Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Verveling... zo mei 22, 2016 9:24 pm
er waren hier geen topics dus vandaar dat ik hier wat ga plaatsen uit verveling.
Strak keek hij de kater aan , zijn blauwe ogen hadden een speelse glans en zijn mondhoeken stonden omhoog. Hij schraapte zijn keel terwijl hij zijn nagels ontblote. Regen kwam met bakken uit de hemel en zijn dikke vacht plakte aan zijn vel waardoor velen oude wonden zichtbaar werden op zijn rug. Zijn lichaam trilde van opwinding,was dit de dag , de dag waarop hij Jack eindelijk de nek kon doorbijten en hem langzaam kon zien wegrotten?!. Hij zakte naar achter klaar voor de aanval . Hij knipoogde nog even naar de rood bruine kater voor hij zijn spieren spanden en met een harde oorlogskreet zich op de kater liet storten . Hij zetten zijn scherpen tanden in de kater zijn nek en beet dwars door zijn vel. Jack krijste het uit en probeerde met al zijn kracht de rode kat van zich af te schudden. Maar Matthias liet niet los, voor geen moment twijfelde hij , deze kater moest dood!.
ga je gang en bekritiseer me !
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Verveling... wo mei 25, 2016 7:12 pm
Ik ga lekker kritisch doen omdat ik weet dat ik het ook verkeerd doe xD
"Maar Matthias liet niet los, voor geen moment twijfelde hij , deze kater moest dood!."
Er hoeft geen spatie voor de komma en geen punt achter je uitroepteken of vraagteken
Hawkflight
Aantal berichten : 192 Registratiedatum : 25-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 14 moons Status: F**k off you bastard!
Onderwerp: Re: Verveling... wo mei 25, 2016 7:15 pm