Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 25 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! di mei 17, 2016 9:23 pm
Graystripe is echt geniaal grappig xD
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! di mei 17, 2016 9:25 pm
Graystripe is bae en hij moet beschermt worden.
En tbh ik vind Crowfeather ook heel leuk (terwijl het grote deel van de fanbase hem haat)
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! di mei 17, 2016 9:25 pm
Ik vind hald Windclan awesome xD
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! di mei 17, 2016 9:29 pm
Ik vond Windclan eerst een beetje mwah, maar sinds ik de dawn of the clans serie uit heb ben ik echt gek op Windclan, omdat hun vorming zo vet was (en de coolste katten zaten daar).
En RAVENPAW HOE KON IK HEM VERGETEN?!?!?!
Darkstar Administrator & Leader
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! di mei 17, 2016 9:35 pm
OH JA RAVENPAW <3
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! do jul 21, 2016 10:35 pm
mijne (tot nu) 1 Stonefur , hij was awesome 2 Brokenstar hij was (volgens mij) de beste slechterik van alle boeken 3 Dustpelt geen idee waarom 4 Cloudtail hij was gwn grappig 6. Scourge ik heb geen idee eigenlijk 7. greypool 8. Whitestorm 9. runningwind 10. crookedstar 11. Yellowfang
en ik haaaaaaat: onestar firestar bluestar brambleclaw crowfeather Spottedleaf (srry) leafpool
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! do jul 21, 2016 11:52 pm
Omg... Ja mag Firestar niet haten. Misschien mag je hem niet leuk vinden.. Maar haten? Dat gaat echt een brug te ver. Ik moet toe geven hij is een Gary Stu maar hij is wel de hoofdpersoon! En Bluestar heeft ook haar momenten maar kom op. Serieus?
En ik hou ook van Dustpelt & Cloudtail en Crookedstar en Whitestorm, je kan hem onmogelijk haten. Maar Brackenfur staat bij mij op nummer 1.
EN JE MAG OOK NIET MIJN BABY CROWFEATHER HATEN. IEDEREEN HAAT CROWFEATHER MAAR HIJ IS FANTASTISCH EN DJEEZ IEDEREEN VIND JAYFEATHER ALTIJD FANTASTISCH MAAR HIJ IS LETTERLIJK PRECIES HETZELFDE ALS CROWFEATHER FUCKING HELL.
Ik haat Brambleclaw (Spoiler Bramblestar) ook verschrikkelijk. :')
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! do jul 21, 2016 11:54 pm
haahaahhaaha ik weet niet wat ik tegen fire en bleustar heb..ik ierriteer me gwn altijd aan de kapot grootte helden enz en crowfeather.......hij is gwn gemeen
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! do jul 21, 2016 11:56 pm
Crowfeather is babe <3
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! do jul 21, 2016 11:56 pm
WHY! ook al ben ik er nog niet ik vind breesepelt kinda cool
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! vr jul 22, 2016 12:04 am
Crowfeather is gewoon, ik hou kapot veel van hem. Vooral in de New Prophecy arc is hij zo leuk (toen hij nog Crowpaw was) en hij de uitverkorene was op de reis. En gewoon hoe lief hij is voor Feathertail (<333) en ook voor Leafpool. En hij denkt dat hij zich dan moet bewijzen aan zijn clan en dan gaat hij maar met die kut Nightcloud en alles gaat mis. En dan verpest die kut Hollyleaf nog alles. Maar dan toch houdt hij van al zijn kits, zelfs Breezepelt. Omg zijn verhaallijn is gewoon perf.
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! vr jul 22, 2016 12:07 am
OMFG HOE KAN IK STORMFUR VERGETEN!
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! vr jul 22, 2016 12:10 am
GRAYSTRIPE?
Stormfur is ook bae net zoals al Graystripes kindjes hehe.
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken ! vr jul 22, 2016 12:13 am
jup oja graystripe! en cinderpelt,
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Favoriete warrior uit de echte boeken !