Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 39 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 39 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Het tagopbiechttopic xD ma mei 02, 2016 10:43 am
Hej daar! Hier moet je dingen opbiechten, maar alleen als je getagd bent! Er komt later namelijk een vrij opbiechttopic ;3 Als je getagd bent, moet je iets opbiechtten en twee andere mensen taggen. Je kunt mensen taggen die al een keer getagd zijn!
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Het tagopbiechttopic xD ma mei 02, 2016 12:20 pm
Ik heb wel eens proefwerken geprobeerd te stelen midden in de klas tijdens de les tijdens les. En onze proefwerken lagen er niet eens in XD
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Het tagopbiechttopic xD ma mei 02, 2016 12:34 pm
Ik heb een keer exspress een wipwap in iemands gezicht geslagen
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Het tagopbiechttopic xD wo mei 18, 2016 8:01 pm
Oh shit heb dit helemaal over het hoofd gezien! XD
Allright then, ik rook af en toe om al mij shit weg te blazen.. ^^" sstt
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Het tagopbiechttopic xD wo mei 18, 2016 8:12 pm
Ik wist wel dat ik moest maar ik kon gewoon niets verzinnen xD Ik ben zo braaf! Nu moet ik twee dingen opbiechten...
1. Ik heb een dagboek... ^^ {Dit was van de tag van Izza} 2. Ik ben stiekem heel erg fan van de emo stijl en de hippie stijl.. ^^ (bost een beetje met elkaar, maar maakt niet uit ^^ Eigenlijk wel....) {Dit was van de tag van Marlie}
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Het tagopbiechttopic xD wo mei 18, 2016 8:20 pm
fuck alweer !!!!!!
ehm ... ik heb wel eens ... fuck er zijn zo veel dingen om tussen te kiezen ... ik ben in wales wel eens over een veiligheids hek heen geklommen en op de rand van een klif gaan zitten XD
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Het tagopbiechttopic xD wo mei 18, 2016 8:22 pm
Soms schrijf ik een stukje puur om gevoelens te uiten
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Het tagopbiechttopic xD wo mei 18, 2016 8:28 pm
Fortuna (andere WC forum) was op mij gebaseerd toen ik in een depressie zat daarom kon ik zo goed met haar posten toen die tijd.
Onderwerp: Re: Het tagopbiechttopic xD wo mei 18, 2016 8:34 pm
X waarschuwing:
Ik heb littekens op me flank, heup en schouder omdat ik vroeger me zelf sneed om me zelf te straffen en om eens iets te kunnen voelen (jup ik was vorige jaar echt naar de kloten)