Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 48 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 48 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Presentaties wo mei 11, 2016 9:03 pm
Hij ik heb volgende week twee belangrijke presentaties Voor Duits en Engels ... Ik zal zo vaak mogelijk online komende en mij kennen de ga ik er niet hard aan werken maar als ik een tijd niet reageer daar komt het door XD