Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 3:59 pm
Ja, maar dat topic is al van 2 maanden geleden ofzo xD Kom op, ik wil Leafje wil wanhopig laten voelen in de liefde! En niet alleen de liefde ghehehe xD
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 4:00 pm
Jongens ik moet een goed punt halen voor Frans! Ik sta nu een 6.6 en die moet omhoog!
Hawkflight
Aantal berichten : 192 Registratiedatum : 25-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 14 moons Status: F**k off you bastard!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 4:01 pm
ik sta er een 3 voor!
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Doe dat dan, en daarna ga je gelijk posten met Lukas! Als eerste! Oké? goed.. xD
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 36 moons Status: Everything's made to be broken
MIJN BABIES HEBBEN OOK SHIPS NODIG. WHIRL & CROW ZIJN ZO EENZAAM. Al vindt Whirl iemand wel een beetje leuk, maar dat ga ik lekker niet zeggen hehe (':
Dawnblaze heb ik nog nooit mee gepost, dus die heeft nog wel tijd om iemand te vinden hehe
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 4:03 pm
stiekem valt Whirl op Humming xD
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 4:04 pm
Crow zou dat nooit doen hahaha (': Ieder geval niet op dat moment, hij is hartstikke kwaad. (':
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 4:04 pm
Crow met Leaf? Oké, Leaf denkt veel aan Crow maar dat komt omdat ze hem weggejaagd heeft en nu is ze wanhopig. En dan komt Lukas ook nog x'D
Nee, ik ship Leafje x Takje <3
Crowcry
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 4:06 pm
Whirl is niet zo handig met poezen trouwens als hij ze echt leuk vindt (':
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 4:06 pm
Ik ship het Golden Riverclan duo xD
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 4:08 pm
eigenlijk moeten we het niet hebben over ships wanneer Izza er bij is xD