Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten
@Wolfstar Is goed hoor, moet je zelf weten ^^ @Hummingbird Haha, Leafje gaat alvast oefenen met het verschil zien tussen grappen en de waarheid xD
Ik moet weer gaan doei
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Dark's speech: Deze bange scheiterd gaat vandaag trouwen met een fucking takje. What. The. Fuck. Is. Wrong. With. Him. Ja, him. Waarom wilt een takje met een scheiterd trouwen? Ik heb geen idee. Denk daar maar eens thuis over na, mensen.
Lukas' speech: *hic* Vwij sijn v-v-vandaag bijeenge-k-k-komen om dzeze ASSHOLE met Leaf te s-s-s-ien trouwen *hic* Ik wv-wvens z-z-ze GEEN suc-c-ces toe. *kijkt op blaadje* Oh... *hic* Toch wel... *valt flauw*
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Storm speech : werkt alcahol naar binnen , de awesome mij kwam hier wetende dat dit crap zou zijn , en ich voelde toen ich hier binnekwam deze plaats heeft mijn. Awesomeness nodig ik liep naar de bar zag ik matthias huilen er was alleen wijn godverdomme wijn en champagne . Dus de gweldige ik ging fatsoenlijk bier halen , matthias bedankte mij huilend . En toen maakte ik het awesome !!!!!! Gragedaan , graagedaan ...... lukas das mein bier you focking idiot !!
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Wtf? XD Mensen (katten), bewaar je geweldige speech voor de bruiloft!! ^^
Omfg een door de kerstman gemaakte lego unicorn met butter bloed gekocht van de ikea samen met een koelkast als kooi
hET IS EEN UNICORN VAN BOTER MET EEN KOETS MET LEGO VAN DE IKEA EN EEN PUFFIN ALS MENNER #justnordicthings
Ja.. Natuurlijk xD
Ey Izza, Wij '''vechten'' echt om de meeste berichten xD Bij Warrios zie je hoeveel berichten iemand heeft geplaats, en jij en ik zijn echt telkens 307, 308, 309.. WHAHAHAHA XD snap je? ^^