Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 42 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 42 gasten
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!
Onderwerp: What are you gonna do ? ( rose ) vr mei 20, 2016 6:46 pm
Daar liep de held dan , opzoek naar kruiden voor de gewonde krijger . Hij lachte , zonder reden eigenlijk nou ja hij was de held !. Natuurlijk was hij dat altijd al , hij hield ervan om te strijden voor andermans vrijheid en Rechtvaardigheid !. Zijn gedachten zaten re dan ook vol mee , hij was altijd druk . Hij kon niet wachten tot hij leader werd , hij de held van het woud was , hij het beeld van shadowclan kon veranderen . Vlug trippelde hij verder door het moeras toen zijn blik plot op een rots gebied viel . Wat zou daar zijn ? , zou het cool zijn ?. Lang staarde hij naar het gebied , het was duidelijk de grens van shadowclan . De met modder bedekte kater rende er vlug heen , adrealine gierde door zijn lijf . Daar stond hij dan , zijn ogen verblind door het plotse licht en zijn staart enthousiast heen en weer zwiepend heen en weer .Toen zijn ogen gewend waren zag hij dat het gebied veel groter was dan verwacht . Het was een grote rots vlakte met veel gleuven waar het erg dicht begroeid was en hier en daar zaten grote grotten en tunnels. Nieuwsgierig deed de held een stap naar voren . Waar kwam die vellen zon vandaan ?, In shadowclan was het vrijwel altijd donker . Plots vingen zijn oorschelpen een zacht geluid op . Een geur dreef zijn neus binnen , het was een onbekende geur . Misschien had het hulp nodig , of vormde het een gevaar voor zijn clan ! . Hij schraapte zijn keek en keek in de richting van het geluid "Dude kom te voorschijn !" commandeerde hij ...
Rose
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence and Robinkit. Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 21
Onderwerp: Re: What are you gonna do ? ( rose ) ma jun 06, 2016 12:56 pm
Rose stapte voort. Ze had net lopen te jagen wat deze keer wel goed gelukt had. Ze was niet ver verwijdert met de grens van één van die Clans die er leefden. Rustig stapte de poes verder. Ze kwam uit bij ene rots vlakte waar ze dacht een andere kat te ruiken. Een Clan kat als ze het goed had. Ze spitste haar oren om zo te proberen elk geluidje op te vangen, al mislukte dit natuurlijk vaak. "Dude kom te voorschijn!" Ze hoorde het wel, maar erg duidelijk kon ze het niet verstaan, maarja dat lag weer aan haar. "Hallo," andwoorde ze rustig terwijl ze om haar heen keek.
Lynxpaw
Onderwerp: Re: What are you gonna do ? ( rose ) di jun 07, 2016 8:23 pm
"Hallo" sprak een kalme stem. Wild zocht de hero om zich heen, maar nergens zag hij de poes. Snel rende hij in de richting van het geluid, ze hard klopte als maar sneller als hij dichterbij kwam. Er stond een rood kleurige poes, hij sprong vlak voor haar. Zijn glimlach kon je op meters afstand nog zien "Ik bedoelde dudette" zei hij luid terwijl hij de poes van top tot teen inspecteerde "Wie ben jij?!" hij keek de poes vragend aan...
Rose
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence and Robinkit. Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 21
Onderwerp: Re: What are you gonna do ? ( rose ) vr jun 10, 2016 8:01 am
Hallo," had ze rustig gezegd terwijl ze om haar heen keek. Een bruine kater sprong vlak voor haar. Hij was een stuk jonger dan zij en glimlachte duidelijk. "Ik bedoelde dudette," zei hij luid. Rose knikte. Was toch wel duidelijk dat ze geen dude was? Maar de kater sprak luid en dat vond ze fijn. Zo kon ze de andere tenminste verstaan. "Wie ben jij?!" Vroeg hij terwijl hij haar vragend aan keek. "Ik ben Rose," andwoorde ze kort maar wel op een vriendelijk toon. "Wie ben jij?" Vroeg ze aardig en tegelijk ook nieuwsgierig.
Lynxpaw
Onderwerp: Re: What are you gonna do ? ( rose ) za jun 11, 2016 7:24 pm
De roodbruine kater keek gefacineerd naar de grotere poes. "Ik ben rose" klonk haar vriendelijke stem. De kater knikte om te laten zien dat hij het snapte. "Wie ben jij?" hij sperde zijn ogen wijd open von opwinding hij ontmoette gewoon een echte rogue!. Hij kon niet wachten tot hiuj het Wrenpaw kon vertellen. "Ik ben Lynxpaw de held van shadowclan!" sprak hij trots. Hij deed een stapje dichterbij en in inspecteerde haar weer "Waar kom je vandaan?. Hoe kwam je hier en hoe waren je avondturen?!" vroeg hij nieuwsgierig hij wou zo graag meer weten over de vreemdeling..
