Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 45 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 45 gasten
Onderwerp: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 8:30 pm
Hier kan je dus praten over paarden! Je kan praten over je favo ras, je favo paardensport. Vertel over je eigen paarden (als je die hebt dan hè ;3) of verzorgpaardje(s). Vertel over hoe je rijd, van alles en nog wat!
Let's talk about life: horses ♥
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 8:35 pm
Ik rijd niet, maar ik hou echt supererg van Engelse Volbloedjes
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 8:43 pm
Engelse Volbloedjes <3 Ook van mijn Volbloedjes op Howrse? xD
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 8:46 pm
hoe heet je op howrse? xD
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 8:53 pm
Grijze Jager Sam xD
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 8:55 pm
Ik denk dat jullie al foto's hebben gezien van mijn gave Esperanza! 5 jarige wildkleur merrie (FriesxFjordxKWPN) die ik helemaal zelf heb beleerd en verder opgeleid. Esperanza rij ik nog niet op wedstrijden, maar we willen dit jaar nog springen en dressuur starten! c: Ook wil ik heel graag eens een endurance of TREC wedstrijd rijden, want ze is ook nog eens super op buitenrit. En ik wil haar eigenlijk ook nog voor de kar beleren haha. Echt super lieve merrie, super veelzijdig en super braaf. Verder geen bekende bloedlijn of iets dergelijks, echt een vuilnisbakje.
Spoiler:
We zitten erover na te denken om haar volgend jaar te laten dekken door knappe perlino Akhal Tèke hengst Kamberbay!
Spoiler:
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 9:08 pm
<33333333333 Zou ik zeker doen. Van zulke paarden krijg je hele leuke veulentjes <3
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 9:08 pm
Vuilnisbakjes zijn de leukste
Dit was op mijn oude manege mijn favoriete paard, niet de knapste, de liefste maar wel het paard waarop mijn zelfvertrouwen groeide en het paard waarop alleen ik zonder moeite kwam zonder dat hij rondjes ging draaien. Deze manege/stal is nu failliet maar hij zal altijd in mijn hart zitten. Ik zei altijd: "we praten wel verder over een andere manege als Camaro dood is..."
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 9:16 pm
<33 Aww, zo schattig
is kijken of ik wat foto's kan vinden van Eagles, mijn schatje ^^
Ja hoor, hier is mijn schatje <3 {je moet er op klikken om de foto te zien, als ik het er gelijk in zette dan was ie veel te groot xD} https://i.imgur.com/jVaizDQ.jpg Het is een American Paint Horse, merrie ^^ Ik heb (helaas) niet op haar leren rijden, maar ik heb wel beter op haar leren rijden. Ik rijd elke les op haar en ze heeft enorm geholpen met meer vertrouwen in mezelf te krijgen. <3
Daarachter zie je een palomino paardje, dat is Pepsi, de quarter ^^
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 9:33 pm
Dit is Ollie <3 (zijn hele naam is Oliver) het was een tinker op me oude manege waar ik 2/3 jaar geleden reed, maar om bepaalde redens ben weg gegaan (een van de redens is dat ze me daar gebruikte) ik mis mijn schatje nog elke dag.. Het was echt me beste vriend die tijd en hij heeft echt 'gesteund' toen het slecht met me ging :c jammer genoeg moest ik vaarwel zeggen toen ik de manege voorgoed verliet. Miss you Olliebolie 3 ik hoop dat het goed met je gaat daar..
Mijn babe <3:
Sexy Oliver x3 &
Kleine ik op Ollie <3
Het zijn slechte foto's want me broertje had op me oude telefoon al mijn foto verwijderd en deze twee waren nog toen te redden :c
Sunstream Medicine Cat
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 9:35 pm
<33
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 9:35 pm
Wat een schatje!
Hummingbird
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 9:46 pm
Jullie zien er zo leuk uit samen Toot <33
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 10:01 pm
Aww wat een leuke paardjes! Echt zo leuk wat deze beesten voor iedereen kunnen betekenen.
Zo ook mijn lieve Vriend. Nu bijna anderhalf jaar al dat ik hem moet missen. Vriendje was mijn verzorgpaard voor Esperanza en de grootste schat ooit. Helaas hebben we hem moeten laten inslapen vanwege een hersentumor
Spoiler:
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Het Paarden Topic! <3 di mei 24, 2016 10:33 pm