Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 I was just ... ( vocalcord)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lynxpaw

Lynxpaw


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 15-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 7 moons
Status: i am the hero!

I was just ... ( vocalcord) Empty
BerichtOnderwerp: I was just ... ( vocalcord)   I was just ... ( vocalcord) Icon_minitimezo mei 22, 2016 8:05 pm

De held van shadowclan rende door het het moeras , zijn poten leken net over de grond te zweven . Dit was zijn aller eerste keer buiten het kamp en hij kon het nog steeds niet geloven!.Hij moest wel even in discussie met zijn broer maar hij rende gewoon weg ! . Waarom zat zijn broer hem zo op zijn zenuwen ,hij wou gewoon zijn wel verdiende vrijheid !. Hij wist dat hij zijn laatst over gebleven familielid moest koesteren  , maar hoe als hij hem altijd achter na ging ?. En dan was hij ook nog eens bazig , heel heel erg bazig!.Hij stond stil , zijn ogen wijd opengesperd en zijn staart zwiepte enthousiast heen en weer . Was dit echt , was hij echt bij The rock?!. Zijn mondhoeken schoten nog verder omhoog . Snel trippelde hij richting de grote rots , ooit zou hij daar staan ! . Ooit zou hij leader worden , zou hij andere clans redde en zou hij het slechte beeld van zijn clan veranderen . Hij keek even rond , zou hij het doen , zou hij erop springen?!. Hij slikte keek naar boven en begon te klimmen , hij zette zijn witte pootje op de top van de rots en trok zichzelf op . Daar stond hij dan op de the rock , de plaats waar alleen leaders mochten staan , leaders zoals hij !. Hij keek uit over het rots gebied erom heen en het woud daar achter . "Ik leader en held  van shadowclan zal nu spreken !"schreeuwde hij en hij luisterde naar zijn echo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vocalcord

Vocalcord


Real Name : San
Other Accounts : Leopardgaze
Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 16-04-16
Woonplaats : Someeeewhere

Cat Profile
Gender: Female
Age: 16 moons baby
Status: Good mate

I was just ... ( vocalcord) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I was just ... ( vocalcord)   I was just ... ( vocalcord) Icon_minitimema mei 23, 2016 1:58 pm


Op advies was de jonge poes er toch maar op uit gegaan, want ze moest zich zelf ' nuttig maken' of zoiets. Ghehe waar haalde ze dat vandaan? zij was super-duper nuttig hoor! maar ach zij was maar weer eens de 'grotere kat' en besloot toch maar wat grenzen te gaan lopen, nou als iemand het vroeg was ze dat aan het doen. Maar haar poten brachten haar ergens anders, bij een grote steen The rock genaamd. Ja erg origineel he? Vocal grinnikte zachtjes en schudde licht met haar kop,"Ik leader en held van shadowclan zal nu spreken !" klonk de echo van een schreeuwde stem opeens. Verbaasd keek de prachtige witte poes op maar schoot al snel in de lach, niet ver van waar zij stond zag ze een jonge apprentice op de rots staan, Vocal greens en rende naar de jongere kat toe. 'Oy mate!' schreeuwde ze terug, terwijl ze op de rots sprong 'Ik als leader van Windclan zal eerder spreken'Vocal zette en nep deftige stemmetje op in de hoop dat de andere apprentice mee zou spelen. 'Duzz shoo' ze gaf de apprentice een vriendelijke knipoog. Let the roleplay begin!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxpaw

Lynxpaw


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 15-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 7 moons
Status: i am the hero!

I was just ... ( vocalcord) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I was just ... ( vocalcord)   I was just ... ( vocalcord) Icon_minitimema mei 23, 2016 9:08 pm

Verbaasd staarde het jonge katertje naar de witte poes Oy mate!" ,hij deed een stap naar achter toen ze naast hem sprong "Ik als leader van Windclan zal eerder spreken!" ze klonk vrij deftig , zou dit Smokestar zijn?. "Duzz shoo" ze knipoogde en hoop van het ontmoette van een echt leader zakte via zijn poten naar beneden . Hij lachte "Helden , voor het geval je het nog niet wist mogen altijd als eerste!" schreeuwde hij lachend terwijl hij de poes een duwtje gaf "Maar aangezien ik voor vrijheid ben mag je voor deze enen keer eerder!". Hij lachte weer terwijl hij speels op en neer sprong. Hij kon niet wachten op haar reactie...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I was just ... ( vocalcord) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I was just ... ( vocalcord)   I was just ... ( vocalcord) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I was just ... ( vocalcord)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Now, what do you want ?!||Vocalcord||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: The Rock-
Ga naar: