Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten
En dan weet Leafje het niet meer.. Is ze nou op Takje? Of op Lukas? xD Trouwens, ik weet niet of je het al door had, maar ik laat Leafje een kleine crush op Lukas hebben ^^
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Dus we hebben De i don't give a shit : wolf en lukas De drunk idiots :matthias en storm De emotionele :....insert anwser..... De nerveuze: leaf De bitch:darkstar En wa nog meer ???
Dus we hebben De i don't give a shit : wolf en lukas De drunk idiots :matthias en storm De emotionele :....insert anwser..... De nerveuze: leaf De bitch:darkstar En wa nog meer ???
Lukas is meer de persoon die gaat huilen in een hoekje om zich daarna dronken te drinken en emotioneel gaat zingen en een diepe speech gaat houden die nergens op slaat xD
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Lukas dronken omfg !!! Ik dacht da da onmogelijk was ?! Hij kan zo goed tegen alcohol!!!!
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
DE grappenmaakster van de dag, HET IS IK MET EEN RAKETJE! Nou eigenlijk Humming maar dat maakt niet uit xD
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