Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 8:45 pm
Ik heb er wel een keer eentje gehad, ik stond helemaal te trillen op mijn benen toen ik erin ging maar daarna was ik echt zo van: oh was dat het serieus
Het enige kutte is dat je iets ingespoten krijgt
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 8:48 pm
@Izza; dat weten ze niet precies daarom moet ik nu vaak onderzoeken doen, ze denken dat het waarschijnlijk een hernia is in me rug is or something.. :/ en daar schaam ik me best wel voor..
@Renske; I know right? ze zijn bang dat ik dan in de derde anders moet blijven zitten (vanwege die onderzoeken en shit tis namelijk niet alleen me rugprobleem waar ik mee loop) of iets maar dan ben ik 16 in de tweede met kindjes van 13, nope that is not gonna happen plus de docenten zeiden 3 weken geleden dat ik zelfs op kader kon blijven en nu ''boem'' je mag blijven zitten omdat je niet gezond genoeg bent :'D..
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 8:49 pm
Mar, tante Isis is bij je <33 en daarna gaan we kinderen aan de kant slaan voor Dory xD
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 9:02 pm
I know.. <3 jup xD
Cuckoopaw
Aantal berichten : 42 Registratiedatum : 16-06-16
Onderwerp: Re: Het problementopic di jun 21, 2016 11:16 am
Ik stel mezelf de laatste tijd een hoop vragen... geen flauw idee waarom ik het doe.. Het zijn voornamelijk drie vragen die ik telkens herhaal, deze vragen zijn "Wie ben ik?", "Wat ben ik?" en "Wat is er mis met mij?". Ik weet het antwoord op de eerste vraag, de tweede en derde kan ik zelf niet beantwoorden want het antwoord verschilt iedere keer dat ik het mezelf vraag. Wie ben ik? Ik ben Marieke [doopnamen en achternaam horen hier, maar die ga ik niet zomaar op internet zetten], voor sommige mensen ook wel bekend als Tick. Wat ben ik? Een mens. Vrouwelijk. Autistisch. Raar. Er zijn zoveel mogelijke antwoorden op dit omdat de vraag niet bepaald specifiek is. Wat is er mis met mij? Weet ik veel, dit antwoord verschilt iedere keer...
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Het problementopic wo jun 22, 2016 2:58 pm
Toen kreeg je uit het niets een berichtje dat je hond weg is geven ..
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Het problementopic wo jun 22, 2016 3:01 pm
Smokestar schreef:
Wut?!?!??!?! Dat is echt zo gemeen wtf
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Onderwerp: Re: Het problementopic wo jun 22, 2016 3:07 pm
Smokestar schreef:
Hoe kan dat??
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Het problementopic wo jun 22, 2016 3:09 pm
Wat? Aan wie?
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Het problementopic wo jun 22, 2016 3:18 pm
Aan een 'zogenaamde vriendin' >.<
Dappleheart
Real Name : Camilla ^^ Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher Aantal berichten : 461 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens xD
Cat Profile Gender: Female Age: 28 Moons Status: Broken in my heart...
Onderwerp: Re: Het problementopic wo jun 22, 2016 3:22 pm
Maar.. Het was toch jou hond? Hoe kan die opeens weggeven zijn?
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Het problementopic wo jun 22, 2016 3:24 pm
Ik zou echt woest zijn als bobo of ashley ook zo werden weggegeven
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Het problementopic wo jun 22, 2016 3:25 pm
Omdat ze gaat emigreren naar het buitenland en ze megeen rijd gunt om een betere baasje te zoeken want me oma wilt geen hondje omdat haar katten zogenaamd daar te oud voor te zijn en dat de hond dan hun dood word blablabla
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Het problementopic wo jun 22, 2016 3:26 pm