Rose
Onderwerp: Re: What are you gonna do ? ( rose ) wo jun 22, 2016 11:21 am
"Ik ben Lynxpaw de held van shadowclan!" Sprak de jongere kater. Rose knikte. Inderdaad een Clan kat, ene ShadowClan dus en blijkbaar een held als ze hem moest geloven. "Waar kom je vandaan?. Hoe kwam je hier en hoe waren je avondturen?!" Vroeg hij nieuwsgierig. In plaats van gelijke antwoorden dacht Rose eerst na. Ik kom van thuis," andwoorde ze simpel. "Ik was aan het jagen," ging ze verder. "En wat was jij aan het doen? Vroeg ze hem.
Lynxpaw
Onderwerp: Re: What are you gonna do ? ( rose ) zo jun 26, 2016 6:32 pm
Gefrustreerd luisterde hij naar de simpele antwoorde van de poes. Even dacht hij na voor dat hij antwoorde "Ik was opzoek naar kruiden voor een gewonden warrior, maar dat is niet meer nodig denk ik!" hij keek even nadenkend naar de lucht en knikte "Jup, zo gewond was hij nou ook weer niet!.". Hij zwiepte blij met zijn dikke staart "Is jou huis hier ver vandaan?!"
Rose
Onderwerp: Re: What are you gonna do ? ( rose ) wo jun 29, 2016 9:33 am
"Ik was opzoek naar kruiden voor een gewonden warrior, maar dat is niet meer nodig denk ik!" Zij hij. Rose knikte, voor een gewonde warrior dus.Zou deze kat ook aan warrior zijn? Aan zijn leeftijd te zien dacht ze van niet. "Jup, zo gewond was hij nou ook weer niet!" Zei Lynxpaw en zwiepte met zijn staart. "Is jou huis hier ver vandaan?!" Vroeg hij haar. "Mijn huis is niet ver, klein stukje hier vandaan," andwoorde ze zoals eigenlijk altijd vriendelijk. "Maar jouw huis is dus in ShadowClan?" Ging Rose verder, nieuwsgierig naar hoe het leven daar was. Rose was als Kittypet geboren en nu dan een Rogue, maar ze was altijd al wel nieuwsgierig naar het leven in die Clans. Haar donkerbruine ogen keek de ander vriendelijk maar tegelijkertijd ook nieuwsgierig aan.
Lynxpaw
Onderwerp: Re: What are you gonna do ? ( rose ) do jul 14, 2016 11:42 pm
"Maar jouw huis is dus in ShadowClan?" vroeg ze hem nieuwsgierig. Hij knikte heftig van blijdschap terwijl zijn staart druk heen en weer schoof "Ja inderdaad!" mauwde hij luidruchtig "Al wil ik er graag weg!" hij sprong op en neer in de hoop zijn drukte weg te krijgen "De higher ups zijn gruwelijk en harteloos" hij zetten een stap dichterbij "Onrechtvaardig en niet vrijheids gezind" hij stapte heen en weer "Maar ik ga dat veranderen zeker weten!"
Rose
Onderwerp: Re: What are you gonna do ? ( rose ) zo jul 24, 2016 6:21 pm
"Ja inderdaad!" Mauwde de kater luid. "Al wil ik er graag weg!" Lynxpaw sprong druk op en neer. "De higher ups zijn gruwelijk en harteloos," zei hij en zette een stap dichterbij. "Onrechtvaardig en niet vrijheids gezind," zei hij en stapte weer heen en weer. "Maar ik ga dat veranderen zeker weten!" Riep de jonge kat. Rose had rustig staan wachten totdat Lynxpaw uitgepraat was. Als ze Lynxpaw zo moest geloven was dat leven als Clankat ook nog niet zo best. Maar volgens hem zou hij dat veranderen, al wist Rose niet als zoon jonge kat een Clan zou kunnen veranderen. "Waarom ga je dan niet weg?" Vroeg ze nieuwsgierig. Als hij weg wou, dan ging hij toch gewoon weg? Haar beviel het zo alleen ook wel best. Ze hoefde zo niks met een Clan af andere katten te maken te hebben.
Lynxpaw
Onderwerp: Re: What are you gonna do ? ( rose ) zo aug 07, 2016 11:28 pm
"Waarom ga je dan niet weg?" klonk rose. Lynxpaw keek haar geschokt aan, het was duidelijk dat ze nog nooit van de clan gehoord had "Dat kan niet, dan ben je niet loyaal en een verrader" mauwde hij wiebelend met zijn oren. "Een code verbied ons dat!"...
Rose
Onderwerp: Re: What are you gonna do ? ( rose ) ma aug 08, 2016 8:53 am
Na haar vraag keek hij haar geschokt aan. Rose snapte echt totaal niet waarom dus bleef maar gewoon vriendelijk terugkijken. Zo lastig was het toch niet? "Dat kan niet, dan ben je niet loyaal en een verrader," mauwde de kater. "Een code verbied ons dat!" Ging Lynxpaw verder. Rose knikte een keer al begreep ze er niet veel van, van heel die Clan katten begreep ze eigenlijk maar weinig. Een code? Was zij dan ook een verrader? Rose keek even achterom. Nee zij was geen verrader. Toch? Maar ze besloot zo maar weer is terug te keren naar huis. Ze keek de jongere kater weer is aan en stond alvast op. "Ik ga maar weer is, Lynxpaw," mauwde ze vriendelijk. Ze bleef nog even staan wachten op andwoord voordat ze weg zou lopen.