Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten
Real Name : San Other Accounts : Vocalcord Aantal berichten : 366 Registratiedatum : 12-04-16 Woonplaats : Ergens en nergensss
Cat Profile Gender: Female Age: 36 Status: Im...Happy very happy
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za mei 21, 2016 10:55 pm
Stormheart schreef:
daar begint het mee ja !!!!
de emoji's zijn gewoon onze SUPER TOP geheimen code taal~~
Stormheart Moderator
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za mei 21, 2016 10:55 pm
ind !
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za mei 21, 2016 10:57 pm
Zou je als je een keer tijd hebt dit topic kunnen tekenen? Klikkie
Stormheart Moderator
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za mei 21, 2016 10:58 pm
zal ik doen na dat ik het gelezen heb !
Lukas
Real Name : Izza :3 Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 224 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)
Cat Profile Gender: Male Age: 23 moons Status: Stuck with that idiot -.-
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za mei 21, 2016 11:08 pm
Leopardgaze schreef:
Stormheart schreef:
daar begint het mee ja !!!!
de emoji's zijn gewoon onze SUPER TOP geheimen code taal~~
Idd! De codetaal der awesomeness xD
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) zo mei 22, 2016 1:26 am
Just a scetch XD:
Ik verveelde me dus ik begon te tekenen dit is een 6 of 5 minuten schets van het trio als mens (want ik heb geen leven/inspiratie)
Lynxpaw
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma mei 23, 2016 6:36 pm
I know! ik zou eigenlijk het topic tussen hen moeten teken maar dat mislukte dus hier gwn een compplete random iets !
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma mei 23, 2016 6:52 pm
Een superawesome comic van het amazing Shadowclan trio? pls?
Lynxpaw
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma mei 23, 2016 6:54 pm
omfg yas !!!!! wat moet erin gebeuren ?
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma mei 23, 2016 6:57 pm
DAT ZE KITS ZIJN EN TROUW ZWEREN AAN ELKAAR ALS ZE HET KAMP UITGESNEAKT ZIJN
Lynxpaw
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) ma mei 23, 2016 7:03 pm
aw !!!!! cute zal morgen mkn denk heb het nu erg erg erg druk !!!
Hawkflight
Aantal berichten : 192 Registratiedatum : 25-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 14 moons Status: F**k off you bastard!
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) wo mei 25, 2016 9:46 pm
Just a shadow:
heya! ik probeerde even een nieuwe tekenstijl en besloot hawk te tekenen XD Dit is een soort van een fragment. Het verwijst naar een moment van vroeger toen hij nog kit was en zijn moeder ( die hem haten ) vertelde dat hij niet meer dan just a shadow was. De reden dat ze hem haten was omdat zijn vader ( een rogue) haar bedrogen had en hawk erg veel op zijn vader leek. Hij is hier geen kit maar hij denkt er gewoon terug aan.
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) do mei 26, 2016 6:37 pm
Zo mooii <3 Zielige Hawk :'(
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) do mei 26, 2016 7:43 pm
just a scene from the booksXD
Really?:
karakters : Bluestar en Stonefur dit is een zelfbedachte scene waar , naar iedereen begroet te hebben Stonefur naar bluestar gaat. Maar Bluestar verwachte niet echt dat hij haar zou begroeten en al helemaal niet haar zijn moeder te noemen.
( i know op de tekening mist een L , ik ben gewoon te rebels om me aan de regels te houden )
Hawkflight
Aantal berichten : 192 Registratiedatum : 25-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 14 moons Status: F**k off you bastard!
dit is een fragment ui het verleden vaan hawkflight en Buzzardwing!. In dit stuk gaat hun broer,Falconshadow dood na hij geraakt wordt door de bliksem. Falcon en hawk hadden niet echt een goede band tot het punt dat hawk weigerde toe te geven dat ze broers waren. Maar hier geeft hij het eindelijk toe. Dit is het laaatste moment dat de drie levend bij elkaar zijn...