Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za jun 11, 2016 11:18 pm
Yes they are <3
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Cat Profile Gender: Male Age: 9 moons old! Status: SEXY AND I KNOW IT
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo jun 12, 2016 10:03 am
Fern en Mettle, Fern en Mettle!!!! Ik ben zooooo benieuwd!!
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo jun 12, 2016 12:39 pm
Catching fireflies:
karakters : @Mettlekit en @Fernpaw Dit is waarschijnlijk een van mijn favoriete ships tot nu toe, gewoon omdat het te cute is XD. Deze scene komt niet uit een topic (nog niet ) Woorden kunnen niet beschrijven hoe trots ik ben op deze tekening , dit is (volgens mij) een van de beste tot nu toe!.
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Cat Profile Gender: Male Age: 9 moons old! Status: SEXY AND I KNOW IT
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo jun 12, 2016 1:10 pm
Fernpaw schreef:
Catching fireflies:
karakters : @Mettlekit en @Fernpaw Dit is waarschijnlijk een van mijn favoriete ships tot nu toe, gewoon omdat het te cute is XD. Deze scene komt niet uit een topic (nog niet ) Woorden kunnen niet beschrijven hoe trots ik ben op deze tekening , dit is (volgens mij) een van de beste tot nu toe!.
OMG! Dat is echt geweldig!!! K zit er al aan te denken om de PitaPata weg te gooien en Mettle wat sneller ouder te laten worden!! Dan kunnen Fernpaw en Mettlepaw die vuurvliegjes-scène doen!!
Fernpaw
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo jun 12, 2016 1:12 pm
jaaaa omfg zo cute
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo jun 12, 2016 1:13 pm
Nawhh zo cute omg! <33 love this draw
Als je niks te doen heb zou je dan weer eens een HummxSmoke willen tekenen <3
Fernpaw
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo jun 12, 2016 1:15 pm
ehm ik het nu behoorlijk druk maar ik was van plan om vandaag alleen maar ships te teknen ! dus hopelijk later vandaag. ik verklaar vandaag shipsunday
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo jun 12, 2016 2:15 pm
Misschien nog een keer Whirlpool en Dappleheart in de modder xD Maar dat mag je als laatste maken, die is niet zo bijzonder xD
Fernpaw
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo jun 12, 2016 2:22 pm
What?!:
wren en Lynx sneakte naar windclan en vonden struiken met besjes. Lynxpaw ( die echt alles wat in in zijn mond past eet) eet er een paar. Wrenpaw wist dat ze giftig waren en je er ziek van zou worden ( niet dodelijk). En vertelt het hem pas achter af XD
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo jun 12, 2016 5:08 pm
Omg dat is echt leuuuk hahahahaha (':
Echt super schattig en leuk en lief ahahhhhshsh h <3333
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo jun 12, 2016 5:11 pm
Dat hoofd xD -.-
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo jun 12, 2016 5:37 pm
x'D cuties <3
Fernpaw
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma jun 13, 2016 6:12 pm
!Delayed!
Heya , ik zalde komende tijd niet meer kunnen tekenen. Ik ben namelijk het pennetje van mijn tekentablet kwijt. Dus zullen sommige tekeningen moeten wachten tot ik het terug gevonden heb!.