Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 40 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 40 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

My new home. (OPEN)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Crowcry

Crowcry

Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status: Everything's made to be broken

My new home. (OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: My new home. (OPEN)   My new home. (OPEN) Icon_minitimezo mei 22, 2016 12:20 pm

Everything is made to be broken

Crowcry had niet gestopt met rennen. Hij wilde zo snel mogelijk weg van die plek, die plek die hij zijn hele leven thuis had genoemd. Dat was echter niet meer. Niet als Leafstar dat mormel van een Stormheart zou verdedigen.
Opeens realiseerde de kater dat hij niet meer wist waar hij was. Hij vertraagde zijn pas en keek eens om zich heen. Het gebied was onbekend, de planten en de geuren. Hij rook vage geuren van katten die hij niet kende. Hij was niet vaak uit Thunderclan territorium geweest. Hij zuchtte en liet zich daarna hijgend in het mos vallen.
Terwijl hij op adem kwam dacht hij na wat hij nu moest doen. Hij voelde dat door de lange tocht naar deze plek zijn woede had laten wegebben. Hij kon weer helderder nadenken nu de donderwolken waren weggedreven. Alsnog wist hij dat hij de goede keuze had gemaakt. Thunderclan was niet weer, nu was hij op zichzelf. Hij kon prima voor zichzelf zorgen, hij had niemand nodig. Hij haalde eens diep adem. Ja, dacht hij zelfverzekerd. Ik ben beter af bij mezelf.
183 WORDS - TAG: open - NOTE: x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Smokestar
Leader
Smokestar

Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 23

Cat Profile
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

BerichtOnderwerp: Re: My new home. (OPEN)   My new home. (OPEN) Icon_minitimezo mei 22, 2016 12:38 pm

De kater zat verborgen tussen een paar varens vlak bij de grens tussen Thunderclan. Hij hield de klimmende katten goed in de gaten, net als Riverclan. Maar het bleek erg rustig te zijn de afgelopen dagen, iets wat de kater niet helemaal vertrouwde. Zijn staart zwiepte van de ene kant naar de andere kant, de zon scheen vel op zijn dikke pels maar hij weigerde niet weg te gaan voordat hij een Thunderclan zag en hem kon aanspreken. De moed zakte met de seconde weg totdat er geritsel in de verte klonk. Smokestar hief zijn brede kop op en staarde naar de overkant. Braambossen en overige planten werden ruw aan de 'kant geschoven" toen er een zwarte gestaalte woedend wegrende. De grijze Leader fronste en hief zijn massieve lijf ophoog. De geur die de kat meedroeg kwam van Thunderclan -wat best logisch was- maar waarom rende hij weg? Een geintreseerde gevoel knaagde aan zijn maag, hij moest weten wat er was. Snel zette hij de achtervolging in, maar voorzichtig zodat de kat hem niet doorhad. Hij stopte toen de kater voor hem uitgeput op een hoop mos neerzakte. Snel alsof er een das achter hem aan zat sprong hij in een kluid planten. De wind stond blies zijn snorharen naar achteren en speelde met zijn gehavende oren. Zijn vernauwde ogen bleven op die van de zwarte lijf rusten, het stoom blies letterlijk van hem af. Zijn lippen vormde een valse lach maar zijn ogen stonden kill en emotieloos toen hij uit zijn schuilplaats uitstapte. "Ik dacht dat rennen altijd iets voor Windclanners waren" Zijn bromerige en rasperige klonk kalm, "Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, wat doe je ver van huis?"
Crowcry

Crowcry

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: My new home. (OPEN)   My new home. (OPEN) Icon_minitimezo mei 22, 2016 2:45 pm

Crowcry zuchtte eens diep en zijn gedachten gingen opnieuw naar zijn zus. Ze waren identiek, allebei gitzwart met warm bruine ogen. Maar Ravenwing was altijd de betere van het duo geweest, altijd goedgemuts, redelijk en vriendelijk. Zij twee waren één. Toen hij haar gehavende lichaam vond met Stormhearts geur op haar vacht, was er iets in hem geknapt. Manen had hij de witte Shadowclanner niet gezien, maar nu hij hem weer had gezien waren alle gevoelens weer omhoog gekomen. Hij snapte gewoon niet dat Leafstar dat zomaar toeliet.
Opeens hoorde hij geluid achter zich. Crowcry krabbelde snel overeind en keek recht in de ogen van de grote Windclan leider. Crowcry vernauwde zijn ogen en stond direct weer op scherp. Wat deed híj nou weer hier. "Ik dacht dat rennen altijd iets voor Windclanners waren" Crowcry keek verrast naar de grijze kater. Hoe lang had hij hem al bespied? Nog steeds vermoeid van de reis die hij net had gemaakt, maar nog vol met vuur keek hij Stormstar uitdagend aan. ‘Ben je me gevolgd?’ vroeg hij meteen wantrouwig aan de kater.
De volgende vraag was nog directer. Wat hij hier deed zo ver van huis. Zijn gedachten gingen terug naar Thunderclan. Nee, dat was zijn thuis niet meer. Hij legde zijn oren plat en keek Smokestar uitdagend aan. ‘Ik ben thuis,’ gromde hij.
223 WORDS - TAG: smokestar - NOTE: x
Smokestar
Leader
Smokestar

Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 23

Cat Profile
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

BerichtOnderwerp: Re: My new home. (OPEN)   My new home. (OPEN) Icon_minitimezo mei 22, 2016 5:22 pm

‘Ben je me gevolgd?’ Die vraag was te verwachten maar de kater schudde zijn brede kop, "Nee, ik was enkel benieuwd wat er was gebeurd. Ik ben gewoon een nieuwschierige kater" Hij klonk klam, alsof het een dagelijkse bezigheid van hem was. Hij ging daarom ook rustig zitten, zijn pluizige staart om zijn poten geslagen. Ookal keek de Thunderclan hem uitdagend uit en legde zijn oren plat in zijn nek, hij bleef kalm maar hij was op zijn hoede, zijn spieren gespannen voor als hij een eventuele aanval moest ontwijken. Ik ben thuis,’ Smokestar fronste, "Ik ben erg zeker van dat jou thuis in het woud is en niet hier" Zijn mintgroene ogen keken strak in die van de kater, alsof hij dears door zijn ziel heen keek. "Maargoed, het stoom blaast letterlijk je oren uit dus er moet een goeie reden zijn dat je Thunderclan heb verlaten? Of zit ik er naast?"
Crowcry

Crowcry

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: My new home. (OPEN)   My new home. (OPEN) Icon_minitimema mei 23, 2016 4:53 pm

Wat wilde Smokestar bereiken? Waarom zat de kater hem achterna en sprak hij hem aan op zo'n moment? Er was toch duidelijk te zien aan Crowcry's lichaamstaal dat hij geen gesprek wilde, dat hij nog vol emotie zat en misschien, als Smokestar zijn brein had gebruikt, was hij wel gevaarlijk onvoorspelbaar. Hij richtte zijn donkere ogen naar de kater, de krassen op zijn kop bestuderend. Deze kater was een ervaren strijder en waarschijnlijk krachtiger dan hij was. Maar hij was slank en lenig, iets wat misschien in zijn voordeel zou komen, mocht het tot een gevecht komen. Maar Crowcry wist dat hij vermoeid was en nooit in staat was een gevecht aan te kunnen met een kater zoveel groter dan hem.
Smokestar beaamde dat hij nieuwsgierig was. Verwachtte hij nou dat hij meteen al Thunderclans geheimen zou vertellen? Crowcry dacht terug aan zijn leven bij Thunderclan. Natuurlijk, hij was woedend op Leafstar. Maar om Smokestar meteen informatie te geven. Er was misschien nog wel een beetje loyaliteit over naar zijn moederclan.
Crowcry priemde zijn ogen in die van Smokestar. ‘Nieuwsgierigheid kan gevaarlijk zijn. Curiosity killed the cat, een nursery rhyme die ik me nog goed kan herinneren. Tenzij ze zulke dingen niet aanleren in Windclan,’ siste de zwarte kater. Nee, hij voelde zich helemaal niet op zijn gemak
Smokestar bleef in hem prikken, alsof hij probeerde te kijken wat hem zou doen laten uitvallen. Hij had toch al gezegd dat Thunderclan niet meer zijn thuis was. ‘Wie ben jij om te zeggen wat mijn thuis is?’ Hun blikken kruisten. Die van hem spoot vuur. En hij vroeg vervolgens meteen waarom hij dan Thunderclan had verlaten. Hij keek de kater aan. Misschien kon hij het nu direct beter vertellen, anders zou de kater nog een blok aan zijn been zijn. ‘Leafstar heeft een beslissing gemaakt waar ik niet mee kan leven. Ik heb gekozen Thunderclan te verlaten.’ Hij wilde duidelijk maken dat hij geen banneling was. Het was puur zijn eigen daden geweest die hem hadden doen beslissen te vertrekken. En zo'n zwakkeling als Leafstar had niet eens gedurfd hem te verbannen. Hij hoorde haar zijn naam nog roepen toen hij het kamp uit stormde.
223 WORDS - TAG: smokestar - NOTE: x
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: My new home. (OPEN)   My new home. (OPEN) Icon_minitime

My new home. (OPEN)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-