Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Darkstar, Lukas, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 27-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Male Age: Heehee, you would like to know, huh? Status: Heehee!
Alweer eenXD ehm deze hoef ik hopelijk niet uit te leggen. Maar in ieder geval , hawk groeide op bij zijn rogue vader nadat zijn moeder hem had verstoten , omdat hij op zijn vader leek. Zijn andere twee broers groeide op in de clans bij hun moeder denkend dat hun broertje dood is. Hawk keert uit eindelijk weer terug aangezien zijn vader het te gevaarlijk vond om op rogue territory te blijven , aangezien matthias hem bleef aanvallen. Hij werd toen meteen apprentice dus de drie groeide nooit samen op als kits. Hawk gaat nog regelmatig stiekem naar zijn vader. De kwaliteit kan slecht zijn dus hier heb je de tekeningen appart :
klik:
klik:
als je ook tekeningen van het verleden van char wilt , tell me! ( met hun verleden uiteraard of een fragment ervan)
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
aw , zekers komt morgen denk ik ! zijn ze even oud?!
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za mei 28, 2016 12:52 pm
Ik ben bezig met een fragmentje uit Sweety's verleden, maar dat is meer van haar moeder. Misschien, als ik klaar ben met dat, kan je daar ook een tekening van maken? Ik hoop niet dat het te moeilijk is ^^
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za mei 28, 2016 12:59 pm
ik hoop het ook , moet wel lukken denk ik XD
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za mei 28, 2016 2:26 pm
Ik heb het fragmentje in the untold stories of geplaatst. Ik hoop echt dat het niet te moeilijk is aangezien ik ook switch van Sweety naar Birdsong en dan weer naar Sweety. Je kan er ook een paar tekeningen van maken als je het niet in één tekening kan verwerken. Als het te moeilijk is om allemaal te doen kan je ook gewoon het midden stukje doen, dat is het belangrijkste. ^^ Als het allemaal te moeilijk is geeft dat niet, want het kan best verwarrend zijn. xD
Hawkflight
Aantal berichten : 192 Registratiedatum : 25-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 14 moons Status: F**k off you bastard!
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za mei 28, 2016 2:27 pm
ik denk da het wel gaat lukken XD
Feathermist
Real Name : Camillaaa Other Accounts : Leafstar & Sunstream Aantal berichten : 93 Registratiedatum : 30-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Cat Profile Gender: Female Age: 25 Moons Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za mei 28, 2016 2:37 pm
Oki xD
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo mei 29, 2016 8:50 pm
Just watching it humming:
Met @Smokestar en @Hummingbird als kits. Hier is humming 1 maan en smoke ongeveer 5 denk
Laatst aangepast door Matthias op zo mei 29, 2016 8:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt