Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 3:49 pm
Hummingbird schreef:
1 april
... Okay ik ga wel alleen kijken
@San; Wacht ik stuur je een PM
Heartpaw
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: Fine
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 3:50 pm
Smokestar schreef:
Hummingbird schreef:
1 april
@San; Wacht ik stuur je een PM
is beter ja xD
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:13 pm
Yay me boxset van Omen of the stars is binnen <3
Heartpaw
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:19 pm
Smokestar schreef:
hmm misshien word het voor mij ook weer eens tijd dat ik een boek ga lezen van warrior cats xD
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:19 pm
Heartpaw schreef:
Smokestar schreef:
hmm misshien word het voor mij ook weer eens tijd dat ik een boek ga lezen van warrior cats xD
Jaaah <33
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:21 pm
Yay!
Ik heb ook wel een poging gedaan op het andere WC forum. Het is mij echt te groot en er zitten allemaal kliekjes. Als buitenstaander kom je er amper bij. Ik moet wel eerlijk zijn dat het een ziek mooi forum is en het team echt zijn best doet.
Maar ik ben stiekem ook wel jaloers. Ik ben gestart op Dream Horses toen het nog super actief was. Heb een aantal jaar in het Team gezeten en nu is het helemaal dood gebloed en ben ik de enige admin die nog af en toe kijkt.
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:24 pm
Het andere WC forum is inderdaad wel een supermooi forum ^^'' Wij komen daar met onze basic lay-out nooit in de buurt xD
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:24 pm
Deze forum is dan niet super groot of het heeft geen super lay-out het is wel een stuk gezelliger hier <3
Heartpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:25 pm
Wrenpaw schreef:
Yay!
Het is mij echt te groot en er zitten allemaal kliekjes. Als buitenstaander kom je er amper bij. Ik moet wel eerlijk zijn dat het een ziek mooi forum .
dit duss ^^
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:25 pm
Heartpaw schreef:
Wrenpaw schreef:
Yay!
Het is mij echt te groot en er zitten allemaal kliekjes. Als buitenstaander kom je er amper bij. Ik moet wel eerlijk zijn dat het een ziek mooi forum is en het team echt zijn best doet.
dit duss ^^
Jup
Heartpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:27 pm
meh ik wil ook mijn eigen forum maar geen idee hoe wat of waar xD ik gooi dat idee nog even in de prullenbak x3
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:29 pm
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:32 pm
Ik wil best meehelpen, maar ik denk dat je beter iemand anders kan vragen xD
Heartpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo mei 25, 2016 4:33 pm
Darkstar schreef:
Ik wil best meehelpen, maar ik denk dat je beter iemand anders kan vragen xD