Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 41 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 41 gasten
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 10:40 pm
Ja, kan ik niets aan doen dat die man niet op een driewieler rijd. xD
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 10:44 pm
Naja, driewielers zijn ook alleen maar voor awesome personen... En rode driewielers al helemaal!
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 10:47 pm
Ja inderdaad ^^ Die man was niet awesome, hij reed mij gewoon aan! ><
Lynxpaw
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 10:49 pm
Wow da klonk echt fucking pijnlijk
Sweety
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 10:49 pm
Op dat moment was het ook erg pijnlijk ja...
Lynxpaw
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 10:50 pm
Kan ik me goed voorstellen
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 11:09 pm
Succes met je knieën! :3
Natuurlijk, daarom heb ik ook een rode driewieler
Sweety
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 11:14 pm
Dank je ^^ Haha, inderdaad xD
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Het problementopic wo mei 18, 2016 6:16 pm
I fucking hate you.. Urr you playing with my feelings bitch..h
Lukas
Real Name : Izza :3 Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 224 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)
Cat Profile Gender: Male Age: 23 moons Status: Stuck with that idiot -.-
Onderwerp: Re: Het problementopic wo mei 18, 2016 6:25 pm
Wat is er?
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Het problementopic wo mei 18, 2016 6:26 pm
Tis moeilijk om uitteleggen.. >_<
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Het problementopic wo mei 18, 2016 6:37 pm
Mijn handen beginnen te trillen, mijn stem is een fluistering en mijn wangen kleuren rood. Verlegen, zenuwachtig, onzeker. Handen in mijn mauwen opgesloten en geen docent word langer dan een seconde of vijf in de ogen aangekeken. Ik weet wat ze denken -althans dat is wat ik denk- in mijn gedachtes spoken dingen rond, dingen die ik niet wil denken maar ik krijg ze niet uit mijn hoofd. Zwak, stil, verlegen, te sarcastisch, arrogant en nog veel meer dingen. Terwijl iedereen staat te lachen zijn mijn gedachtes soms ergens anders, mijn lippen vormen een lach maar mijn ogen lachen niet mee. Mijn vrienden lachen en ik denk alleen maar "waar heb ik deze aardappels aan verdient? Waarom zijn ze er nog? Waarom lopen ze niet weg? Waarom geven ze me niet van die blikken zoals meerderen doen?" Het is misschien vreemd, maar dit is hoe ik in elkaar zit. Misschien lopen ze binnenkort wel weer van me weg maar dit kan, meerdere doen het, bijna iedereen. Ik ben ze gewoon dankbaar dat ze me accepteren zoals ik ben, de sarcastische Isis. De persoon die ik echt ben.
Lukas
Real Name : Izza :3 Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 224 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)
Onderwerp: Re: Het problementopic wo mei 18, 2016 6:47 pm
Hummingbird schreef:
Mijn handen beginnen te trillen, mijn stem is een fluistering en mijn wangen kleuren rood. Verlegen, zenuwachtig, onzeker. Handen in mijn mauwen opgesloten en geen docent word langer dan een seconde of vijf in de ogen aangekeken. Ik weet wat ze denken -althans dat is wat ik denk- in mijn gedachtes spoken dingen rond, dingen die ik niet wil denken maar ik krijg ze niet uit mijn hoofd. Zwak, stil, verlegen, te sarcastisch, arrogant en nog veel meer dingen. Terwijl iedereen staat te lachen zijn mijn gedachtes soms ergens anders, mijn lippen vormen een lach maar mijn ogen lachen niet mee. Mijn vrienden lachen en ik denk alleen maar "waar heb ik deze aardappels aan verdient? Waarom zijn ze er nog? Waarom lopen ze niet weg? Waarom geven ze me niet van die blikken zoals meerderen doen?" Het is misschien vreemd, maar dit is hoe ik in elkaar zit. Misschien lopen ze binnenkort wel weer van me weg maar dit kan, meerdere doen het, bijna iedereen. Ik ben ze gewoon dankbaar dat ze me accepteren zoals ik ben, de sarcastische Isis. De persoon die ik echt ben.
Ey, geloof me. Van wat ik van het forum heb meegekregen ben je echt een topmeid. Laat dat stemmetje in je hoofd niet de baas zijn. Praat er met iemand over, dat heeft mij ook geholpen. Misschien je mentor?
En @Smokestar: Zou je het ongeveer uit kunnen leggen?
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Het problementopic wo mei 18, 2016 6:54 pm
@Up; Sorry, but I can't..
Lukas
Onderwerp: Re: Het problementopic wo mei 18, 2016 6:56 pm