Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 36 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 36 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Het problementopic ma mei 16, 2016 3:22 pm
Hier kun je praten over problemen in je real life die je echt even met iemand wilt delen.
Lynxpaw
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!
Onderwerp: Re: Het problementopic ma mei 16, 2016 3:25 pm
Een hond neemt alle plek op mijn bed in , het is erg dramatisch ..
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 12:00 am
Ehm waar begin ik , de voledige reden waarom ik storm slechtziend maakte is omdat ik me dan beter kan inleven . Niet da ik slechtziend ben , maar omdat ik ook een handicap heb , maar dan aan mijn rechter arm en benen . Hierdoor kan ik dingen niet die andere wel kunnen zoals goed worden in een sport. Ik word hierdoor altijd als laatste gekozen bij de gym en vaak willen mensen niet samen werken met mij tijdens de gym bang om een onvoldoende te halen . Ik doe mijn best maar mensen zien het niet . Daardoor haat ik de gym vreselijk. Ik zou graag willen sporten en ergens goed in zijn , deel uitmaken van een team maar ik kan het niet door mijn handicap . Ik doe welalsof het me niet boeit maar eigenlijk vind ik het vreselijk. En het ergste is nog wel dat ik er niks aan kan doen... Ik vind het erg moeilijk om erover te praten eigenlijk , dus doe ik het zomaar . En izza , suc6 !' En als ik je nog zie , we gaan het hier niet over hebben !
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 12:53 pm
Oh San, veel sterkte. Idusdk heb ook een soort handicap. Al is het niet echt, maar toch ook weer wel... Ik heb al heel lang last van mijn knieen waardoor ik soms ook dingen niet kan doen... Hopelijk, en waarschijnlijk lukt het je ooit wel, vind je een leuke sport waar je jezelf kan zijn en dat het ook leuk is ♥
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 2:23 pm
Aw tnx , en jij ook suc6;) .
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 4:17 pm
Wolfstar schreef:
Ehm waar begin ik , de voledige reden waarom ik storm slechtziend maakte is omdat ik me dan beter kan inleven . Niet da ik slechtziend ben , maar omdat ik ook een handicap heb , maar dan aan mijn rechter arm en benen . Hierdoor kan ik dingen niet die andere wel kunnen zoals goed worden in een sport. Ik word hierdoor altijd als laatste gekozen bij de gym en vaak willen mensen niet samen werken met mij tijdens de gym bang om een onvoldoende te halen . Ik doe mijn best maar mensen zien het niet . Daardoor haat ik de gym vreselijk. Ik zou graag willen sporten en ergens goed in zijn , deel uitmaken van een team maar ik kan het niet door mijn handicap . Ik doe welalsof het me niet boeit maar eigenlijk vind ik het vreselijk. En het ergste is nog wel dat ik er niks aan kan doen... Ik vind het erg moeilijk om erover te praten eigenlijk , dus doe ik het zomaar . En izza , suc6 !' En als ik je nog zie , we gaan het hier niet over hebben !
Komt in orde Ik hoop dat je volgende klas niet zo kinderachtig is
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 4:34 pm
Dank je ^^ Ik weet wel zeker dat het minder erg is dan wat Sanne heeft. Maar het is soms wel vervelend. Ik heb het al vanaf mijn 2de/3de en ben er inmiddels wel aan gewend..
Stormheart Moderator
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 4:37 pm
Het is net zo vervelend , ik was er aan gewend weet je , ik heb het al mijn hele leven , maar op de middelbaren voel je je zo verschillend dan de andere als je bij gym of niet mee kan doen of faalt ..
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 4:40 pm
Het is zo kortziend van mensen als ze je oordelen op iets waar je niets aan kan doen. Een vriendin van mij heeft ook een slechte hand en een voet. Maar daardoor ga je toch niet lullig doen? Ik heb nu geen gym meer, maar ik zat 9 vd 10 keer bij haar in een groepje en je verbaast je hoeveel zo iemand nog wél kan doen. Dus Sanne je moet je er niets van aantrekken en letten op de dingen die je wel kan.
