Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Het problementopic za jun 18, 2016 10:24 pm
Heb je al wel eens geprobeerd iets van Nivea erop te smeren?
Lynxpaw
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 1:06 pm
nee het zit niet op de huid maar diep in mijn been en et is kut
Dreamcatcher
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 1:08 pm
Helpen strek oefeningen niet?
Lynxpaw
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 1:08 pm
geen idee het lijkt net alsof dat het juist veroorzaakt
Dreamcatcher
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 1:09 pm
Ben je al naar een dokter gegaan?
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 1:09 pm
Serieus, Nivea helpt
Lynxpaw
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 1:10 pm
NIVEA XD
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 1:11 pm
Ik heb wat je beschrijft ook wel eens bij mijn litteken (hoewel die jonger is), en dan helpt Nivea echt xD
Lynxpaw
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 1:11 pm
Jij hebt er maar 1 ik 9 XD
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 1:13 pm
Ja, maar ik herken het gevoel (hoewel het bij mij wss veel minder pijnlijk is)
Lynxpaw
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 1:14 pm
aaaah ja ind , misschien zijn het gwn groeipijnen dat zeg maar de spieren onder je littekend vast zitten aan het litteken en als die groeien kan dat pijn doen?
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 1:24 pm
Het is denk ik meer pijn is vanuit het litteken dat zich op probeert te rekken maar niet lukt (op de een of andere manier voel ik dat ook in mijn knie xD)
ok nu kom ik met mijn klachten:
Ik heb letterlijk overal pijn, er zijn bijna geen plekken meer die geen pijn doen. Het is gewoon kut want soms moet ik mezelf in slaap huilen van de pijn. Ik ben ergens een beetje bang dat het jeugdreuma is, want mijn oma had dat. Mijn zus heeft dezelfde klachten, maar bij haar hebben ze niks gevonden. Er kan dus ook niks aan gedaan worden. Ben dus ook bang dat ik de rest van mijn leven pijn heb bij iedere stap die ik zet. Ik maak me hier ongelofelijk veel zorgen over, mijn punten gaan hierdoor ook omlaag. Ik ben pas tijdens een toets in huilen uitgebarsten omdat ik zoveel pijn had in mijn benen. De huisarts zegt dat ik meer moet bewegen, maar das heel leuk als je na LO niet meer naar huis kan fietsen van de pijn in je enkels. Mijn ouders zeggen dat ik het moet zeggen dat ik pijn heb, maar dan moet ik wel heel vaak aangeven dat ik pijn heb xD
ok dat waren mijn klachten zo ongeveer
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 8:37 pm
Ik heb aanstaande donderdag een MRI scan voor me onderrug. rugwervel en me zenuwstelsel (die in de onderrug zit) en guys ik schijt hem echt drie kleuren in me broek :'3
plus ik ben zo zenuwachtig als een opgefokte konijn omdat ik morgen hoor als ik over kan of niet met mijn ziekte, dus ik trip hem een beetje ghegghe
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 8:41 pm
Wat heb je dan?
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jun 19, 2016 8:41 pm
Woowwww dat snap ik heel goed, Marlie! Helemaal over dat van school, het is natuurlijk heel stom dat je een jaar over moet doen om iets waar je niets aan kunt doen. D:
En wat die MRI scan betreft, ik heb er nog nooit een gehad, maar al duizenden mensen wel en die gingen er ook niet dood van om even in een buis te liggen, dus you can do this!!