Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 37 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 37 gasten
Oke srry weer een wolfje XD Dit is een soort van een oc voor een serrie die gaat over het vinden van "Paradise" uit eindelijk blijkt paradise de hemel te zijn en gaat iedereen dood :'( Tekst: "I had a dream, we all reached paradise, it was awesome Iran trough a lake and the sky was colored pink, It was........ Magical"
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Karakters: @Swanfeather @Wolfstar Dit is een fragment uit: she was drowning but nobody saw her Dit is waarschijnlijk het zieligste topic die ik ooit gemaakt heb ook al hadden de twee geen topics hiervoor die hun band met elkaar beschreef. SO SAD
Laatst aangepast door Fernpaw op zo jul 31, 2016 10:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Dit is een scene dat ze net warrior zijn geworden Ik weet niet wrm dark verdrietig is, waarschijnlijk iets uit haar duistere e zielige verleden ofzo. En storm probeerd haar op te vrolijke.
Tekst voor als je niet kon lezen:
storm: it wil be oke dark, i mean you got the awesome at your side! Leoprad: Storm!
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) do aug 04, 2016 9:48 pm
Why?:
Karakter: @Red Scene: Dit is nadat haar familie is omgekomen in een bosbrand
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za aug 06, 2016 4:36 pm
Tekeningen van gister avond en vandaag:
Stormheart:
ik zag zeg maar voor dat wren b.v in paniek raakt omdat ze verwond is in een gevecht bang dat storm teleur gesteld is en dat storm dit dan tegen haar zegt.
Sisters:
gwn een snelle tekening van arcane en lost
Keep smiling:
Dit is de scene waar de 5 moons oude mathias afscheid neemt van zijn half zusje alex
Give them up:
Dit is de scene waar wolf(star) hier nog rogue besluit haar drie kits, waspkit(gaze), naughtykit(glance) en rockkit weg te geven. Swan besluit haar dan te helpen.
Zoals je ziet ben ik een beetje aan het prutsen met verschillenden kwasten en stijlen. Ik hoop dat je het mooi vind XD. Wees maar niet bang mijn oude stijl is niet verdwenen....
Red
Real Name : Sannemander Other Accounts : to many others Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 31-07-16
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma aug 15, 2016 7:48 pm
Zo mooi allemaaalll <3333
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma aug 15, 2016 8:13 pm
Wolf:
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma aug 15, 2016 8:13 pm