Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 40 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 40 gasten
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Algemene Boeken Topic vr mei 20, 2016 4:15 pm
Ik ben zo geobsedeerd met boeken dat ik gewoon dacht 'dit moet er zijn!' Elke keer wanneer je door het dorp loopt en langs een boekenwinkel en je er gewoon langs moet! Om te kijken, kopen of om een idee te krijgen van een boek die je later wilt kopen. Een boek waarin je alles even kan vergeten.
In dit topic praat je gewoon over de boeken die je leest, je favoriete boeken, misschien dat je mensen boeken wilt aanraden? Of je vraagt hier juist naar aanraders! Zelf vond ik dit wel handig omdat ik zelf wel eens niets te lezen heb, en dan weer nieuwe series wil leren kennen! Series waar je nooit over gedacht hebt maar geweldige boeken zijn om te lezen.
Lukas
Real Name : Izza :3 Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 224 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)
Cat Profile Gender: Male Age: 23 moons Status: Stuck with that idiot -.-
Ik ben op dit moment een ouder boek aan het lezen over een orkest in Auswitch ^^'' Het heet Muziek achter Prikkeldraad
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Leuk dit topic, Maze runner vond ik ook erg leuke boeken, de serie van morgen toen de oorlog begon heb ik gelezen en vond ik ook erg leuk en laatst het boek boy 7 gelezen, in één keer uitgelezen en heel leuk Ben nu in een boek van warrior cats aan het lezen,
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Oké, normaal doen weer. xD Ik HOU van boeken <3 (ik denk dat het nu wel duidelijk is xD)
Ik ben helemaal dol van de serie de Grijze Jager <3 Echt, love that ♥,♥ Warrior Cats, natuurlijk ^^ Boy 7 heb ik ook gelezen, leuk boek inderdaad.
De Gouden Paarden serie van Christine Linnewever is ook leuk ^^ Het zijn allemaal verschillende boeken over verschillende paarden met hun leven. Erg leuk ^^
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 36 moons Status: Everything's made to be broken
Ik ben nu bezig in Ender's Game. Is een science fiction boek die mijn vader vroeger toen hij jong was heel veel heeft gelezen. Echt wel erg leuk om te lezen, heel ander genre dat ik normaal lees.
Tussendoor lees ik ook nog wel wat Warriors. In de meivakantie heb ik de hele Dawn of the Clans serie uitgelezen en heb Moth Flight's Vision net gedownload!
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic wo jun 01, 2016 5:19 pm
heeft er iemand nog boeken-tips^^
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic wo jun 01, 2016 5:26 pm
@Up; Ik heb het je zo vaak verteld! ga nou de Warrior cats series lezen!!
Daarnaast kan je altijd Harry potter herlezen (want volgens mij had je er een paar niet gelezen?? Of het was iemand anders ^^") The lord of the rings + The hobbit (ookal vond ik The hobbit echt hele erg tegenvallen) Ik ben nu zelf bezig met Stravaganza en de voorprologen (mini serie) van List en leugen die De Grisha heet :3 en natuurlijk lees ik elke avond Hof van doorns en rozen die we samen laatst hadden gekocht ^^"
If you need more I'm here :3!
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic wo jun 01, 2016 5:29 pm
Ik ben nu Two Towers in het Engels aan het lezen ^^''
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic wo jun 01, 2016 5:44 pm
GRIJZE JAGER!!! ja, lees dat maar ^^
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic wo jun 01, 2016 5:54 pm
JA GRIJZE JAGER Lees dat inderdaad maar ja ^^''
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic wo jun 01, 2016 5:57 pm
JA! BOEK: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 !!!!!! JA
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic wo jun 01, 2016 5:57 pm
xD Ik moet dat nieuwste boek nog steeds lezen
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic wo jun 01, 2016 5:58 pm
Ohhh..... DOEEEEEE DOE NU!!! Die topics kunnen wel even wachten, nu lezen!!! xD
Onderwerp: Re: Algemene Boeken Topic wo jun 01, 2016 6:03 pm