Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 44 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 44 gasten
Onderwerp: Re: Het problementopic za jun 25, 2016 10:56 am
Idk, het was er gewoon, opeens.. Maar nu is het over ^^
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Het problementopic za jun 25, 2016 10:58 am
Ik heb da ook wel eens uit het niets besluit mijn leven mij dan alles te vertellen wat ik fout doe en wat ik gedaan had gekund
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Onderwerp: Re: Het problementopic ma jul 04, 2016 7:32 pm
Klaaguurtje:
Wie heeft er een extra matras? Ik moet namelijk echt eventjes een weekje weg.. Ik kan er namelijk echt niet meer tegen! Elke dag ruzie, elke dag die neiging me zelf gewoon voor een trein te gooien elke dag dat commentaar dat ik alles fout doe! Elke dag echt elke fucking! dag elke dag aanhoren dat IK fout zit!! Ik moet weg, weg van dit! Van ALLES! Ik wil hier niet meer zijn, alles en dan ook alles wat ik heb gaat kapot.. Ik heb niks meer en ik wil niks meer.
Familie? NIEMAND! Geen vader, straks geen moeder meer geen opa's, oma's, omen tantes! NIKS! Alleen ene omie dit elke dag aan me kop zeurt en die me gewoon het liefst meteen op straat zet Huisdieren? NEEH! Niet nodig man! Laten we je hond weg doen waar je al 6 jaar mee heb gelefd, de enige die me in deze kloten jaar me heeft gesteund me getroost en bij me kwam liggen toen ik achter elkaar maar die kut nachtmerries kreeg! Vrienden? Agh hou toch op man.. >.< Ik ga nu naar een andere klas omdat ik zogenaamd te dom ben om op Kader te blijven, (waar al me vrienden zitten) ik weet hoe dit gaat ik weet precies hoe dit gaat aflopen en wat er gaat gebeuren! Dit gebeurd bij iedereen en ik zal zeker geen uitzondering zijn.. Ik weet heus wel dat het contact met de dag minder zou worden omdat school je gewoon van je vrienden weg haalt, mensen die je eens een keertje in je leven vertrouwd en dan word je elkaar getrokken, en dan? Dan krijgen je vrienden weer andere vrienden en dan zit ik daar.. Alleen als een fucking beest dat weg word gehouden van je vrienden. School? Wat heb je aan school als ze je niet eens de kans willen geven? Niet willen kijken en inzien dat ik het wel kan! Maar nee hoor Marlitha heeft een onvoldoende laten we haar maar eens naar een klas sturen met kinderen die ze niet kent en die niet bepaald -nog netjes gezegd- 100% zijn
(En dat was niet alles, dat was alleen maar het minst ergen dingen waar mee ik zit, de andere dingen zijn nog best prive en die laat ik ook zo want ik denk dat jullie kleine kidner oogjes daar niet tegen linnen)
Wat heb ik nog te verliezen? Ik wil gewoon van dit gedoe af en ik weet niet hoe, ik wil van deze elemde een einde maken maar dat lukt niet als ik daar aan vast zit, ik moet weg van alles, weg van huis hoogstend een paar dagjes maar gewoon om tot rust te komen en alles te vergeten.. Ik weet niet meer hoe ik dit moet volhouden.. Ik weet het gewoon niet meer en ik ken het niet meer..
Stormheart Moderator
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: Het problementopic ma jul 04, 2016 8:46 pm
Omg meid, echt veel sterkte, ik weet echt niet wat ik moet zeggen......echt echt veel sterkte!
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Het problementopic ma jul 04, 2016 10:31 pm
Marlieee <33 Ik ken je alleen maar via hier, maar je bent echt.. <3 Wij staan hier in ieder geval voor je klaar <3 Heel veel sterkte en ik wens je al het geluk van de wereld toe <3
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jul 17, 2016 7:13 pm
Waarom is het leven zo moeilijk!? >.<
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Het problementopic zo jul 17, 2016 7:14 pm
ik wou dat ik het antwoord had mijn beste....ik wou dat ik het wist...
Arcanewish Moderator
Onderwerp: Re: Het problementopic di jul 19, 2016 10:40 pm
Ik heb me nieuwe klassenlijst gezien en echt.. Ik moet gewoon janken :'3
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Het problementopic za jul 23, 2016 7:26 pm
vakantie stres to the point >,<:
Aarrggghh!!! Ik heb er helemaal geen zin meer in! Stomme rotvakantie, stomme mensen >,< Ze stressen me zóóó erg!! >,< Ik kan er niet meer tegen, elke vakantie weer hetzelfde liedje! Ik heb er helemaal geen zin meer in, stomme vakantie. Hele stressende familie die niet eens de moeite nemen even rustig adem te halen en het alleen maar op de rest af reageert. Je doet je best, je vergeet iets, oeps, niet gedaan, sorry, en het enige wat je krijgt zijn mensen die denken dat je niets doet terwijl je jezelf aan het voorbereiden bent voor de vakantie. En geloof me, met sommige mensen kan het soms echt super erg zijn >,< Natuurlijk wil ik niet mijn familie nu zwart maken ofzo maar echt, soms moeten ze even rustig ademhalen en een beetje minder als stresskip spelen want ik krijg er echt genoeg van >,<
Lostheart
Real Name : Sannemander Other Accounts : to many others Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 22-07-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij pascal de paddestoel
Cat Profile Gender: Female Age: 26 moons Status: keep your friends close, but your enimies closer
Onderwerp: Re: Het problementopic za jul 23, 2016 7:35 pm
hahaahaahaha ik ken dat niet echt srry. Wees blij dat je op vakantie gaat!
Onderwerp: Re: Het problementopic za jul 23, 2016 7:48 pm
@Hawkflight Ja, ben ik ook wel. Maar als je elk jaar op vakantie gaat, met elk jaar dezelfde, stressende mensen ga je er gauw genoeg van krijgen...
En dan ook nog eens lekker inwrijven tijdens het eten dat je ''niets hebt gedaan''. Ja ja... En dan nog zeiken over het vegetarisch zijn en gewoon niet nadenken over andermans leven en de gedachte van diegene >,<
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Het problementopic za jul 23, 2016 7:49 pm
waarom vinden hun het niet goed dat je vegetarisch bent?
Onderwerp: Re: Het problementopic za jul 23, 2016 7:51 pm
Weet ik veel >,< Mijn broer zit er over te zeiken maar hij zeikt over alles, en dan vooral over mij. En dat ik groenten moet eten en zo want dat is gezond en blah blah blah. Ik doe mijn best oké?! Ik doe hartstikke mijn best maar het enige wat ze zien is iemand die ze kunnen afkraken omdat ik anders ben dan hun
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: 24 Status: Dont get in my way
Onderwerp: Re: Het problementopic di jul 26, 2016 3:05 am
Moet dit effe kwijt:
Waarom is vrienden maken zo moeilijk? wat is er mis met mij? waarom kan ik geen vrienden groep hebben, waarom heb ik ggen bff?
het ligt aan mij he? raar niet grappig arm lelijk, als ik mezlef niet leuk vindt waarom zouden andere dat wel? het ligt gewoon allemaal aan mij.
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Het problementopic di jul 26, 2016 10:59 am
Neeee San het ligt niet aan jou! Nooit!
Je lijkt me een super fun persoon, dus jij bent gewoon super cool en nooit aan jezelf twijfelen :c