Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 45 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 45 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Formidable

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Learning

Formidable - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Formidable   Formidable - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 04, 2016 3:12 pm

'Als ik niet onbeleefd ben, zou ik mogen vra..g-..' begon de kater maar hij stopte midden in zijn zin door een donderklap. De kater drukte zich nog dichter tegen de wand van het hol aan. Leafstar liet niets merken. Ze vond het heel vervelend voor de kater. Gelukkig was de donder iets waar ze niet bang voor was. 'Vragen.. Waarom jij en Dark elkaar niet bepaald mogen? Het was me best opgevallen namelijk, tenzij ik er helemaal naast zit,' zei de kater uiteindelijk. Leafstars blik verstrakte. Het was een pijnlijk onderwerp. Eigenlijk was er nooit echt ruzie geweest tussen haar en Darkstar. 'Eh.. Dark en Willowstar hadden ruzie,' begon ze. Willowstar was de vorige Leader van Thunderclan geweest. Ze wilde Willow niet belachelijk maken dus had ze het er nooit over. 'I-ik weet eigenlijk niet echt waarom Darkstar.. n-niet bepaald vriendelijk doet tegen mij. I-ik doe niets verkeerds toch?' vroeg ze meer aan zichzelf dan aan Smoke. Ze hoopte maar dat ze niets verkeerds deed...
Terug naar boven Ga naar beneden

Formidable
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Boundaries-
Ga naar: