Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma jun 13, 2016 6:32 pm
Helaas wel ja
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Cat Profile Gender: Male Age: 9 moons old! Status: SEXY AND I KNOW IT
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma jun 13, 2016 6:33 pm
Lol. xD
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma jun 13, 2016 6:33 pm
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma jun 13, 2016 6:34 pm
Rustaag, ik heb ook wel eens mede-RPG'er ontmoet in het echt. Melig dat ik mijn school met haar deel.. xD
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma jun 13, 2016 6:58 pm
Beter gaan wij hier snel een meeting organiseren
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma jun 13, 2016 7:30 pm
YASSS
Mettlepaw
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma jun 13, 2016 8:32 pm
Hmm... geen idee of da mag van m'n ouders... xD
Stormheart Moderator
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) wo jun 15, 2016 8:17 pm
Is this the end?(warning:blood/gore):
Story:
jup it's gonna happen.. Maar nog lang niet, ik had al wel een scene in mijn hoofd en dacht laat ik het tekenen. Dus het gaat zo. Dark (ofz)word aangevallen door honden en raakte gewond dus sprond storm voor haar. Hij vocht tot het einde want hij wou niet weer falen in iemand beschermen. Hij blied dood(vrij snel )en zijn laatste worden zijn : [size=32]"Na al die glorieuze overwinningen had ik nooit gedacht....is dit dan het einde?. Sheiße!, nein nein nein!.Gelukkig ben ik nog awesome , echt awesome!.sorry zusje, dit is een vaarwel,ik wens dat ik je nog een keer kan zien....maar we weten dat dat niet gaat gebeuren. Ik hield van je sorry..."zoiets gaat hij zeggen.... (hoj is nie de enige die ooit nog dood zal gaan wolf ookXD
[/size]
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) wo jun 15, 2016 8:18 pm
*bloedde* (type fouten oh my gosh!!!)
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda