Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo apr 17, 2016 10:08 am
Guys dit is het 999ste bericht op dit forum xD
Vocalcord
Real Name : San Other Accounts : Leopardgaze Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 16-04-16 Woonplaats : Someeeewhere
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo apr 17, 2016 10:08 am
1000ste xD
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Cat Profile Gender: Male Age: 9 moons old! Status: SEXY AND I KNOW IT
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo apr 17, 2016 10:09 am
Oeh, ineens zie ik dat bijna de helft van dit forum bestaat uit vrouwelijke katten... xD Misschien dat ik Mettle toch van geslacht laat veranderen?
Vocalcord
Real Name : San Other Accounts : Leopardgaze Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 16-04-16 Woonplaats : Someeeewhere
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo apr 17, 2016 10:11 am
Mettlekit schreef:
Oeh, ineens zie ik dat bijna de helft van dit forum bestaat uit vrouwelijke katten... xD Misschien dat ik Mettle toch van geslacht laat veranderen?
Damn je hebt gelijk nooit op gelet lolxD misshien moet ik ook eens een kater maken gehehe
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo apr 17, 2016 10:26 am
Katerssss >3
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Cat Profile Gender: Male Age: 9 moons old! Status: SEXY AND I KNOW IT
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo apr 17, 2016 10:27 am
En poef, ineens was Mettle een kater! xD
Swallowflight Deputy
Real Name : Nynke aka Nynkebeest Other Accounts : // Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Somewhere in the Netherlands
Cat Profile Gender: Female Age: 24 moons Status: OK ~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo apr 17, 2016 10:58 am
Goedemorgen! c:
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo apr 17, 2016 10:59 am
Mettlekit schreef:
En poef, ineens was Mettle een kater! xD
Gefeliciteerd!! XD
Differentsilence Medicine Cat
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo apr 17, 2016 11:46 am
Zo, hier mijn nieuwe accountje Waarschijnlijk word ze Med. cat van de WindClan
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo apr 17, 2016 11:57 am
Differentsilence schreef:
Zo, hier mijn nieuwe accountje Waarschijnlijk word ze Med. cat van de WindClan
Wauw! Wat een leuke naam :3!
Differentsilence Medicine Cat
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Toch even aanmelding gemaakt voor Silence als Med. Cat
@Smokestar Bedankt, vind het zelf ook een mooie naam en de betekenis erachter ook
Swallowflight Deputy
Real Name : Nynke aka Nynkebeest Other Accounts : // Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Somewhere in the Netherlands
Een beetje laat maar nog gefeliciteerd Marlie met je nieuwe rang! :3
Smokestar Leader
Een beetje laat maar nog gefeliciteerd Marlie met je nieuwe rang! :3
Bedankt Nyn <3!
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