Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 5:49 pm
Heel erg kut ja... *sigh* Oh, ja, daar gaat ie weer hoor. Dag dag wifi, f*ck you! ........ Ik raak daar zo gestrest van he.. >,< En nu is ie er weer.... *sigh*
Heb t gezien, ga zo reageren ^^
Branchpelt
Real Name : Marieke Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 08-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 45 moons Status: Alive (& also a single pringle)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 6:32 pm
Crowcry schreef:
Ik heb Undertale gedownload. Iedereen zegt dat het super leuk is, iemand hier er ervaring mee?
[fangirl modus activated] UNDERTALE IS AWESOME!! TIP: kill niemand! Echt helemaal niemand! Niet in je eerste playthrough, in ieder geval
Lukas
Real Name : Izza :3 Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 224 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)
Cat Profile Gender: Male Age: 23 moons Status: Stuck with that idiot -.-
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 6:35 pm
VOORAL NIET TORIEL *cries*
Branchpelt
Real Name : Marieke Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 08-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 45 moons Status: Alive (& also a single pringle)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 6:36 pm
Lukas schreef:
VOORAL NIET TORIEL *cries*
donut kill the goat mom!!!
Mijn fave karakter kun je gelukkig niet vermoorden :')
Lukas
Real Name : Izza :3 Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 224 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 6:37 pm
Wie is dat dan?
Dawnblaze
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Crowcry Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 28-05-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 13 moons Status: Nothing is certain
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 6:39 pm
Oeps, Toriel heb ik vermoord (':
ZE WILDE NIET MET ME PRATEN
Ik ben net op een rare date geweest met Papyrus
Lukas
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 6:40 pm
YEESS PAPYRUS
Je moet bij Toriel echt heel lang praten ^^''
Branchpelt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 6:41 pm
Grillby the grillbae Ik heb echt gewoon een hele online vriendengroep erbij omdat die gast het fave karakter van zowat iedereen in die groep is xD PS. http://grillbyrangers.tumblr.com/
Dawnblaze
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Crowcry Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 28-05-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 13 moons Status: Nothing is certain
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 6:49 pm
Het is zo verwarrend in het begin haha (':
Lukas
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 8:41 pm