Plot: Dus jij denkt het te kunnen maken in dit magishe land he? of je wilt het in ieder geval proberen?. De goden zijn onder de indruk van je strijdlust in houden je daarom in de gaten en hey misshien word je zelf ook ooi wel een god, Want alles is mogelijk in dit fantasie forum! wordt een eenhoorn, Pegasus, of gewoon een paard! de keuzen ligt geheel bij jou! maak je eigen paard bedenk een eigen karkater maar vooral veel plezier in dit Magishe paarden wereld!
Uitleg: Omdat dit een Fantasie Forum is met niet alleen normaallen paarden snap ik dat er vragen zijn, over bijvoorbeeld 'Hoe kan ik een Allicorn worden? of Pegasus of Eenhoorn?'' dat zal ik eens haar fijn uitleggen. Punten alles word met punten beslist op dit forum, maar hoe kom je dan aan die punten? Simpel! door te RPG'en! (voornamelijk) want er zijn ook andere manier bijvoorbeeld dit forum op andere forums te promoten en andere missies. Als je genoeg punten heb gespaart voor je paard kun je een Hoorn op vleugels kopen. Wat je paard dan veranderd in een Eenhoorn of een Pegasus. Maar ik zie je al denken wat kan een Pegasus en eenhoorn dan allemaal? nou een Eenhoorn is een magish wezen waar je ook met punten vaardigheden mee kan kopen, Dat houdt in kleine vuurballen maken windhozen creëren ect. Hoedan ook kennen alle Eenhoorns twee basis vaardigheden, planten laten groeien en water zuiveren. Perfect toch? ik kan al aan je gezicht zien dat jij zoon magish paard wil hebben. Maar onthoud wel dat een Hoorn ook nadelen heeft zoals; Een Eenhoorn word sneller moe dan een normaal paard rent langzamer en springt minder hoog ook is het verboden voor Eenhoorns om hun magie te gebruiken tegen de natuur. Waar een Pegasus juist het tegen overgestelde is als je besluit je paard optezadelen met wat mooie vleuges gellen er hele andere regels. Een Pegasus kan op wolken lopen heel hoog springen en het weer een beetje veranderen (dit houd in wolken verschuiven laten regenen of laten verdwijnen) vleugels kunnen ook voor een soort schild gebruikt worden. Maar tussen deze magishe en prachtige wezens lopen er ook gewoon nog normaale paarden rond. Deze paarden zijn ook speciaal op hun eigen manier en toch het meest voorkomend, er is niet veel verschil tussen de paardjes hier en in onze wereld. Behalve dan dat ze kunnen praten emoties voelen en sneller kunnen rennen en hoog kunnen springen ook worden ze niet zo snel moe al moeten ze nog wel gewoon drinken eten en slapen ( dit geld voor alle paarden behalve de goden)
Goden: ik zie je al denken goden?! ja goden! Dit magishe wereld word gerund door 6 goden (Allicorns) Vuur= de god van alles wat brand en de brenger van de zomer. Wind= god van de lucht en brenger van winter. Water= god van het water en brenger van het seizon lente. Aarde= god van aarde ( en planten) ook brenger van het seizoen herfst. Maar hey dat zijn er maar 4 ja de andere twee goden zijn Nacht en Dag. Zoals hun naam al zegt Dag= de brenger van de dag en nacht is de brenger van de nacht. Deze paarden worden bespeeld door de Admins en Mods al betekend dat niet dat een normaalen speler geen kans heeft om een godelijk paardje te kunnen bespelen.
Omgeving: Er zijn verschillende omgevingen te vinden, allemaal vreemd en prachtig op hun eigen manier. Van droge lava achtige tot koud en waar het niet op lijkt te houden met sneeuwen, natuurlijk zijn er ook de Tropic's waar alles 10x zo groot is als in een normaale jungle Ect! Maar paarden zijn niet de enige bewoners van dit land, nee er zijn ook draken sabel tand tijger of vogels te groten van een auto. En andere eigenaardige wezens zoals de Glow frogs die elke maand allemaal beginnen te gloeien. Dat is het teken voor de groepen om allemaal bij elkaar te komen en een meeting te houden en nieuws te delen. Goden zullen hier ook aanwezig zijn.
Groepen: Er zijn twee vaste groepen gerund door Lucht water, en aarde en vuur. Er heerst veel onenigheid tussen de vier en daarom is er vaak strijd en wil het nog wel eens gebeuren dat de seizoenen later komen dar eigenlijk de bedoeling is, maar natuurlijk kun je zelf ook een groep leiden al moet dat wel goed gekeurd worden door het team. Elk paard kan een eigen groep leiden Unicorn Pegasus Paard mag allemaal! Je hoeft natuurlijk je paard niet in een groep te dumpen je mag ook lekker een loner blijven of een klein familie groepje leiden. De goden dag en nacht hebben geen eigen groep en zijn ook neutraal.
Uiterlijk: Alleen goden mogen vachten hebben zoals rood paars of blauw, (of je moet een goede reden hebben) Anders is dit NIET tegestaan ik zal hier dan ook streng op letten, hoedan ook dit is wel een magishe wereld dus het hoeft niet helemaal realistish te zijn, een witte paard met zwarte manen of een zwarte paard met bruine zebra strepen is allemaal toegestaan. Met oog kleur geld het zelfde.
Nog meer vragen Pm me ~!
even een uitgebreide versie van mijn idee
totaal: 878 woorden