Stormheart Moderator
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 4:41 pm
Dat probeer ik ook , het lukt aardig , ik heb er verder geen problemen mee , alleen tijdens de gym
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 9:50 pm
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 10:21 pm
@Darkstar Het is moeilijk uit te leggen maar ik zal proberen het zo kort en zo duidelijk mogelijk te maken ^^ Ik werd toen ik 2 of 3 jaar was aangereden door een fiets. (ja echt, een fiets xD) En daar had ik dus heel erg lang last van, van mijn rechter knie als het goed is. We weten niet zeker of het daarmee te maken heeft, maar het zou kunnen. Sindsdien heb ik dus last van mijn rechterknie. Ik ging er heel vaak doorheen en kreeg heel vaak kramp in mijn knieholte (Echt de ergste kram die er is, vind ik...) Uiteindelijk gingen we oefeningen aan het doen om mijn knie sterker te maken zodat ik er niet telkens doorheen ging en geen kramp meer kreeg. Dat hebben we heel lang gedaan (en zijn er nu eigenlijk nog steeds mee bezig, soort van) {grote tijdsprong} Ik zat in groep... 5, volgens mij. Ik was dus... 9, zoiets.. Toen gebeurde er iets met gym.. Ik rende (we speelde honkbal, sindsdien heb ik echt een hekel aan honkbal) Maar ik rende dus en ik weet niet meer precies wat er gebeurde, want het was ook heel vaag en het ging heel snel. {Lezen op eigen risico, vooral als je niet tegen vieze dingen kan zoals botbreuken en dat soort dingen} Als het goed is ging ik door mijn rechter knie en toen viel ik op de mat en blijkbaar had die de linker knieschijf uit die kom getikt... En ik ging nooit door mijn linkerknie, had daar nooit kramp, dus het was heel raar. Nou ja, ambulance erbij, naar ziekenhuis. Ik had niets gebroken (Ze hadden het in de gymzaal weer die knieschijf weer in die kom gedaan) Wel moest ik ongeveer een week in het gips en daarna heel lang in een brace. Een ding dat alles op zijn plaats houd. Ik kon mijn knie dus ook niet meer buigen omdat dat de kans er was die die knieschijf weer uit die kom ging. Ik dus heel lang revalideren, dus zorgen dat ik weer alles kon doen met die knie. Het duurde heeeeeel lang. Echt wel zoiezo een jaar, anderhalf jaar. Misschien wel twee jaar. Uiteindelijk zijn we nu hier. Ik heb er nog steeds last van (nu van allebei de knieën) Maar het gaat een stuk beter dan na dat ongeluk. {Nog even een detail, niet lezen als je niet tegen viezen dingen kan zoals, ja botten en ontwrichtingen enzo) Wel heel raar is dat mijn knieschijven niet zo stevig zitten. Dus mijn rechter knieschijf gaat als ik het strek naar rechts, uit de kom dus. Niet helemaal, maar wel een beetje. En sinds dat ongeluk ook mijn linkerknieschijf. (Die niet zo erg als mijn rechter, maar hij gaat wel)
Zo.... Jeetje.... Ik hoop dat ik nu niet nachtmerries heb bezorgd en dat ik het niet te erg heb gemaakt... Als je vragen hebt kan je die natuurlijk stellen ^^ Het was niet zo'n kort verhaal.... sorry...
Silentpaw
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 10:29 pm
Wow... *is nu stil* das ehm.. Kut voor je ^^" sorry, maar ik weet echt niet hoe ik anders moet reageren. Mijn ding met mn knieën is iets minder pijnlijk :/
FF iets anders, maar was die fiets toevallig een RODE driewieler? Godver, sorry, ik ben een vreselijk persoon xD
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 10:32 pm
Haha, ik begrijp het. Het is wel minder erg dan dat er staat, volgens mij. xD Het doet geen pijn dat die knieschijven half uit de kom gaan als ik ze strek hoor ^^ En soms dan heb ik er wel last van en soms ga ik er nog doorheen en heb ik kramp. Maar nu weet ik wel wat ik moet doen. In het begin wist ik dat niet, dus dan was het tien keer zo erg.
En die fiets... Dat weet ik niet meer. Het was geen driewieler in iedere geval xD
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Het problementopic di mei 17, 2016 10:39 pm