Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: Fine
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 12:13 pm
Buzzardwing schreef:
@Heartpaw: Ik kan wel helpen met de gebieden enzo?
graag ^^ ik zal je een pm sturen
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 12:16 pm
Buzzardwing schreef:
@Heartpaw: Ik kan wel helpen met de gebieden enzo?
sinds wanneer ben jij behulpzaam
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 8:12 pm
Weet je wat we nodig hebben op dit forum
MEEEER SHIPS <3 Ships is mijn leven
Buzzardwing
Real Name : Izza Other Accounts : Darkstar, Lukas, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 27-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Male Age: Heehee, you would like to know, huh? Status: Heehee!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 8:12 pm
JAAA MEER SHIPS! Ik ship Wren x Lynx
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 8:14 pm
Ze zijn nog baaaaby's hahaha (:
Ik ship Sweety & Matthias
Buzzardwing
Real Name : Izza Other Accounts : Darkstar, Lukas, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 27-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Male Age: Heehee, you would like to know, huh? Status: Heehee!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 8:15 pm
Ik ship ook Dark x Storm
...Wist je dat we hier een topic voor hebben? xD
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26