Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 37 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 37 gasten
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic do jun 30, 2016 8:55 pm
Jammer :c Ik heb echt nieuwe boeken nodig uurr
Runningwolf
Real Name : Jacqy-Chan Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 28-06-16 Leeftijd : 21
Cat Profile Gender: Male Age: 18 moons Status: Delaying death is one of my favourite hobbies
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic do jun 30, 2016 8:59 pm
Mijn lijst van geweldige boeken; Divergent series, Twilight saga en De kronieken van de Onderwereld
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic do jun 30, 2016 9:18 pm
Ik ben op dit moment naar een boek aan het kijken, maar het is echt 20 euro en ik ben blut :'(
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic do jun 30, 2016 9:19 pm
Ga werken ;3
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic do jun 30, 2016 9:21 pm
Ebooks zijn life. Ik lees alles op mijn iPad en ik download gewoon PDF bestanden en ePubs gratis en voor niets en illegaal
Maar daardoor lees ik wel alles in het Engels, want de Nederlandse ebooks zijn natuurlijk beperkt. Maar ik lees al denk ik 3 jaar alles in het Engels, dus ik ben er wel aan gewend. Kan me voorstellen dat jullie dat niet willen (':
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic do jun 30, 2016 9:22 pm
meh ik lees ook engels maar ik ben lui xD @Camilla: Ik? Werken? Lol no.
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
welk boek?
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Whahaha xD Ik vind digitale boeken altijd minder leuk dan echt boeken. Ik ben echt ouderwets xD
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic do jun 30, 2016 9:23 pm
Haha ik doe met je mee hoor Camilla xD
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic do jun 30, 2016 9:23 pm
Ik weet niet, ik ben helemaal overgestapt. Ik lees ook nog wel eens normale boeken hoor, maar het is ook gewoon heel makkelijk. Je hebt maar één eReader nodig en daar kan je 100den boeken op zetten.
Swanfeather Deceased ✞
Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard Aantal berichten : 142 Registratiedatum : 26-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: Endless ✞ Status: Walking in the stars..
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic do jun 30, 2016 9:24 pm
Digitale boeken kan je niet bewonderen op een boekenplank/boekenkast
@Isis: Weet niet hoe het heet xD @Camilla: Omg sammeeee
Ik hou wel van die ouderwetse dingentjes <3 Behalve oude films, die zijn zo slecht xD Maar ook weer goed omdat ze slecht zijn maar ik heb alsnog liever nieuwe films xD
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic do jun 30, 2016 9:25 pm
True. Ik ben gewoon lui en gierig I guess? (':
Maar daardoor heb ik wel alle Warrior Cats boeken kunnen lezen in het Engels die nog niet in het Nederlands uit zijn hehe.