zoals echo flowers die alles wat je tegen ze zegt verhaalt. Ook zijn er deze vreemde kikkers die een keer per maand allemaal light geven. Dat kant blauw paars rood of groen zijn, meestal als de kikkers licht geven is dat het teken voor de leiders van de groepen om een bijeenkomst te houden.

Groepen: Worden meestal geleid door eenhoorns en pegasus's al kan een gewoone paard ook gewoon leider zijn. Er zijn geen vier groepen zoals in warrior cats nee. Tribes eigenlijk Die kan door iedereen opgericht worden, al moet er wel animo zijn natuurlijk en goed gekeurd worden door het team. Al zijn er wel twee grote basis groepen in het land Die bezitten veel land en hun eigen regels. Tribes hebben wel een vaste kamp, simpel omdat het niet makkelijk is om alles steeds te verplaatsen. Maar daar komen de eenhoorns ook in die de planten laten groeien zodat er genoeg te eten is en de Pegasus die er voor zorgen dat de platen genoeg tegen en zonlicht krijgen.

Ranks: De tribe word gerund door een leider dar kan een Pegasus of eenhoorn of een normaale paard zijn.

Right hand: Dit is de rechter hand van de leider/leidster en helpt met trainingen verdelen en patrouiens

Medcine horse: Weet veel van de natuur en helpt zieken paarden

Fighters: Beschermen de groep tegen gevaar

Weather team: Zorgt voor het weer en dat het land krijgt van het nodig heeft

Other: elders, fols. trainees. Mentors

Paarden en kleuren: Ook al is het een magish land is het niet de bedoeling dat je paard paars of roze wordt. Ook bij eenhoorns mag dit niet, ook worden hier met echte paarden gewerkt geen tekeningen ofzo al mag je dat natuurlijk wel in je osje verwerken ^^ Veder mag je wel bijvoobeeld een zwarte paard met witte manen of een zwarte paard met bruine strepen doen het hoeft niet helemaal realistish.

Dit geld ook voor de oog kleur: Rood(zeldzaam) groen blauw oranje amber grijs en zwart mag natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird

Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16

Cat Profile
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

BerichtOnderwerp: Re: Idee feedback? please?   Idee feedback? please? Icon_minitimewo mei 25, 2016 8:32 pm

dit klinkt zo gaaf! <33 pownieees!
Ik heb alleen een vraagje, hoe kom je aan die punten? verdien je die in de rpg?
Heartpaw

Heartpaw

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Idee feedback? please?   Idee feedback? please? Icon_minitimewo mei 25, 2016 8:36 pm

Hier boven@ ja punten worden inderdaad in de ROG verdient ^^ bijvoorbeeld je schrijft een post 2 punten je opent een topic 5 punten! dit word ook bijgehouden door een teller :3
Wrenpaw

Wrenpaw

Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Idee feedback? please?   Idee feedback? please? Icon_minitimewo mei 25, 2016 9:48 pm

Lijkt me een super tof idee! Heeft natuurlijk nog wel wat uitwerking nodig verder, maar lijkt me gaaf!

Misschien een idee dat je ook punten kan verdienen door andere opdrachten, bvb het forum promoten, topic van zoveel pagina's hebt gemaakt, zoveel topics hebt afgesloten etc etc.
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Heartpaw

Heartpaw

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Idee feedback? please?   Idee feedback? please? Icon_minitimedo mei 26, 2016 8:06 am

Wrenpaw schreef:
Lijkt me een super tof idee! Heeft natuurlijk nog wel wat uitwerking nodig verder, maar lijkt me gaaf!

Misschien een idee dat je ook punten kan verdienen door andere opdrachten, bvb het forum promoten, topic van zoveel pagina's hebt gemaakt, zoveel topics hebt afgesloten etc etc.

ja het is nog niet helemaal af maar ik werk er nog veder aan ^^

ja daar zat ik ook al aan te denken of dat als je een karkater voorstel maakt dat je ook 10 punten verdient ofzo?
Wrenpaw

Wrenpaw

Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Idee feedback? please?   Idee feedback? please? Icon_minitimedo mei 26, 2016 9:12 am

Ja jih, dat met die punten kan je vanalles verzinnen (;
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Differentsilence
Medicine Cat
Differentsilence

Real Name : Selena
Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief
Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 17-04-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Status: I'm okay

BerichtOnderwerp: Re: Idee feedback? please?   Idee feedback? please? Icon_minitimedo mei 26, 2016 1:15 pm

Lijkt me erg leuk idee!
Ook met die punten,
Smile
Heartpaw

Heartpaw

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Idee feedback? please?   Idee feedback? please? Icon_minitimedo mei 26, 2016 4:13 pm

Leuk dat jullie het ook leuk vinden !<3

oh en mensen een forum heeft ook een naam nodig dus als jullie daar ook mee zou willen denken zou dat hele fijn zijn xD
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Idee feedback? please?   Idee feedback? please? Icon_minitime

Idee feedback? please?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Chitchat-
Ga naar: