Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten
Real Name : Marieke Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 08-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 45 moons Status: Alive (& also a single pringle)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 10:35 am
Heartpaw schreef:
Smokestar schreef:
Ow lol je infinityhorseland gedaan xD yay ik ga me aanmelden
oke so what do i do now? xD
Als je hulp nodig hebt met een lay-out kan ik wel kijken wat ik kan doen? Ik ga me niet aanmelden om écht the RPen daar want, zoals ik al eerder gezegd heb, paarden hebben niet echt mijn interesse ^^"
Heartpaw
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: Fine
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 10:35 am
Smokestar schreef:
Ik wil helpen met de lay-out?
Yess pls cuz idk
Branchpelt
Real Name : Marieke Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 08-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 45 moons Status: Alive (& also a single pringle)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 10:40 am
Ik zit hier een oud Warrior Cats roleplay forum van me te bekijken, jammer genoeg is het inactief wat mijn eigen schuld is want ik kan niet actief blijven :')
Heartpaw
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 10:41 am
Branchpelt schreef:
Heartpaw schreef:
Smokestar schreef:
Ow lol je infinityhorseland gedaan xD yay ik ga me aanmelden
oke so what do i do now? xD
Als je hulp nodig hebt met een lay-out kan ik wel kijken wat ik kan doen? Ik ga me niet aanmelden om écht the RPen daar want, zoals ik al eerder gezegd heb, paarden hebben niet echt mijn interesse ^^"
alle hulp is welkom <3
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 11:10 am
Jup xD
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 11:11 am
maar wel cute ofcourse net als wren!
Heartpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 11:32 am
wil iemand me helpen met het punten system in de profiel te krijgen? ik weet niet hoe dan moet ;c
Branchpelt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 11:40 am
Heartpaw schreef:
wil iemand me helpen met het punten system in de profiel te krijgen? ik weet niet hoe dan moet ;c
Beheerderspaneel > Modules > Puntensysteem (Punten en Reputatie) ------ Mocht iemand geïnteresseerd zijn, ik heb laatst een DeviantArt account aangemaakt waar ik enkel foto's op ga plaatsen c: [ klikkie ]
Heartpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 12:08 pm
[quote="Branchpelt"]
Heartpaw schreef:
Beheerderspaneel > Modules > Puntensysteem (Punten en Reputatie) ------
yay bedankt <3
Buzzardwing
Real Name : Izza Other Accounts : Darkstar, Lukas, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 27-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Male Age: Heehee, you would like to know, huh? Status: Heehee!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za mei 28, 2016 12:12 pm
@Heartpaw: Ik kan wel helpen met de gebieden enzo?