Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Hoe weet je dat nou? Misschien heb ik wel meer vakken..
Wie weet heb ik je wel gestalkt (͡° ͜ʖ ͡°)
Oh ja? Wat voor vakken heb ik dan? xD
Darkstar Administrator & Leader
Je hebt: Nederlands Engels LO Tekenen Muziek Wiskunde Biologie Aardrijkskunde Geschiedenis ... Was dat m?
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Je hebt: Nederlands Engels LO Tekenen Muziek Wiskunde Biologie Aardrijkskunde Geschiedenis ... Was dat m?
.. Ne (Goed) EN (Goed) LO (Helaas wel, maar goed) Tekenen (Dat is kunst bij ons, maar goed) Muziek (helaas niet..., fout) Wiskunde (Helaas wel, goed) Biologie (Ype, goed) Aardrijkskunde (Dat hebben we samen met natuurkunde, goed, half ;3) Geschiedenis (Valt bij ons onder Mens en Maatschappij, M&M xD)
En dan hebben we nog de praktijkvakken - pso... Dat zijn er in totaal, met de paardenklas die ik ook doe, ... Verzorgen -Koken -dier (Maar die hebben we helaas niet omdat we paardenklas hebben..) Techniek -Metaal -hout Groen -Kas ... (ik weet niet hoe het heet xD) -Handel -Bloemschikken
^^
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!